Nextdeal newsroom, 26/5/2020 - 10:25 facebook twitter linkedin Μπάμπης Αναστασιάδης: Με καινοτόμες υπηρεσίες η AXA στην εποχή μετά τον κορονοϊό Nextdeal newsroom, 26/5/2020 facebook twitter linkedin Του Μπάμπη Αναστασιάδη* Το παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ (τεύχος Μαρτίου-Απριλίου 2020) και ειδικότερα από το αφιέρωμα με το γενικό τίτλο "ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ! Πώς θα σηκωθούμε «λίγο ακόμη ψηλότερα» μετά την πανδημία!" Η παρούσα παγκόσμια υγειονομική και οικονομική κρίση έχει πολλές προεκτάσεις για όλους μας σε προσωπικό, επαγγελματικό και συλλογικό επίπεδο. Στην ΑΧΑ διαχειριζόμαστε αυτή την κατάσταση με πρωταρχικό μέλημά μας την προστασία των ανθρώπων μας, την οποία διασφαλίζουμε από την πρώτη στιγμή με τη βοήθεια του συστήματος τηλεργασίας που έχουμε καθιερώσει από το 2018. Χάρη στην επιχειρησιακή ετοιμότητά μας είμαστε σε θέση, ταυτόχρονα, να θωρακίσουμε τη λειτουργία του οργανισμού μας και να παρέχουμε απρόσκοπτα τις υπηρεσίες μας προς το σύνολο των ασφαλισμένων μας. Στα νέα δεδομένα που δημιούργησε το lockdown απαντάμε στις ανάγκες των πελατών για αλληλεπίδραση από απόσταση μέσα από μία σειρά καινοτόμων, ψηφιακών υπηρεσιών που έχουμε ήδη στη διάθεσή μας. Υπηρεσίες που σχεδιάσαμε με στόχο να στηρίζουμε τις ανάγκες τους από μακριά με ασφαλή, απλό και γρήγορο τρόπο. Η πιο επίκαιρη όλων είναι η υπηρεσία καθοδήγησης και επικοινωνίας με ιατρό τηλεφωνικά ή με βιντεοκλήση, MyAXA Doctor. Το 2019, όταν ανακοινώσαμε πρώτοι αυτή την παροχή στον ασφαλιστικό κλάδο, δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα θα ήταν αντικείμενο συζήτησης σε όλη τη χώρα. Πλέον, με την Πολιτεία, τους τοπικούς φορείς και τους ιατρικούς συλλόγους να αναζητούν λύσεις για ασφαλή επικοινωνία ιατρών και ασθενών από απόσταση, αυτή η υπηρεσία έχει πολλαπλάσια προστιθέμενη αξία για όσους μας εμπιστεύονται για την προστασία της υγείας τους. Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή σε αυτή τη ραγδαία εξελισσόμενη ανάγκη, αποφασίσαμε να διευρύνουμε κατά πολύ τον αριθμό των ασφαλισμένων μας που έχει πρόσβαση σε αυτήν, παρέχοντάς την δωρεάν σε 100.000 ασφαλισμένους υγείας, ανεξαρτήτως προγράμματος ασφάλισης. Επιπλέον, σε μία περίοδο όπου ο πραγματογνώμονας μιας ζημιάς δεν έχει τη δυνατότητα να επισκεφθεί μία ασφαλισμένη κατοικία, στην ΑΧΑ -με την υπηρεσία MyAXAway- διασφαλίζουμε την πραγματογνωμοσύνη εξ αποστάσεως και την άμεση ολοκλήρωση της διαδικασίας αποζημίωσης. Αντίστοιχα, σε μια ζημιά αυτοκινήτου, η ίδια υπηρεσία βοηθά την ολοκλήρωση της δήλωσης από τον τόπο του ατυχήματος σε ελάχιστο χρόνο, τηρώντας στο ακέραιο τις οδηγίες του κράτους για ασφαλείς και απομακρυσμένες ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις. Δεν θα μπορούσαμε, παράλληλα, να μην αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο