Κώστας Παπαϊωάννου, 6/1/2021 - 10:16 facebook twitter linkedin Με καλούς οιωνούς ξεκινά το 2021 για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές! Κώστας Παπαϊωάννου, 6/1/2021 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ, ακόμα 3,15 δισ. €, περιμένουν για να τα διαχειριστούμε μέσω Unit Linked! Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν σήμερα (5/1/2021) από την ΤτΕ (δείτε εδώ), οι καταθέσεις του ιδιωτικού τομέα κατά το μήνα Νοέμβριο 2020, αυξήθηκαν στα 3,156 δισ. €, σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Αυτό αυξάνει τις συνολικές προς διαχείριση καταθέσεις του ιδιωτικού τομέα στα 158,7 δισ. €! Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΤτΕ, η μηνιαία καθαρή ροή για το μήνα Νοέμβριο αυξήθηκε στα 3,156 δισ. €, ή σε ποσοστό 14%(!). Αυτό οφείλεται σε λόγους όπως η ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων με απευθείας δανεισμό από το Δημόσιο μέσω της επιστρεπτέας προκαταβολής, η επιδοματική πολιτική σε νοικοκυριά και γενικά σε εργαζομένους οι συμβάσεις των οποίων βρίσκονται σε αναστολή και η αύξηση της περιόδου χορήγησης επιδομάτων ανεργίας κ.α., όπως είχα γράψει και σε προηγούμενο άρθρο μου στο Next Deal (δείτε εδώ). Αυτά τα στοιχεία θα πρέπει να χτυπήσουν κάποιο «καμπανάκι» στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, αλλά και στις ασφαλιστικές εταιρίες, επειδή ενώ η ρευστότητα των νοικοκυριών έχει αυξηθεί (όπως δείχνουν τα στοιχεία των καταθέσεων), οι τοποθετήσεις τους συνεχίζουν να γίνονται σε άτοκους λογαριασμούς ή σε προϊόντα με πολύ χαμηλό επιτόκιο, κάτω από το 0,04%. Όλα αυτά τα χρήματα των ιδιωτών επενδυτών είναι τοποθετημένα σε προϊόντα με πολύ χαμηλές αποδόσεις! Ξαναρωτώ λοιπόν! Οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές τι κάνουν; Γιατί καθυστερούν να βοηθήσουν τους επενδυτές να αξιοποιήσουν περισσότερο ορθολογικά τα χρήματά τους; Τι περιμένουν; Ο εγχώριος ανταγωνισμός των τραπεζών και των επενδυτικών επιχειρήσεων, έχει ήδη ξεκινήσει να δραστηριοποιείται προς αυτή την κατεύθυνση! Τα χρήματα είναι πολλά για να μας αφήνουν ασυγκίνητους! Οι εταιρίες που ήδη έχουν στη διάθεσή τους Unit Linked προϊόντα (όπως για παράδειγμα η Eurolife, η Εθνική, η Interamerican, η NN, η Generali κ.α.) και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με αυτές, πρέπει πολύ σύντομα να αξιοποιήσουν αυτό το παράθυρο ευκαιρίας! Όσες εταιρίες δεν έχουν βγάλει ακόμα προϊόντα Unit Linked τι περιμένουν; Τα παράθυρα ευκαιρίας, όπως έγραψα παραπάνω, δεν διαρκούν για πάντα! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Είναι κατάλληλα προετοιμασμένα και εκπαιδευμένα τα δίκτυα πωλήσεων; Η επίτευξη των ευρωπαϊκών μέσων όρων ανάπτυξης, η πραγματική αναβάθμιση της εργασίας των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και η βελτίωση της αναγνωρισιμότητας τους, θα επιτευχθούν και μέσω της προώθησης ευπώλητων προϊόντων (όπως τα προϊόντα Unit Linked, αυτή την εποχή), καθώς και του εμπλουτισμού των πραγματικών επιστημονικών γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Σας εύχομαι ένα υγειές σε όλους τους τομείς 2021 (φυσικής, επαγγελματικής, προσωπικής και οικονομικής υγείας)! Ποιος είναι και τι μπορεί να κάνει για εσάς ο Κώστας Παπαϊωάννου Είμαι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών θεμάτων, με ειδική εξειδίκευση στα προϊόντα Unit Linked, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και σύγχρονων νομοθετικών θεμάτων και υποχρεώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Έχω κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχω εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (NN), Allianz, Αγροτική και Τράπεζα Πειραιώς). Μπορώ να εκπαιδεύσω ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων (και υποψήφιους), προκειμένου να αποκτήσουν ή να εδραιώσουν τις απαιτούμενες από την ΤτΕ υποχρεωτικές γνώσεις των διαμεσολαβούντων. Να τους βοηθήσω να αποκτήσουν τις απαιτούμενες από τη νέα νομοθεσία (IDD & Solvency II) ασφαλιστικές, τεχνικές και χρηματοοικονομικές γνώσεις, να τους βοηθήσω να εκσυγχρονίσουν τις ασφαλιστικές γνώσεις τους και τελικά να τους βοηθήσω να βελτιώσουν τη διατηρησιμότητα των πελατών τους ή/και την αποτελεσματικότητά τους στο κλείσιμο της πώλησης. Μπορώ να σας βοηθήσω να οργανώσετε μαθήματα φροντιστηριακού χαρακτήρα, στο χώρο σας, σε μικρές ή και μεγαλύτερες ομάδες συνεργατών σας. Συνεργάζομαι για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)/Executive Programs και διδάσκω στα προγράμματα Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program. Ακόμα διδάσκω στο Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37 Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας!
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21
Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας; Προστατεύστε τους εαυτούς σας και τους πελάτες σας με τα εργαλεία που σας παρέχει το Solvency II ! Μια εταιρία δεν... Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05
Τι σημαίνει «καθεστώς αφερεγγυότητας» και πότε μια ασφαλιστική εταιρία τίθεται σε αυτό; Πρόσφατα είδαμε ότι η γερμανική ασφαλιστική επιχείρηση Element Insurance AG, ετέθη υπό καθεστώς αφερεγγυότητας από το αρμόδιο δικαστήριο του Βερολίνου.... Κώστας Παπαϊωάννου, 14/03/2025 - 09:05