Κώστας Ακριβόπουλος, 11/9/2023 - 09:24 facebook twitter linkedin Κώστας Ακριβόπουλος: Είσθε Καλοί στα Μαθηματικά και ειδικά στον Πολλαπλασιασμό; Κώστας Ακριβόπουλος, 11/9/2023 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Αν ΝΑΙ, πείτε μας πόσο κάνει : (1x2) +(2x5) + (2x10) = ; “ Πη παρέβην; Τι δ΄ερεξα; τι μοι δέον ουκ ετελέσθη; Τι κακό έκανα, τι καλό έκανα, τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα;” (Πυθαγόρειοι) ΝΑΙ… σωστά 32 είναι το αποτέλεσμα, των παραπάνω πολλαπλασιασμών, αλλά στη απλή καθημερινή σκέψη μας. Στη σκέψη όμως του επιτυχημένου Ασφαλιστή, τα πράγματα είναι διαφορετικά! Στη γλώσσα του επιτυχημένου Ασφαλιστή το αποτέλεσμα (1x2) +(2x5) + (2x10) είναι 100% ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!! Γιατί αυτό; Ας το δούμε διαφορετικά λοιπόν, σκεπτόμενοι τα παραπάνω λόγια των Πυθαγορείων, γιατί το μόνο στολίδι που δεν φθείρεται είναι η Γνώση. Κάθε μέρα από την ώρα που ξυπνήσει ο Ασφαλιστή μας, αρχίζει τις σκέψεις του που θα τον φέρουν κοντά στον στόχο του, κοντά στην επιτυχία του, στο πάλκο των επιτυχημένων, των διακεκριμένων, αγκαλιά με το βραβείο του, στο ταξίδι στις …Σεϋχέλλες. Αρχίζει τους υπολογισμούς, πόσους πελάτες πρέπει να βρω, σε πόσους να τηλεφωνήσω, μου λέει ο Διευθυντής μου, σκέφτεται, να παίρνω συστάσεις, πόσες όμως, πρέπει να κάνω service, ναι αλλά σε πόσους κάθε μήνα, κάθε εβδομάδα, να μοιράζω κάρτες …ναι αλλά …και να είμαι ενημερωμένος σε όλα και με την κατάσταση της αγοράς ….και όλα τα γνωστά μας! Πάμε λοιπόν να κάνουμε πράξη την Φόρμουλα επιτυχίας, που ετοιμάσαμε για εσάς, για να σας απαλλάξουμε από τις πολλές και μπερδεμένες σκέψεις! Ας πάρουμε ένα-ένα τα γινόμενα. Πρώτα το 1x2! (το έχω ονομάσει” Εξεύρεσης Πελατών” ) Ενώ για κάποιους το αποτέλεσμα του 1x2 είναι 2, για τον οργανωμένο, αποτελεσματικό, ποιοτικό, σκεπτόμενο, επιτυχημένο Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή είναι κάτι διαφορετικό , διότι πρέπει να του θυμίζει το ημερήσιο πρόγραμμα του, δηλαδή : - 1 (από το 1x2=2)- Κάθε μέρα σκέφτεται που και πώς θα βρει 1 νέο Υποψήφιο, που όπως έλεγε ο FELDMAN θα του κάνει ή για Υποψήφιος Πελάτης ή για Υποψήφιος Συνεργάτης. Έτσι μεγαλώνει τον κατάλογο των Υποψηφίων Πελατών του και βοηθάει και στην ανάπτυξη του Γραφείου. Συνεχίζουμε - 2 (από το 1x2=2)- Κάθε μέρα πρέπει να βρει τρόπο να παίρνει τουλάχιστον 2 νέες Συστάσεις, από γνωστούς, φίλους, συγγενείς, πελάτες, νέες γνωριμίες, νέες επιχειρήσεις που ανοίγουν κοντά του κλπ. και - 2 (από το 1x2=2)- το δεύτερο 2. Μοιράζει κάθε μέρα 2 κάρτες του σε γνωστούς ή αγνώστους που συναντά στο Super Market, στον φούρνο, στο γυμναστήριο, στο χορό