διαχειριστήκαμε τη μειωμένη κίνηση οχημάτων και την ανάγκη των πολιτών για ευελιξία σε ό,τι αφορά στην ασφάλιση αυτοκινήτου τους. Πέραν της επιστροφής της αξίας που προέκυψε από αυτό το γεγονός, την οποία διασφαλίσαμε με παροχή έκπτωσης 5% σε ετήσια βάση, προτείναμε λύσεις περιορισμού του αντίστοιχου ασφαλιστικού προϋπολογισμού με το πρόγραμμά μας «Οδηγώ λίγο - Πληρώνω λίγο», το οποίο επιβραβεύει τη χαμηλή χρήση ενός οχήματος με έκπτωση ασφαλίστρων έως και 20%. Τέλος, η παραλαβή του συμβολαίου, η πλήρης εικόνα των παροχών και η εξέλιξη της αποζημίωσης μέσα από την υπηρεσία MyAXA, όπως κι η δυνατότητα online πληρωμής με άτοκες δόσεις, αποτελούν ασφαλείς λύσεις που διευκόλυναν και συνεχίζουν να διευκολύνουν τους ασφαλισμένους μας. Είναι, πλέον, σε όλους σαφές ότι η πανδημία επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα και τη συμπεριφορά του καταναλωτή, με την τεχνολογία να δίνει περισσότερες λύσεις από ποτέ, διεισδύοντας, κατ’ αυτόν τον τρόπο, στη ζωή μας. Στο πλαίσιο αυτό, αναμένουμε την καθιέρωση πολλών ηλεκτρονικών διαδικασιών μετά την άρση των περιορισμών, αποτελώντας την κύρια επιλογή πολλών πολιτών. Σε αυτό το περιβάλλον, στην ΑΧΑ συνεχίζουμε να προσφέρουμε και να σχεδιάζουμε υπηρεσίες που φιλοδοξούν να καινοτομούν ως προς την πραγματική αξία που προσφέρουν σφαιρικά στους ασφαλισμένους μας. *Ο Μπάμπης Αναστασιάδης είναι διευθυντής Προϊόντων, Marketing, Επικοινωνίας και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ Ελλάδος. Γεννήθηκε το 1979 και ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα στον ασφαλιστικό κλάδο το 1999. Εργάστηκε αρχικά σε ασφαλιστικό πρακτορείο, στη συνέχεια ως διακανονιστής ζημιών στην IΝΤΕRAMERICAN και συνέχισε στην ING στη Διεύθυνση Aνάπτυξης Προϊόντων. Από το 2009 εντάχθηκε στο δυναμικό της ΑΧΑ, αρχικά στην ανάπτυξη προϊόντων, στη συνέχεια ανέλαβε ως επικεφαλής Marketing και από το 2016 ανέλαβε καθήκοντα διευθυντή Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά και έχει παρακολουθήσει εκπαίδευση επαγγελματικής εξειδίκευσης στο Marketing «Executive Diploma in Marketing». Είναι παντρεμένος και έχει 2 παιδιά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 18/5/2020 Η AXA ενημερώνει για τον κορωνοϊό - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από ερωτήσεις - απαντήσεις!
Η AXA ενημερώνει για τον κορωνοϊό COVID-19 Η AXA Ελλάδος με ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της, ενημερώνει ότι παρακολουθεί πολύ προσεκτικά, μέσα από τους επίσημους κρατικούς φορείς... Nextdeal newsroom, 16/03/2020 - 11:58 16/3/2020
ΑΧΑ: Είμαστε δίπλα σας με ασφάλεια από το σπίτι - #MenoumeSpiti Η ΑΧΑ συνεχίζει να προστατεύει τους ανθρώπους της -εργαζομένους και συνεργάτες- παρέχοντας, με κάθε δυνατό τρόπο, στήριξη στις ανάγκες μιας... Nextdeal newsroom, 24/03/2020 - 19:40 24/3/2020