Λάουρα Σταυρίδου, 9/5/2023 - 11:31 facebook twitter linkedin Τι είναι η Ασφάλεια Ζωής; Είναι Όχι στα… Όχι! Λάουρα Σταυρίδου, 9/5/2023 facebook twitter linkedin Αν ανοίγαμε ένα παράθυρο στο χρόνο και κοιτάζαμε, πως πουλούσαν την ασφάλεια ζωής οι παλιοί ασφαλιστές, τότε που είχε πρωτοξεκινήσει στην Ελλάδα ο θεσμός, θα δούμε κάτι ενδιαφέρον. Μετά το «προϊόντικό» μάθημα για τις διαφορές της Ισοβίου, της Μικτής και της Απλής, μικρή σημασία έδιναν στα χαρακτηριστικά, αλλά εστίαζαν στην ουσία. Χωρίς τεχνική πώλησης, χωρίς προσπάθεια να ωραιοποιήσουν την κατάσταση, έμπαιναν κατευθείαν στο θέμα, με το σκεπτικό «Εγώ το καλό του θέλω, αν καταλάβει, κατάλαβε». Ίσως τελικά αυτή να είναι και η καλύτερη τεχνική. Έχω δει παλαιό ασφαλιστή να λέει σε πελάτη το εξής: «Εσύ μου λες τώρα όχι, αλλά για μένα αυτό το όχι είναι μικρό, ανύπαρκτο γιατί μετά από σένα έχω να δω και άλλους πελάτες. Εγώ δεν ζημιώνω από αυτό το όχι. Εσύ όμως είσαι κάθε μέρα στις σκαλωσιές για να έχεις την μοναχοκόρη σου στα πούπουλα. Σε πληροφορώ πως αυτό το μικρό όχι που λες σήμερα, θα γίνει ένα τεράστιο όχι για εκείνην αν κάτι σου συμβεί. ΟΧΙ θα της πει ο μπακάλης, δεν σου δίνω βερεσέ, ΟΧΙ θα της πει η μητέρα της δεν μπορώ να σε αφήσω να πας στο πάρτι γιατί δεν μπορώ να σου πάρω καινούργια ρούχα και θα σε κοροϊδεύουνε, ΟΧΙ θα της πούνε οι φίλοι της δεν μπορούμε να σου βάλουμε πάλι ρεφενέ τα έξοδα για την εκδρομή, ΟΧΙ θα της πούνε στο φροντιστήριο για το πανεπιστήμιο, δεν κάνουμε πίστωση, ΟΧΙ θα της πούνε σε συνέντευξη για δουλειά μόλις την δούνε με φτωχικά ρούχα! ΟΧΙ – ΟΧΙ – ΟΧΙ! Κάθε μέρα θα ακούει όλο και περισσότερα μεγάλα ΟΧΙ για αυτό το μικρό όχι που λες εσύ σήμερα!». Μάλιστα κάθε φορά που έλεγε «όχι» αύξανε και τον τόνο της φωνής του και κοκκίνιζε και θύμωνε όλο και περισσότερο, με τον δυνητικό πελάτη, που δεν είχε το νου να σκεφτεί το που θα άφηνε τη γυναίκα του και το τρίχρονο κοριτσάκι του, σε περίπτωση θανάτου. Βλέπετε το έπαιρνε προσωπικά, είχε και ο ίδιος βιώματα από την ορφάνια. Γιατί δεν πουλάμε όσο πρέπει ασφάλεια ζωής; Μάλλον δεν παίρνουμε το θέμα προσωπικά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/04/2025 - 09:04 Μεγάλες ευκαιρίες πωλήσεων, δίνει πλέον η νομοθεσία στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές!
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος; Η επιβολή δασμών έχει αναστατώσει τις αγορές σε όλο τον πλανήτη, οπότε γεννάται εύλογα το ερώτημα τι επίδραση θα έχει... Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12