Το δικαίωμα καταγγελίας ενός ασφαλιστηρίου υγείας διατηρείται από κάθε εταιρεία σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω περιπτώσεις, χωρίς την υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων ασφαλίστρων και χωρίς την υποχρέωση καταβολής τυχόν αποζημίωσης:
- Εάν ο Συμβαλλόμενος ή και ο Ασφαλισμένος (σε περίπτωση ασφάλισης υπέρ τρίτου) δεν δηλώσουν κάθε ιατρικό στοιχείο ή γεγονός που είναι γνωστό σε αυτούς και αναφέρεται στην αίτηση ασφάλισης
- Εαν ο Συμβαλλόμενος ή οι Ασφαλισμένοι παραπλανήσουν ή προσπαθήσουν να παραπλανήσουν την εταιρία σχετικά με θέματα αποζημίωσης.
- Εαν ο Συμβαλλόμενος δηλώσει διαφορετική ημερομηνία γέννησης των Ασφαλισμένων από την πραγματική. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η δήλωση διαφορετικής ημερομηνίας γέννησης έγινε από αμέλεια του Συμβαλλομένου, υπάρχει η δυνατότητα να συνεχιστεί το συμβόλαιο με διόρθωση της ημερομηνίας γέννησης και καταβολή των Ασφαλίστρων που αναλογούν από την έναρξη του Ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
- Εαν ο Συμβαλλόμενος αναιρέσει τη συναίνεση που έχει δώσει για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του ιδίου και των Ασφαλισμένων.
- Εαν δεν καταβληθεί το Ασφάλιστρο μέσα στο χρονικό περιθώριο που αναφέρεται στην ειδοποίηση πληρωμής.
Η καταγγελία ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε τριάντα ημέρες από τότε που ενημερώθηκε η εταιρεία. Η καταγγελία γίνεται με γραπτή ενημέρωση στο Συμβαλλόμενο.
Ενημερωθείτε αναλυτικά από τον προσωπικό σας διαμεσολαβητή.
©Μέντωρ Διαμεσολαβητής