Λάουρα Σταυρίδου, 25/4/2023 - 08:57 facebook twitter linkedin Ακόμα πιστεύουν κάποιοι πελάτες πως οι Ασφαλιστικές δεν πληρώνουν; Ρίξτε μια ματιά εδώ! - Μέρος Β' Λάουρα Σταυρίδου, 25/4/2023 facebook twitter linkedin Β’ μέρος Είχε ειπωθεί κάποτε από έναν φυσικό, πως η γη είναι ο μεγαλύτερος μαζικός δολοφόνος στην ιστορία της ανθρωπότητας. Αν και ακούγεται σκληρό οι απίστευτες καταστροφές λόγω σεισμού, τυφώνα, πλημμύρας κτλ έχουν κοστίσει πολλές ανθρώπινες ζωές. Ωστόσο σε αυτό μέρος θα δούμε και περιπτώσεις ανθρωπογενών καταστροφών που κόστισαν στις ασφαλιστικές εταιρίες, τεράστια ποσά. Τυφώνας Σάντι – 36 δισεκατομμύρια δολάρια Το 2012 ο τυφώνας Sandy προκάλεσε ζημιές έως και 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων, επηρεάζοντας τις Μπαχάμες, τον Ανατολικό Καναδά και το μεγαλύτερο μέρος της ανατολικής πλευράς των ΗΠΑ. Χιλιάδες σπίτια και οι γύρω υποδομές καταστράφηκαν, με πολλούς να στέλνουν αξιώσεις στους ασφαλιστικούς τους παρόχους – ύψους 36 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο γεγονός, ο τυφώνας Sandy αμαυρώθηκε από περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης εκ μέρους ασφαλιστικής εταιρίας. Χιλιάδες ιδιοκτήτες κατοικιών δεν μπορούσαν να εισπράξουν την ασφάλιση πλημμύρας με βάση δόλιες αναφορές μηχανικών. Ένας μηχανικός που διενεργούσε επιθεωρήσεις επεσήμανε ότι τουλάχιστον 175 από τις επιθεωρήσεις του είχαν υποβληθεί σε έλεγχο από διευθυντές της εταιρείας, σε μια προσπάθεια να μειώσουν ή να αρνηθούν τις απαιτήσεις για πλημμύρες και να εξοικονομήσουν εκατομμύρια αποζημιώσεων. Ένας δικηγόρος του Τέξας, Steve Mostyn, κατάφερε να κερδίσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια πολεμώντας τις ασφαλιστικές εταιρείες για λογαριασμό των ιδιοκτητών σπιτιού μέσω ομαδικών αγωγών. 9/11 – 40 δισεκατομμύρια Οι επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, κατά τις οποίες προκλήθηκε τρόμος σε ολόκληρη την Αμερική και σκότωσαν 2.996 ανθρώπους ενώ τραυμάτισαν πάνω από 6.000, προκάλεσαν 10 δισεκατομμύρια δολάρια ζημιές σε περιουσία ενώ το συνολικό κόστος έφτασε τα 3 τρισεκατομμύρια δολάρια, τα οποία δεν ήταν ασφαλισμένα στο μεγαλύτερο μέρος τους. Τα συμβόλαια που ενεργοποιήθηκαν ήταν από πολλούς κλάδους, ξεκινώντας με τα κεφάλαια θανάτου, νοσοκομειακά και αναπηρίας ως περιουσίας ακόμα και αστικών ευθυνών για τις εταιρίες που δεν είχαν κάνει αρκετές ασκήσεις εκκένωσης στο προσωπικό τους. 38 δισεκατομμύρια δολάρια καταβλήθηκαν στα θύματα της θηριωδίας ή στους οικείους τους ως αποζημίωση ενώ πολλές ασφαλιστικές εταιρίες έκτοτε έχουν αφαιρέσει την τρομοκρατία ως αυτόματη κάλυψη από τα σχέδιά τους και μπορεί να προστεθεί μόνο ως προσθήκη. Lehman Brothers – 100 δισεκατομμύρια δολάρια Η Lehman Brothers ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη επενδυτική τράπεζα των Ηνωμένων Πολιτειών πίσω από τις Goldman Sachs, Morgan Stanley και Merrill Lynch πριν κηρύξει πτώχευση το 2008. Οι πληρωμές ήταν άφθονες μετά την κήρυξη της πτώχευσης. Ενεργοποιήθηκαν συμβόλαια πληρώνοντας τους πιστωτές, τους φορολογούμενους και όσους είχαν επενδύσει χρήματα στην τράπεζα. Τυφώνες Κατρίνα, Ρίτα & Βίλμα – 130 δισεκατομμύρια δολάρια Το κόστος των ζημιών που προκλήθηκαν ήταν περίπου 158,9 δισεκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων περίπου 130 δισεκατομμύρια δολάρια καταβλήθηκαν ως ασφάλιση. Μόνο ο τυφώνας Κατρίνα κόστισε 45 δισεκατομμύρια δολάρια. Χρηματοπιστωτική κρίση 2008 – 21 Τρισεκατομμύρια δολάρια Η χρηματοπιστωτική κρίση του 2008 θεωρείται ως η χειρότερη οικονομική κρίση μετά από τη Μεγάλη Ύφεση, προκαλώντας παγκόσμια οικονομική ύφεση. Τεράστια προγράμματα διάσωσης εφαρμόστηκαν για την προστασία των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων και ενεργοποιήθηκαν πολιτικές για να αποτραπεί η κατάρρευση του χρηματοπιστωτικού συστήματος. Συμβόλαια πιστώσεων και εγγυήσεων μπήκαν σε εφαρμογή, καθώς και συμβόλαια ευθύνης προς τρίτους, αλλά και ειδικά ασφαλιστήρια συμβόλαια που είχαν σχεδιαστεί για τέτοιες περιπτώσεις και που σχεδόν κανείς δεν περίμενε να μπουν σε διαδικασίες αποζημίωσης. Η οικονομική κρίση έδειξε ότι κάποιοι ασφαλιστικοί πάροχοι είχαν έλλειψη επαρκών κεφαλαίων για να υποστηρίξουν τις οικονομικές δεσμεύσεις που αναλάμβαναν. Η AIG, για παράδειγμα, παραλίγο να χρεοκοπήσει μετά από εξασφάλιση χρεωστικών υποχρεώσεων που είχε κατά τη διάρκεια της κρίσης. Οι περισσότεροι ασφαλιστικοί πάροχοι και οι αντασφαλιστικοί οίκοι ωστόσο έδειξαν μεγάλη ανθεκτικότητα και μπόρεσαν να καλύψουν τις δικές τους υποχρεώσεις. Αν λοιπόν κάποιοι πελάτες ακόμα πιστεύουν πως οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν πληρώνουν, δεν έχετε παρά να τους κάνετε ένα μικρό άθροισμα, από αυτές τις περιπτώσεις που θεωρείται ότι συντάραξαν τα θεμέλια του ασφαλιστικού θεσμού, αλλά στήριξαν την παγκόσμια οικονομία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη;
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10
Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης! Όλοι οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν πως η έκβασης της πρώτης συνάντησης, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την τελική. Αυτό συμβαίνει διότι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14