Λάουρα Σταυρίδου, 13/7/2023 - 08:48 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Προστατέψτε το συμβόλαιο σας. Γνωρίστε την Επίταση Κινδύνου! Λάουρα Σταυρίδου, 13/7/2023 facebook twitter linkedin Κατά τη διάρκεια της ασφαλιστικής σύμβασης ο λήπτης της ασφάλισης υποχρεούται να δηλώσει στον ασφαλιστή δηλαδή την ασφαλιστική εταιρεία, μέσα σε δεκατέσσερις ημέρες από τότε που περιήλθε σε γνώση του, κάθε στοιχείο ή περιστατικό, το οποίο μπορεί να επιφέρει σημαντική επίταση του κινδύνου, για τον ασφαλιστή. Τι σημαίνει επίταση κινδύνου για τον ασφαλιστή; Σημαίνει να αυξηθεί η πιθανότητα να επέλθει ένας κίνδυνος και άρα να αυξηθεί η πιθανότητα να πληρώσει μια αποζημίωση. Όταν η ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει έναν κίνδυνο, τον αναλαμβάνει υπο συγκεκριμένες προϋποθέσεις, τον έχει τιμολογήσει για αυτές τις προϋποθέσεις και γενικά έχει συμφωνήσει για την κάλυψη με αυτές τις συνθήκες που ισχύουν κατά τη διάρκεια που ανέλαβε την συμφωνία. Μπορούν αυτές οι συνθήκες να αλλάξουν και να αυξήσουν τον κίνδυνο για αποζημίωση που φέρει ο ασφαλιστής; Ναι. Οι συνθήκες μπορεί να αλλάξουν είτε ανεξάρτητα από τη θέληση του λήπτη της ασφάλισης είτε με δικές του ενέργειες. Το πιο κλασσικό παράδειγμα είναι η περίπτωση που κατά τη διάρκεια της ασφάλισης ενός διαμερίσματος πρώτου ορόφου, στο κτίριο του οποίου το ισόγειο υπάρχει ένα κατάστημα ρούχων, ξενοικιάζεται το κατάστημα και στη θέση του γίνεται ένας φούρνος. Οι φούρνοι έχουν αυξημένο κίνδυνο για φωτιά σε σχέση με ένα κατάστημα ρούχων. Αυτό είναι ένα γεγονός το οποίο θα πρέπει να το πληροφορηθεί η εταιρεία, καθώς αποτελεί «αντικειμενικώς ουσιώδες στοιχείο» για την κατάρτιση της σύμβασης. Δηλαδή είναι ένα στοιχείο το οποίο αν ο ασφαλιστής το γνώριζε αρχικά, είτε δεν θα είχε συνάψει την ασφάλιση είτε δεν θα την είχε συνάψει με τους ίδιους όρους. Ωστόσο επίταση κινδύνου μπορεί να γίνει και με ενέργειες του λήπτη της ασφάλισης, όχι απαραίτητα εσκεμμένα. Πχ ένας ασφαλιζόμενος ενημερώνεται για μια επικείμενη απεργία πρατηρίων βενζίνης και αποφασίζει να προμηθευτεί επιπλέον μπιτόνια τα οποία τα αποθηκεύει δίπλα στον λέβητα. Εντάξει το παραδέχομαι αυτό είναι ακραίο αλλά μπορεί να γίνει το εξής: Ένας ασφαλιζόμενος πήρε νόμιμη άδεια για να φτιάξει ανελκυστήρα στη διώροφη κατοικία του. Αμέλησε όμως να ενημερώσει τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή για αυτές τις εργασίες. Θα πρέπει να γνωρίζετε πως ο ασφαλιστής, μόλις λάβει γνώση της επίτασης του κινδύνου, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση ή να ζητήσει την τροποποίησή της. Αν όμως έχει επέλθει μια ζημιά, το ασφάλισμα μειώνεται κατά το λόγο του ασφαλίστρου που έχει καθορισθεί προς το ασφάλιστρο που θα είχε καθορισθεί, αν δεν υπήρχε η παράβαση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26