Nextdeal newsroom, 25/9/2015 - 08:31 facebook twitter linkedin Πόσες ώρες εκπαίδευσης έχετε κάνει στη σύγχρονη τεχνολογία τον περασμένο μήνα; Nextdeal newsroom, 25/9/2015 facebook twitter linkedin Εντατική εκπαίδευση στις σύγχρονες τεχνολογίες και πρακτικές, χρειάζεται ο διαμεσολαβητής σήμερα για να σταθεί «όρθιος» στο απαιτητικό περιβάλλον του 2015. Το μεγάλο ασφαλιστικό συνέδριο στην Ύδρα έχει κεντρικό θέμα την τεχνολογία. Η ραγδαία αλλαγή τακτικής εργασιών και διεκπεραίωσης εγγράφων στα ασφαλιστικά γραφεία, επιβάλλει άμεσα «Δια Βίου Μάθηση» των τεχνολογιών σε όλους τους διαμεσολαβητές και στο προσωπικό τους. Όλα τα επιμορφωτικά τμήματα των ασφαλιστικών εταιρειών θα πρέπει να καθιερώσουν εντατικά σεμινάρια εκπαίδευσης στην τεχνολογία. Καλώς οι εταιρείες επέβαλλαν ηλεκτρονικές αιτήσεις ασφάλισης, ηλεκτρονικά συμβόλαια, ηλεκτρονικούς γραμματείς και manager, άλλα μήπως να αναρωτηθούν τον μέσο βαθμό δυσκολίας και μάθησης που αντιμετωπίζει ο διαμεσολαβητής καθώς και τον πολύτιμο χαμένο χρόνο εξεύρεσης νέων πελατών; Το nextdeal.gr γνωρίζει ότι το μεγαλύτερο μέρος των διαμεσολαβούντων δεν «προσαρμόστηκε» ακόμα στη σύγχρονη τεχνολογία των εταιριών. Υπάρχει χάσμα στον τρόπο δουλειάς των διοικητικών υπηρεσιών των εταιριών και των ανθρώπων των πωλήσεων, φυσικά με εξαιρέσεις. Οι ανεξάρτητοι φορείς εκπαίδευσης διαμεσολαβητών καθώς και οι life coaches, ας αφήσουν στην άκρη τα προϊστορικά σεμινάρια του περασμένου αιώνα και ας εντάξουν στο πρόγραμμα τις μεθόδους εργασίας της νέας τάξης ασφαλιστικών δρώμενων. Οι μισοί από τους εκπαιδευτές που παρασιτίζονται με σεμινάρια στις ασφαλιστικές εταιρείες «δεν αξίζουν τα λεφτά τους», κάποιοι είναι αποτυχημένοι ασφαλιστές και κάποιοι εκτός πραγματικότητας που επιβιώνουν επειδή είναι άσχετοι ασφαλιστικά αυτοί που τους προσλαμβάνουν. Θέλουμε εκπαιδευτές του αύριο και όχι του παρελθόντος. Θέλουμε εκπαιδευτές που θα διδάξουν αποτελέσματα και όχι δήθεν γκουρού της ινδικής φιλοσοφίας με ανεφάρμοστες ασκήσεις τύπου «οραματίσου την υπογραφή του πελάτη» ή «κρατήσου στο ένα πόδι σαν πελαργός» ή «κράτα τα μάτια σου κλειστά»! Η εκπαίδευση στην τεχνολογία απαιτεί αλλαγή φιλοσοφίας στα εκπαιδευτικά τμήματα. Η «ηλεκτρονική ορολογία» αποτελεί από μόνη της μια «ξένη γλώσσα», ιδιαιτέρως για τους πωλητές των 70s, 80s, early 90s, οι όποιοι έχουν την πείρα της διαχείρισης του πελάτη, αλλά δεν έχουν τον αέρα της τεχνολογίας… Οι πωλητές του 21ου αιώνα έχουν τον αέρα της τεχνολογίας αλλά λόγω της χρήσης αυτού στα γραφεία τους, δεν έχουν τον χρόνο εξεύρεσης νέων πελατών και πώλησης νέων προϊόντων… Η διαχείριση του χρόνου θέλει εκπαίδευση. Η αξιοποίηση της τεχνολογίας θέλει εκπαίδευση. Πόσοι όμως γνωρίζουν τη δουλειά; Ενόψει της νέας απαιτητικής εποχής υπάρχει χρόνος οργάνωσης σεμιναρίων αρχάριων και προχωρημένων στην τεχνολογία διαμεσολαβητών. Δεν αρκεί μόνο η εκπαίδευση στο ηλεκτρονικό γραφείο της εταιρείας και η προϊοντική εκπαίδευση. Και επιτέλους οι εταιρείες να προχωρήσουν σε εκπαίδευση και όχι σε προπαγάνδα υπέρ της εταιρίας. Υπάρχει διαφορά! Ας ξεκινήσουν με το «Ηλεκτρονικό Λεξικό του Ασφαλιστή», που θα περιέχει λέξεις τεχνολογίας και κατανόησης της πρακτικής τους εφαρμογής, στο ευρύτερο τεχνολογικό περιβάλλον. Εάν ο πωλητής δεν κατανοεί την ορολογία πώς θα εξοικοιωθεί με την πρακτική εφαρμογή; Οι εκπαιδευτές οφείλουν να καλύψουν τα κενά των πωλητών και να τους δυναμώσουν απέναντι στις απαιτήσεις, που οι ίδιες οι εταιρείες τους επέβαλλαν. Ο/Η Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/1/2025 Εθνική Ασφαλιστική: Μάθε τα πάντα για το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, σε ένα event!
Που υπάρχουν τα περισσότερα δις στην Ελλάδα και ποιος ο ρόλος των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Ενδιαφέροντα στοιχεία προς συζήτηση, προκύπτουν από τα Στατιστικά Στοιχεία που εκδίδει η Τράπεζα της Ελλάδος για τις Τραπεζικές Καταθέσεις. Τα στοιχεία... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 13/01/2025 - 09:08 13/1/2025
Αληθινή Ιστορία: Που θα βρίσκαμε 700 χιλ. ευρώ για το παιδί μας, εάν δεν είχαμε ασφάλεια; Το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή θέλει ενσυναίσθηση και γερό στομάχι. Δεν είναι μόνο η επίτευξη των στόχων και η εξυπηρέτηση... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/01/2025 - 14:44 10/1/2025