Λάουρα Σταυρίδου, 28/8/2023 - 09:46 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Τι λάθη μπορεί να γίνουν όταν οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (Α.Ι); Λάουρα Σταυρίδου, 28/8/2023 facebook twitter linkedin Για κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που νιώθει ότι χρειάζεται υποστήριξη στη δημιουργία κειμένων, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εμφανιστεί ως μια γρήγορη λύση για τη δημιουργία περιεχομένου. Για παράδειγμα, μπορείτε να ενεργοποιήσετε το ChatGPT, να του ζητήσετε να γράψει ένα μήνυμα για προσέγγιση πελάτη και να το ετοιμάσει σε λιγότερο από ένα λεπτό. Μπορεί να φτιάξει ένα κείμενο για να αναρτήσετε στα media, εκπαιδευτικό υλικό για τους συνεργάτες στο γραφείο, ακόμα και μια επιστολή εξυπηρέτησης για πελάτες. Ωστόσο, ο Mike Kaput , Chief Content Officer στο Marketing AI Institute , προειδοποιεί πως «Τα εργαλεία γραφής τεχνητής νοημοσύνης δεν πρέπει ποτέ να είναι μια απλή λύση αντιγραφής και επικόλλησης. Εάν τα χρησιμοποιείτε με αυτόν τον τρόπο, δημιουργείτε ακριβώς τον ίδιο τύπο περιεχομένου που μπορεί οποιοσδήποτε άλλος, και τότε ποιο είναι το νόημα;». Αλλά η πρωτοτυπία δεν είναι μόνο το πρόβλημα. Όπως επισημαίνει ο Μ. Kaput, το περιεχόμενο που έχει γραφτεί με AI δεν είναι αλάνθαστο. Μπορεί να περιέχει ξεπερασμένες ή ανακριβείς πληροφορίες. Επιπλέον σήμερα, οι πελάτες δεν θέλουν απλώς την εξατομίκευση, αλλά την περιμένουν. Με άλλα λόγια, όταν ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία μηνυμάτων προσέγγισης πελατών, η εξατομίκευση θα γίνει ο μεγάλος παράγοντας διαφοροποίησης. Φανταστείτε πως θα νιώθατε αν λαμβάνατε ένα e-mail που ξεκινούσε κάπως έτσι: «Μας πήρε χρόνο για να σας γράψουμε τα παρακάτω. Βλέπετε δεν θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά να σας περάσουμε αυτό που πραγματικά μπορούμε να κάνουμε για εσάς και όχι να φτιάξουμε μια διαφημιστική προσέγγιση. Μελετήσαμε πολύ προσεχτικά…» Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η τεχνητή νοημοσύνη είναι άχρηστη; Φυσικά και όχι. Απλώς θα πρέπει να κάνει εργασίες όπως περίληψη, σύγκριση ή περιγραφή, ακόμα και έρευνα, ώστε ο παράγοντας άνθρωπος να εστιάσει 100 % της ευφυΐας και της δημιουργικότητάς του σε ένα εντελώς μοναδικό «κομμάτι περιεχομένου» με ισχυρή άποψη, προσωπικότητα και χαρακτήρα που απηχεί την εμπειρία του. Ο στόχος λοιπόν είναι να γίνεται μια έξυπνη χρήση του Α.Ι που ελευθερώνει χρόνο στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, ώστε να αυξήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του και όχι την ποσότητα. Ειδικά στον Ασφαλιστικό Τομέα ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής με τα χρόνια έχει αποκτήσει μοναδική τεχνογνωσία, εμπειρία, διαίσθηση και κοινωνικές δεξιότητες, που είναι ένα εξαιρετικό καφάλαια. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10