Λάουρα Σταυρίδου, 10/3/2025 - 13:21 facebook twitter linkedin Ο νέος Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής και η «Κοιλάδα της μη επιβίωσης» που πρέπει να προσέχει. Πώς μπορεί να επιβιώσει; Λάουρα Σταυρίδου, 10/3/2025 facebook twitter linkedin Είναι γνωστό πως η μεγαλύτερη δυσκολία για τη στελέχωση της Ασφαλιστικής αγοράς, είναι πως ένα ελεύθερο επάγγελμα, δεν έχει άμεσες αποδόσεις αλλά έχει άμεσα έξοδα. Η περίοδος αυτή, δηλαδή η πορεία μέχρι την επίτευξη επαρκούς εισοδήματος, το οποίο θα είναι ικανό να καλύψει τα έξοδα και τη διαβίωση του επαγγελματία, ονομάζεται «κοιλάδα του θανάτου». Ο όρος, χρησιμοποιείται συνήθως μεταξύ των επενδυτών επιχειρηματικών κεφαλαίων σε νεοφυείς επιχειρήσεις (venture capitalist -VCS) και προέρχεται από την γραφιστική απεικόνιση της ταμειακής ροής μιας εταιρείας κατά την εκκίνηση της. Περιγράφει την περίοδο στη ζωή μιας επιχείρησης στην οποία έχει ξεκινήσει τις δραστηριότητές της, αλλά δεν έχει ακόμη δημιουργήσει έσοδα. Πόσο διαρκεί η πορεία στην κοιλάδα του θανάτου; Περίπου 3 χρόνια και περισσότερες από το 72% των επιχειρήσεων εγκαταλείπουν την αγορά σε αυτό το διάστημα! Όπως καταλαβαίνετε, το ίδιο ισχύει και για έναν νέο Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, ή ακόμα και για έναν παλαιότερο που τα είχε παρατήσει και θα ήθελε να φτάσει και πάλι σε κάποιο ικανοποιητικό εισόδημα. Η επιβίωση, της καμπύλης της κοιλάδας του θανάτου, σημαίνει ότι αρχίζει να δημιουργεί επαρκή έσοδα για να γίνει αυτοσυντηρούμενος. Αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην καριέρα του. Ο λόγος για τον οποίο η καμπύλη της κοιλάδας του θανάτου είναι τόσο προκλητική, είναι ότι πολλά έξοδα βαρύνουν την εταιρία ή στην προκειμένη περίπτωση τον Διαμεσολαβητή πριν καν να αρχίσει να δημιουργεί έσοδα. Ένα μέρος αυτού του προβλήματος το έλυνε ο θεσμός του Δόκιμου Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Ας δούμε όμως τι άλλο μπορεί να βοηθήσει: Να αποφύγουμε μακρόχρονες εκπαιδεύσεις, που καθυστερούν τα έσοδα και να προτιμήσουμε μικρά Door openers προϊόντα. Να επαναφέρουμε το mentoring. Να τον κατευθύνουμε σε στοχευμένες αγορές με έτοιμο προϊόν. Η προσέγγιση «δίνουμε λύση στις ανάγκες» είναι για πιο ώριμους επαγγελματίες. Φυσικά υπάρχουν και άλλοι τρόποι, το κάθε γραφείο έχει τους δικούς του, ο στόχος όμως είναι να μην διαρκέσει πάνω από 6 μήνες η κοιλάδα του θανάτου. Το εξάμηνο θα πρέπει να είναι το πρώτο ορόσημο. Σε διαφορετική περίπτωση η χρηματοδότηση είναι αναγκαία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26