που πηγαίνει την κόρη του και περιμένει να την πάρει. Δίπλα του περιμένουν και άλλοι. Έχουμε τόσες ευκαιρίες σήμερα να ανοίξουμε συζήτηση για το επάγγελμά μας, όταν γύρω μας γκρεμίζεται το σύμπαν με τα φυσικά φαινόμενα. Επικοινωνεί μαζί του, ρωτάει για το επάγγελμά του και αυτοσυστήνεται. Συγχρόνως παίρνει και 2 κάρτες δικές τους για “να τα πούμε από κοντά, γιατί έχω κάτι πολύ καλό για το επάγγελμά σας” Και συνεχίζουμε με το 2ο γινόμενο (2x5=10) (“το Γινόμενο Επικοινωνίας”) - 2 (από το 2x5=10)- Κάθε μέρα ο στόχος του θα είναι τα 2 ραντεβού, για νέες πωλήσεις/ πρώτο ή δεύτερο ραντεβού ή για εξυπηρέτηση. Πάντως 2 συναντήσεις τουλάχιστον. - 5 (από το 2x5=10)- κάθε μέρα 5 τηλέφωνα ολιγόλεπτα σε ήδη Πελάτες για μία καλημέρα και να ρωτήσει αν όλα είναι καλά, ή τι κάνει ο Χρηστάκης ή η Κατερινούλα, ή μήπως κάποιος συγγενής ή φίλος του έχει κάποιο πρόβλημα με τα καιρικά φαινόμενα. Ο Πελάτης θα δει το φιλικό, ανθρώπινο ενδιαφέρον μας . Να είσθε σίγουροι ότι θα το συζητήσει με άλλους. Και θα το θυμηθεί όταν του ζητήσετε Συστάσεις. Και - 10 (από το 2x5=10)- κάθε μέρα 10 τηλέφωνα σε διάφορα ονόματα, για έρευνα αγοράς, όπως γίνεται συνεχώς σήμερα (προσοχή, αφού ζητήσουμε την έγκρισή του/ για το GDPR) “ Λόγω των καιρικών φαινομένων, κάνουμε μία έρευνα…..για τα …φαινόμενα…” Συμπεριλάβετε στα τηλεφωνήματά σας και ονόματα με το ίδιο επίθετo με εσάς, σε όλη την επικράτεια “ … επειδή έχουμε το ίδιο επίθετο, ίσως είμαστε συγγενείς και δεν θα ήθελα ένας συγγενής μου να είναι σήμερα με κάποιο πρόβλημα. Αλήθεια από που είναι η καταγωγή σας….και με τι ασχολείστε;…” και άλλα παρόμοια. Το διαδίκτυο σήμερα βοηθάει πολύ. Και συνεχίζουμε με το 3ο και τελευταίο γινόμενο (2x10=20) . (Το έχω ονομάσει “ της Αυτοβελτίωσης”) . Πάμε για Αυτοβελτίωση, γιατί είναι καλύτερο να μην ξέρει κανείς τίποτε, παρά αυτό που ξέρει να μην είναι σωστό. - 2 (από το 2x10=20) - 2 λεπτά την ημέρα, μια σύντομη αξιολόγηση συνήθως το βράδυ, σκεπτόμενοι όπως οι Πυθαγόρειοι εκείνη την εποχή, τον 6ο π.Χ αιώνα, όταν είχαν σαν αρχή τους το παραπάνω γνωμικό, το οποίο ο Πυθαγόρας συνέχισε λέγοντας “ Μη λόγοις καλύπτειν, αλλά θεραπεύειν ελέγχεις- Μη συγκαλύπτεις τα λάθη σου με λόγια, αλλά να τα διορθώνεις με αυτοκριτική” . Aς το τηρήσουμε και εμείς σήμερα, 2 λεπτά σύντομης επισκόπησης της ημέρας και αυτοκριτικής, κάθε βράδυ πριν πέσουμε για ύπνο. Έτσι οργανώνουμε και την αυριανή ημέρα. Σίγουρα θα γίνουμε καλύτεροι και με καλύτερα αποτελέσματα! Και πάμε στο - 10 (από το 2x10=20) - 10΄την ημέρα μελέτη του ασφαλιστικού μας περιοδικού. Κάτι θα ανακαλύψουμε που δεν είχε πέσει στην αντίληψή μας χθες. Μία αναφορά σε μία Εταιρεία, ένα