Λάουρα Σταυρίδου, 10/4/2025 - 10:58 facebook twitter linkedin Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο; Λάουρα Σταυρίδου, 10/4/2025 facebook twitter linkedin Πολλοί γνωρίζουν πως η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες με την υψηλότερη ιδιοκατοίκηση. Μάλιστα το 39% έχουν και εξοχική κατοικία. Αυτό το γεγονός συνδέεται με το αίσθημα ασφάλειας που αρέσει στον Έλληνα. Επιπλέον αυτού, μια παραδοσιακή επενδυτική επιλογή σχεδόν για κάθε Έλληνα είναι τα ομόλογα και οι καταθέσεις, ακριβώς για το αίσθημα της ασφάλειας που παρέχουν. Την ίδια διαπίστωση κάνει και ο επιχειρηματίας Χ. Βαφείας, όπου σε ένα πρόσφατο άρθρο διατυπώνει την σκέψη πως ενώ οι αμοιβές είναι πολύ υψηλότερες στη θάλασσα παρά στη στεριά, ο Έλληνας προτιμάει την «ζαχαρένια» του. Η σύνδεση λοιπόν του Έλληνα με το αίσθημα της ασφάλειας είναι ισχυρή. Γιατί όμως δεν αγοράζει ασφαλιστήρια συμβόλαια; Μόλις το 18% των κατοικιών είναι ασφαλισμένες και μόνο το 17% των συμβολαίων αυτοκινήτων έχουν πολλές πρόσθετες καλύψεις. Ατομικά συμβόλαια έχει το λιγότερο από το μισό του εργαζόμενου πληθυσμού της χώρας. Υπάρχουν διάφορες απαντήσεις: Το αίσθημα της ασφάλειας είναι πιο στενά συνδεδεμένο για τον Έλληνα με υλικά αγαθά. Ακόμα και το χρήμα, προτιμάει σε περιόδους κινδύνου, να το κρατάει σε ρευστό και να το αποθησαυρίζει. Το αίσθημα της εμπιστοσύνης στις τράπεζες και στους οργανισμούς, έχει δεχτεί μεγάλο πλήγμα μετά την κρίση του 2009-2018. Σε γενικές γραμμές υπάρχει «ασφαλιστικός αναλφαβητισμός». Υπάρχουν πολλά κενά που θα πρέπει να καλύψει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής για τα προνόμια που έχει ένα συμβόλαιο ζωής. Για την υγεία και την περιουσία ίσως είναι πιο λίγα τα άγνωστα σημεία, αλλά και πάλι χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια. Η πίστη στο Κράτος αλλά και στην οικογένεια είναι πολύ δυνατή. Οι περισσότεροι παρέχουν και αναμένουν φροντίδα. Από την άλλη πλευρά οι εταιρίες δεν έχουν κάνει την αναμενόμενη ψηφιοποίηση υπερ του πελάτη. Δεν έχουν προσαρμοστεί στις επιθυμίες της νεότερης γενιάς που θα μπορούσε να ασφαλιστεί. Διαφημίσεις και marketing απευθύνονται σε μια παλαιότερη γενιά. Που καταλήγουμε λοιπόν; Πως μπορεί να καλυφθεί το ασφαλιστικό κενό στην Ελλάδα; Πάλι υπάρχουν πολλά να ειπωθούν, αλλά θα πω μόνο ένα: Κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής πρέπει να νιώθει ώστε να μπορέσει να το μεταφέρει πως «η ασφάλιση δεν είναι έξοδο, είναι επένδυση στην ελευθερία, επένδυση στη δυνατότητα να έχουμε επιλογές και στην απρόσκοπτη συνέχιση των όσων θέλουμε να επιτύχουμε». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26