Λάουρα Σταυρίδου, 11/5/2023 - 08:49 facebook twitter linkedin Μάιος: Ο μήνας ευαισθητοποίησης για την ασφάλιση εισοδήματος και ανικανότητας - Πώς όμως θέτουμε το ζήτημα; Λάουρα Σταυρίδου, 11/5/2023 facebook twitter linkedin Ο Μάιος για τους Αμερικανούς είναι ο μήνας ευαισθητοποίησης για την ασφάλιση εισοδήματος και ανικανότητας. Υπάρχουν στον τύπο άρθρα που τιτλοφορούνται : «Μάθετε πώς να προστατεύσετε το εισόδημά σας αν δεν είστε σε θέση να εργαστείτε». Σύμφωνα με μια μελέτη του Life Happens, τρεις στους 10 Αμερικανούς δεν θα είναι σε θέση να εργαστούν για λόγους υγείας, για διάστημα μεγαλύτερο των 90 ημερών κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει ανείπωτες οικονομικές δυσκολίες για αυτά τα άτομα και τις οικογένειές τους ειδικά αν αυτή η κατάσταση έχει μεγαλύτερη διάρκεια ή γίνει μόνιμη. Πολλοί εργαζόμενοι μεριμνούν για την προστασία των υλικών περιουσιακών στοιχείων τους με ασφαλιστήρια συμβόλαια για τα σπίτια, τα οχήματα και τα τιμαλφή. Αλλά πολύ λίγοι προστατεύουν ένα άυλο περιουσιακό στοιχείο – το εισόδημα. Για όσους επωφελούνται από προγράμματα που προσφέρει ο εργοδότης για βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη ασφάλιση αναπηρίας, το επίδομα εισοδήματος συνήθως δεν επαρκεί για να καλύψει κάθε έξοδο όταν χάνονται μισθοί. Τα ομαδικά βασικά σχέδια, όταν περιλαμβάνουν αυτή τη κάλυψη- τείνουν να αντικαθιστούν περίπου το 40% του εισοδήματός, αφήνοντας ένα κενό. Υπάρχουν προγράμματα στην αγορά που καλύπτουν την απώλεια εισοδήματος από ατύχημα και ασθένεια, ακόμα και όταν η ανικανότητα προς εργασία υπερβαίνει το έτος και το εισόδημα καταβάλλεται έως την ηλικία των 65 ετών. Επιπλέον τα κεφάλαια που καλύπτουν περιπτώσεις μόνιμης ολικής ανικανότητας είναι ιδανικά για την αποπληρωμή δανείου ή χρεών. Μια τράπεζα ασφαλίζει ένα στεγαστικό δάνειο για την περίπτωση θανάτου του δανειολήπτη, τι γίνεται όμως σε περίπτωση μερικής ή μόνιμης ανικανότητας για εργασία; Η δόση του δανείου είναι σημαντικό να είναι καλυμμένη. Μάλιστα γι’ αυτό υπάρχουν προγράμματα μειούμενου κεφαλαίου. Κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα πρέπει να μιλήσει με κάθε πελάτη του οποίου έχει ασφαλίσει το όχημα και να του εξηγήσει: « …το ποσό της αστικής ευθύνης με το οποίο καλύπτεσαι, ουσιαστικά θα αποζημιώσει σωματικές βλάβες τρίτων. Το κεφάλαιο για σωματικές και υλικές βλάβες, τυπικά, φτάνει τα 1.300.000€, δηλαδή μέχρι εκεί είναι η ευθύνη της ασφαλιστικής εταιρίας. Μέσα από αυτό το κεφάλαιο θα καλυφθούν έξοδα ακόμα και για χαμένα μεροκάματα ή μισθούς. Για τον τρίτο. Όχι για σένα. Για σένα δεν έχουμε κάνει τίποτα. Δεν έχουμε συζητήσει ούτε για κεφάλαιο 20.000€ όχι για εκατομμύριο! Όμως εσύ έχεις μηνιαίες υποχρεώσεις που δεν μπορούν να μείνουν απλήρωτες. Πόσα είναι τα χρήματα που πρέπει οπωσδήποτε να πληρώνεις το μήνα και δεν γίνεται αλλιώς; Αν δεν έχεις εναλλακτικό σχέδιο, άσε με να υπολογίσω πόσο θα σου κόστιζε να τα καλύψεις. Τότε θα δεις και εσύ, πόσο μικρό είναι το κόστος εξασφάλισης πληρωμών!». Εξασφαλίζοντας το εισόδημα, εξασφαλίζουμε οτιδήποτε πληρώνεται με αυτό. Εξασφαλίζουμε την οικογενειακή ζωή, τόσο απλά! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10