Λάουρα Σταυρίδου, 9/5/2023 - 11:31 facebook twitter linkedin Τι είναι η Ασφάλεια Ζωής; Είναι Όχι στα… Όχι! Λάουρα Σταυρίδου, 9/5/2023 facebook twitter linkedin Αν ανοίγαμε ένα παράθυρο στο χρόνο και κοιτάζαμε, πως πουλούσαν την ασφάλεια ζωής οι παλιοί ασφαλιστές, τότε που είχε πρωτοξεκινήσει στην Ελλάδα ο θεσμός, θα δούμε κάτι ενδιαφέρον. Μετά το «προϊόντικό» μάθημα για τις διαφορές της Ισοβίου, της Μικτής και της Απλής, μικρή σημασία έδιναν στα χαρακτηριστικά, αλλά εστίαζαν στην ουσία. Χωρίς τεχνική πώλησης, χωρίς προσπάθεια να ωραιοποιήσουν την κατάσταση, έμπαιναν κατευθείαν στο θέμα, με το σκεπτικό «Εγώ το καλό του θέλω, αν καταλάβει, κατάλαβε». Ίσως τελικά αυτή να είναι και η καλύτερη τεχνική. Έχω δει παλαιό ασφαλιστή να λέει σε πελάτη το εξής: «Εσύ μου λες τώρα όχι, αλλά για μένα αυτό το όχι είναι μικρό, ανύπαρκτο γιατί μετά από σένα έχω να δω και άλλους πελάτες. Εγώ δεν ζημιώνω από αυτό το όχι. Εσύ όμως είσαι κάθε μέρα στις σκαλωσιές για να έχεις την μοναχοκόρη σου στα πούπουλα. Σε πληροφορώ πως αυτό το μικρό όχι που λες σήμερα, θα γίνει ένα τεράστιο όχι για εκείνην αν κάτι σου συμβεί. ΟΧΙ θα της πει ο μπακάλης, δεν σου δίνω βερεσέ, ΟΧΙ θα της πει η μητέρα της δεν μπορώ να σε αφήσω να πας στο πάρτι γιατί δεν μπορώ να σου πάρω καινούργια ρούχα και θα σε κοροϊδεύουνε, ΟΧΙ θα της πούνε οι φίλοι της δεν μπορούμε να σου βάλουμε πάλι ρεφενέ τα έξοδα για την εκδρομή, ΟΧΙ θα της πούνε στο φροντιστήριο για το πανεπιστήμιο, δεν κάνουμε πίστωση, ΟΧΙ θα της πούνε σε συνέντευξη για δουλειά μόλις την δούνε με φτωχικά ρούχα! ΟΧΙ – ΟΧΙ – ΟΧΙ! Κάθε μέρα θα ακούει όλο και περισσότερα μεγάλα ΟΧΙ για αυτό το μικρό όχι που λες εσύ σήμερα!». Μάλιστα κάθε φορά που έλεγε «όχι» αύξανε και τον τόνο της φωνής του και κοκκίνιζε και θύμωνε όλο και περισσότερο, με τον δυνητικό πελάτη, που δεν είχε το νου να σκεφτεί το που θα άφηνε τη γυναίκα του και το τρίχρονο κοριτσάκι του, σε περίπτωση θανάτου. Βλέπετε το έπαιρνε προσωπικά, είχε και ο ίδιος βιώματα από την ορφάνια. Γιατί δεν πουλάμε όσο πρέπει ασφάλεια ζωής; Μάλλον δεν παίρνουμε το θέμα προσωπικά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10