Λάουρα Σταυρίδου, 18/8/2023 - 09:14 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Η σημασία της Ανατροφοδότησης- feedback- από τους πελάτες για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή! Λάουρα Σταυρίδου, 18/8/2023 facebook twitter linkedin Ως Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ουσιαστικά διευθύνετε τη δική σας επιχείρηση. Σίγουρα κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας, να ικανοποιήσετε τις ανάγκες τους και να τους κρατήσετε στο χαρτοφυλάκιο σας. Αλλά πώς μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι προσπάθειές σας φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα; Εάν δεν προσπαθήσετε να μάθετε τι πιστεύουν οι πελάτες σας για τον τρόπο που παρέχετε τις υπηρεσίες σας, δεν θα μπορέσετε ποτέ να τους προσφέρετε την καλύτερη εμπειρία πελάτη.* Οι απόψεις τους σχετικά με την εμπειρία τους, είναι χρήσιμες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσαρμόσετε την επιχείρησή σας ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους με μεγαλύτερη ακρίβεια. Μπορείτε να φτιάξετε ένα μικρό ψηφιακό ερωτηματολόγιο, ή μπορείτε να στείλετε ένα έντυπο προς συμπλήρωση, σε πελάτες με μεγαλύτερη ηλικία. Επίσης μπορείτε να κάνετε αυτού του είδους την έρευνα, μέρος της εξυπηρέτησης. Μερικά χρήσιμα στοιχεία που πρέπει να ξέρετε είναι: Κρατήστε τις ερωτήσεις λιτές και το ερωτηματολόγιο μικρό. Προσπαθήστε να μην κατευθύνετε τις απαντήσεις. Εστιαστείτε σε κάτι που πραγματικά θα θέλατε να μάθετε. Δώστε τη δυνατότητα για επιπλέον σχόλια και δώστε προσοχή στα μεμονωμένα σχόλια. Μετατρέψτε τα σχόλια σε δράση και κοινοποιήστε το στους πελάτες σας. Δώστε τους τη δυνατότητα να περιγράψουν την βέλτιστη υπηρεσία που μπορείτε να τους δώσετε. Ακολουθήστε την τακτική «Είμαστε καλοί αλλά μας βοηθάτε να γίνουμε άριστοι!». Φυσικά δεν θα δημοσιοποιήσετε καμία θετική κριτική με όνομα, αν δεν έχετε πάρει έγκριση πρώτα από τον πελάτη. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα μιας έρευνας ανατροφοδότησης είναι το γεγονός ότι δίνετε τη δυνατότητα στον πελάτη να ακουστεί! *Αποτελεί πλέον στρατηγικό στόχο για κάθε επιχείρηση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/09/2024 - 08:41 Κι όμως μια σχεδόν ξεχασμένη κάλυψη, η «Πρόσκρουση οχήματος» μπορεί να σας ανοίξει μια νέα αγορά!
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2024 - 08:52 Είναι η «Ζώνη άνεσης» του πελάτη ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για ασφάλιση; Πως το υπερβαίνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2024 - 10:04 Είναι ισχυρό κίνητρο για ασφάλιση η μείωση του ΕΝΦΙΑ που ανακοινώθηκε στην ΔΕΘ;
Ιδιαίτερη δυναμική παρουσιάζουν οι «ειδικές ασφαλίσεις» σύμφωνα με Munich Re και Deloitte! Οι ειδικές ασφαλίσεις (specialty insurance) σε αντίθεση με τα παραδοσιακά ασφαλιστήρια συμβόλαια, τα οποία καλύπτουν αυτοκίνητα, κατοικίες, τη ζωή και... Λάουρα Σταυρίδου, 06/09/2024 - 08:40
Πως η «προκατάληψη επιβεβαίωσης» εμποδίζει την αγορά ασφάλισης; Τι μπορούμε να κάνουμε; Προκατάληψη επιβεβαίωσης ή πλάνη της μεροληψίας είναι η τάση ενός ατόμου να αναζητήσει πληροφορίες από το περιβάλλον του, ταιριαστές με... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2024 - 08:39
Γιατί δεν αγοράζονται αρκετά συνταξιοδοτικά συμβόλαια ώστε μειωθεί το συνταξιοδοτικό κενό; Με το παγκόσμιο συνταξιοδοτικό κενό να αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες απειλές για το μέλλον, θα πιστεύαμε πως η αγορά... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2024 - 09:11
Περισσότερες από 400.000 κατοικίες θα αναβαθμιστούν ενεργειακά! Ασφαλίζοντας μεγαλύτερες αξίες… Το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ), που έθεσε σε διαβούλευση το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, περιλαμβάνει... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2024 - 08:35
Συμβουλές που κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μπορεί να δώσει προς κάθε πελάτη… Τόσο η συχνότητα όσο και η ένταση των πυρκαγιών την τελευταία εικοσαετία, έχει διπλασιαστεί. Πλέον ονομάζονται ακραίες πυρκαγιές (wildfires) διότι μαίνονται... Λάουρα Σταυρίδου, 30/08/2024 - 09:01
Οι καταιγίδες, οι θύελλες και η «πλάνη του τζογαδόρου»! Οι ανακοινώσεις στα δελτία καιρού για επικείμενες βροχές, φέρνουν πάλι στο προσκήνιο την κάλυψη των συμβολαίων κατοικίας για καταιγίδα –... Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2024 - 08:40