άρθρο που δεν διαβάσαμε χθες, ένα στοιχείο Φερεγγυότητας, μία νέα μελλοντική συγχώνευση, μία αλλαγή σε μία Διοίκηση, ένα νέο στατιστικό των καταστροφών, μία νέα βράβευση κλπ. Έτσι θα είμαστε πλήρως ενημερωμένοι, γιατί δεν είμαστε “ξερόλες”. - Και τέλος επειδή η Γνώση είναι δύναμη, κλείνουμε με το - 20 (από το 2x10=20)- 20΄την ημέρα διαβάζουμε ένα βιβλίο. Θέλετε να έχει Χρηματο-οικονομικό θέμα, θέλετε θέμα Πωλησιακό, θέλετε θέμα Ηγεσίας, ή θέματα Επικοινωνίας; Κυκλοφορούν εκατοντάδες βιβλία με θέματα που σίγουρα μας ενδιαφέρουν και θα βοηθήσουν στην αυτοβελτίωσή μας. Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας, με την πρώτη σας, έστω μικρή επιτυχία, αγοράζοντας το επόμενο βιβλίο. Δεν ξεχνάμε ότι η Εκπαίδευση δεν τελειώνει ποτέ. Τι έχουμε πει; ότι “ στην Εκπαίδευση παραμένουμε άγουροι και δεν ωριμάζουμε ποτέ, γιατί ό,τι ωριμάζει, σαπίζει” - Αν και ο Φιλήμων, έλεγε: “ Χαλεπόν το ποιείν, το δε κελεύσαι ράδιον – Δύσκολο το να δημιουργείς, αλλά το να συμβουλεύεις εύκολο”, εμείς αντίθετα θα σας συμβουλεύσουμε να κάνετε βίωμά σας τη σημερινή φόρμουλα και πιστέψτε ότι σίγουρα θα υπάρξει βελτίωση. Καλή Επιτυχία στον αγώνα σας Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 27/01/2025 - 09:41 Έχω Υποψήφιο, αλλά Αναποφάσιστο Πελάτη για Πυρός! Τι να του πω;
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/01/2025 - 09:11 Γιατί οι Υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης αλλάζουν γνώμη;
Οι άλυτες ασκήσεις στην ύλη των unit linked! …ας βοηθήσουμε λίγο ακόμη, (επόμενες εξετάσεις U/L, για το 1ο 6μηνο του 2025 01/02 Ηρκλ, 16/02 Aθήνα, 29/03 Ιωάννινα, 13/04 Θεσ/κη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 21/01/2025 - 09:24
Η πώληση του “Τώρα-Ασφάλιση” και του “Αύριο-Κάλυψη” θα φέρει την επιτυχία σας! Τι φέρνει στο φως η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των ανθρώπων Το αντικείμενο δηλαδή της Συμπεριφορικής Επιστήμης, την οποία εισήγαγε στην... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:55
Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση και δείτε νέους Πελάτες! ΝΑΙ! Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση, γιατί σας φέρνει…άγχος… νεύρα… με αποτέλεσμα ….δικαιολογίες και…αδράνεια! Επικεντρωθείτε στα βασικά σας Brands (Προιόντα) Είναι... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:11
Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT,... Κώστας Ακριβόπουλος, 17/01/2025 - 09:35
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 15/01/2025 - 09:45
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 2ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/01/2025 - 09:33