Λάουρα Σταυρίδου, 1/8/2023 - 08:46 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Ασφάλιση - Κάνοντας τα περίπλοκα απλά, και η ανέξηγητη απόφαση συνανθρώπων μας να μείνουν ανασφάλιστοι! Λάουρα Σταυρίδου, 1/8/2023 facebook twitter linkedin Όσοι πιστεύουμε στον Ασφαλιστικό Θεσμό, βρίσκουμε την απόφαση πολλών συμπολιτών μας να μείνουν ανασφάλιστοι, ανεξήγητη. Τα Συμπεριφορικά Οικονομικά (Behavioral Economics) εξετάζουν τους λόγους που οι άνθρωποι κάνουν οικονομικές επιλογές που δεν είναι ορθολογικές, συνδυάζοντας στοιχεία της ψυχολογίας με τα κλασικά οικονομικά. Οι λόγοι που οι άνθρωποι παίρνουμε παράλογες αποφάσεις, είναι πολλοί και μέσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται η άγνοια, δεισιδαιμονίες, προκαταλήψεις και εσφαλμένες πεποιθήσεις. Ο Πλάτων έλεγε πως όσο αφορά την δυνατότητα να διαχειριστεί ο άνθρωπος το μέλλον του, κατατάσσεται σε τρείς κατηγορίες: Την άνοια, όπου δεν ασχολείται καθόλου με το μέλλον, την Διάνοια όπου προσπαθεί να προγραμματιστεί και να το προβλέψει και την Πρόνοια όπου προσπαθεί να ελέγξει ζημιές που τυχόν προκληθούν μελλοντικά λαμβάνοντας αποφάσεις. Όπως καταλαβαίνετε το τρίτο είδος είναι μάλλον σπάνιο. Ένας τρόπος πειθούς που φαίνεται να λειτουργεί σε κάθε άνθρωπο, είναι η απλή και ευθεία προσέγγιση. Πχ «Γιώργο πριν μιλήσουμε για τα οφέλη που παρέχει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω το εξής: Δεν περιμένω να συμφωνήσεις με την ίδια χαρά που θα είχες αν αγόραζες ένα κινητό τηλέφωνο ή ένα laptop. Θα ήθελα όμως να θυμάσαι πως αυτό συμβαίνει γιατί δεν νιώθεις πως χρειάζεσαι ασφάλεια αυτή τη στιγμή. Αν καθόσουν σε μια καφετέρια και ερχόμουν να σου πουλήσω ένα σωσίβιο, σίγουρα θα αρνιόσουν. Αν όμως ήσουνα σε πλοίο μέσα σε καταιγίδα το πιο πιθανό να ήθελες να αγοράσεις και λέμβο, όχι μόνο σωσίβιο. Το πρόβλημα είναι πως δεν θα μπορούσα να σου το πουλήσω τότε, παρόλο που το έχω και μπορώ να το δώσω σε άλλους που δεν κινδυνεύουν. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με την ασφάλιση…». Θα εκπλαγείτε αν σας αποκάλυπταν τι εννοούν οι περισσότεροι άνθρωποι λέγοντας «θα ασφαλιστώ αλλά αργότερα». Εννοούν «αν πάρω είδηση ότι κάτι μου συμβαίνει και χρειάζομαι χρήματα για γιατρούς και νοσοκομεία, τότε θα πάρω τον ασφαλιστή μου, όταν η φωτιά φτάσει στην πίσω ρεματιά κ.ο.κ». Όσο πιο απλά δώσετε το νόημα της ασφάλισης, μιλώντας για τα ευκόλως εννοούμενα, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας θα έχετε να κερδίσετε την εκτίμηση του συνομιλητή σας και να καταλήξετε σε συμφωνία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10