Κώστας Παπαϊωάννου, 22/11/2018 - 08:44 facebook twitter linkedin Τι είναι σημαντικότερο; Να ασφαλίζουμε την περιουσία που έχουμε ή να ασφαλίζουμε την ικανότητά μας να δημιουργούμε περιουσία; Κώστας Παπαϊωάννου, 22/11/2018 facebook twitter linkedin Με αφορμή τα αποτελέσματα εννεάμηνου των ασφαλιστικών εταιριών, τα οποία δείχνουν ταυτόχρονα την τάση των ασφαλίσεων ζωής, αλλά και το πόσο υπολείπεται η παραγωγή του κλάδου στη χώρα μας, σε σχέση με τις άλλες χώρες της ΕΕ, πολλά ερωτήματα έρχονται στην επιφάνεια, που ξεκινάνε από τα θέματα ευθύνης των ίδιων των ασφαλιστικών εταιριών και της στρατηγικής τους και καταλήγουν στα εγγενή προβλήματα της διοίκησης των πωλήσεων. Μεταξύ αυτών όμως, ένα βασικό ερώτημα έρχεται στην επιφάνεια. «Τι είναι περισσότερο σημαντικό; Να ασφαλίζουμε την περιουσία που έχουμε ήδη δημιουργήσει ή να ασφαλίζουμε την ικανότητά μας να δημιουργούμε αυτή την περιουσία;» Γιατί, πως αλλιώς θα μπορούσαμε να περιγράψουμε καλύτερα τις ανάγκες που καλύπτουν οι γενικές ασφαλίσεις, σε σχέση με αυτές που καλύπτουν οι ασφαλίσεις ζωής και τη σημασία της απόφασης να ιεραρχήσει και να καλύψει τις ανάγκες του κάποιος άνθρωπος; Πάντως, η απάντηση σε τέτοιου είδους ερωτήματα, δεν είναι ούτε απλή, ούτε αυτονόητη. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός! Η απάντηση σε τέτοιου είδους ερωτήματα, έχει να κάνει με πάρα πολλούς παράγοντες, που καλύπτουν μεγάλο εύρος θεμάτων, που αρχίζουν από την παιδεία του κάθε ανθρώπου και καταλήγουν στην εισοδηματική του κατάσταση, αφού περάσουν και τις κοινωνικοασφαλιστικές και ιδιωτικοασφαλιστικές παροχές που είναι διαθέσιμες και την βοήθεια και συμβουλή που θα δεχτεί από τον ασφαλιστή του στην ιεράρχηση των αναγκών του. Αυτός είναι ένας ακόμα επιπλέον λόγος που καθιστά στην δουλειά του ασφαλιστή ιδιαίτερα σημαντική, καθοριστική και ίσως αναντικατάστατη, στην κάλυψη των πραγματικών αναγκών των πελατών του. Αυτά τα θέματα μπορούν να διαχειριστούν με μεγαλύτερη ευκολία, μέσω της συστηματικής, σύγχρονης και στοχευμένης εκπαίδευσης των δικτύων και του ορθού επαναπροσανατολισμού τους. Λόγω αυτών όλων των παραγόντων, αλλά και εξαιτίας των υποχρεώσεων που μας επιβάλει ο νόμος και η εποπτεία, καλό θα ήταν να σκεφτούμε την αναθεώρηση κάποιων από τα πλάνα εκπαίδευσης και ανάπτυξής μας και των αντίστοιχων στρατηγικών μας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37 Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας!
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες και η κανονιστική συμμόρφωσή τους! Ποιες είναι οι κανονιστικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων και κατά πόσο σήμερα είναι πλήρως συμμορφωμένοι με αυτές; Στο σημερινό περιβάλλον της... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/03/2025 - 09:19
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21
Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας; Προστατεύστε τους εαυτούς σας και τους πελάτες σας με τα εργαλεία που σας παρέχει το Solvency II ! Μια εταιρία δεν... Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05