Λάουρα Σταυρίδου, 31/7/2023 - 08:43 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Ένας Ευγενής Στόχος - Μια Ασφάλιση Κατοικίας για κάθε τρία Αυτοκίνητα που ασφαλίζουμε. Λάουρα Σταυρίδου, 31/7/2023 facebook twitter linkedin Στην ασφαλιστική αγορά ακόμα συναντάμε Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, που αν τους ρωτήσουμε «Τι είναι Ασφάλιση» θα απαντήσουν μονολεκτικά: «Λειτούργημα». Οι πυρκαγιές άφησαν πίσω τους καμένες περιουσίες και καταστραμμένες ζωές. Ξεχώρισα τη φράση μιας ηλικιωμένης γυναίκας, βυθισμένη στην απελπισία: «…ήμουν ευτυχισμένη εδώ…ήμουν ευτυχισμένη…» . Σκέφτηκα λοιπόν, αφού τελειώσουμε με τα «ο καιρός φταίει, η κυβέρνηση φταίει, ο δήμος φταίει» κ.ο.κ, να εξετάσουμε πόσο φταίμε εμείς οι ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές. Έχουμε προσπαθήσει αρκετά ώστε να εξασφαλιστούν οι περιουσίες των συμπολιτών μας; Σίγουρα ο κόσμος δεν ασφαλίζεται εύκολα, δεν έχει χρήματα για ασφάλιση κτλ – κτλ. Αλλά πότε ασφαλιζόταν εύκολα; Πότε έλεγε «έχω χρήματα, έλα να με ασφαλίσεις»; Κάθε αίτηση πάντοτε γινόταν με αγώνα, οπότε δε θα κάνουμε κάτι διαφορετικό. Θα είναι όμως ίσως πιο εύκολο αν αξιοποιήσουμε (όσοι έχουν) το πελατολόγιο των αυτοκινήτων. Σχεδόν κάθε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου, είτε έχει ένα σπίτι, είτε νοικιάζει ένα σπίτι, οπότε έχει περιεχόμενο να ασφαλίσει. Κάποιοι έχουν και εξοχικό, σπίτι στο χωριό, σπίτι της μητέρας τους που πρέπει να είναι ασφαλισμένο, μια μικρή ή μια μεγαλύτερη επιχείρηση. Τι θα γινόταν αν κάθε Διαμεσολαβητής, έβαζε ως προσωπικό στόχο/πρόκληση, για κάθε τρία αυτοκίνητα που ασφαλίζει να κάνει και ένα συμβόλαιο πυρός; Τι θα γινόταν αν κάθε Διαμεσολαβητής, μίλαγε πρώτα με τους πελάτες που έχουν αγοράσει καλύψεις για το αυτοκίνητο τους και όχι μόνο αστική ευθύνη και τους έλεγε: «Προστατέψαμε το αμάξι που είναι δύσκολο να αντικατασταθεί αν πάθει ζημιά, ας προστατέψουμε και το σπίτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποκατασταθεί αν πάθει ζημιά…»; Τι θα γινόταν αν κάθε Διαμεσολαβητής εξηγούσε ένα πολύ απλό πράγμα σε κάθε πελάτη του: « Το Κράτος δεν είναι ο πατέρας που θα σε σώνει σε κάθε περίπτωση. Κάθε ενήλικας πρέπει να αναλάβει την ευθύνη του εαυτού του, της οικογένειας του και της περιουσίας του»; Γνωρίζω αρκετούς Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές που όταν βάλουν ένα στόχο, πάντα μα πάντα τον πετυχαίνουν και έτσι ο κόσμος γίνεται λίγο πιο ασφαλής… Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 04/10/2024 - 09:09 Σχεδόν οι μισοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν εισόδημα κάτω από 15.000€ το χρόνο! Γιατί;
Λάουρα Σταυρίδου, 01/10/2024 - 11:41 Τι είναι τα συμβόλαια UBI και ποιο χαρακτηριστικό τους, που μπορεί να σώσει ζωές;
Λάουρα Σταυρίδου, 30/09/2024 - 08:54 Γιατί τόσο μεγάλη η διαφορά, στην ικανοποίηση ασφαλισμένων, μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης;
Λάουρα Σταυρίδου, 26/09/2024 - 08:47 Ποιες είναι οι μεγαλύτερες εταιρείες αυτοκινήτου σε Αμερική και Ευρώπη και οι προμήθειες των Ελλήνων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Ποιο είναι το μυστικό της πρώτης Ασφαλιστικής εταιρείας που είναι και δεύτερης στη παγκόσμια κατάταξη; Η πρώτη Ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως, για το 2024, σύμφωνα με το Forbes, η Berkshire Hathaway έχει μια συναρπαστική ιστορία. Εκτός από... Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2024 - 08:50
Ποιες είναι οι 10 μεγαλύτερες Ασφαλιστικές εταιρείες στο κόσμο; Ενδιαφέρον έχει η κατάταξη των 10 μεγαλύτερων ασφαλιστικών εταιρειών σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, στη δημοσίευση που έκανε τον Ιούνιο... Λάουρα Σταυρίδου, 23/09/2024 - 08:44
Νεαροί ασφαλισμένοι; Λιγότερη πώληση και περισσότερο «pebbling»! Συνηθίζεται από έναν καλό στη δουλειά του Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, να αξιοποιεί το χαρτοφυλάκιο του, ασφαλίζοντας και τα νεαρότερα μέλη του. Έτσι... Λάουρα Σταυρίδου, 20/09/2024 - 08:47
Δύο βασικοί δείκτες της Ασφαλιστικής αγοράς και οι επιπτώσεις τους όταν είναι χαμηλοί! Υπάρχουν δυο δείκτες με τους οποίους μπορούμε να μετρήσουμε την ευρωστία μιας ασφαλιστικής αγοράς. Ο πρώτος είναι η ασφαλιστική διείσδυση (Insurance... Λάουρα Σταυρίδου, 18/09/2024 - 08:51
Τι περιλαμβάνει η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και πως μπορεί ο Διαμεσολαβητής να ωφεληθεί; Ποιος θα το πίστευε ότι η Βιέννη θα κηρύσσονταν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης; Ότι το θερμόμετρο μέσα σε λίγες ώρες... Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2024 - 08:52
Τρεις συμβουλές για να είναι η εξυπηρέτηση μετά την πώληση, εύκολη και αποτελεσματική! Για την εξυπηρέτηση μετά τη πώληση έχουν γραφτεί τόμοι και έχουν ειπωθεί πολλά. Στη πράξη όμως η καθημερινότητα και η προσπάθεια... Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2024 - 09:41