Λάουρα Σταυρίδου, 19/10/2023 - 08:47 facebook twitter linkedin Ένα μικρό τεστ για να δει κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, αν μπορεί να βγάλει όσα χρήματα θέλει, από τη δουλειά του Ασφαλιστικού Συμβούλου Λάουρα Σταυρίδου, 19/10/2023 facebook twitter linkedin Η πώληση ασφάλισης είναι συνήθως δύσκολη δουλειά. Η επικοινωνία της σημαντικής αξίας του προϊόντος, είναι μια πρόκληση. Γενικά υπάρχει η πεποίθηση πως η σωστή χρήση ενός πειστικού λεξιλογίου, μπορεί να είναι το κλειδί για την αλλαγή της νοοτροπίας ενός διστακτικού δυνητικού πελάτη. Όμως ο Ben Feldman, ο θρυλικός αυτός ασφαλιστικός σύμβουλος, είχε πει πως «μια αποτελεσματική προσέγγιση πωλήσεων είναι σημαντική, φυσικά, αλλά δεν επηρεάζει τόσο πολύ αυτό που λες - είναι ο τρόπος που το λες, η ειλικρίνεια στη φωνή σου. Είναι ο τρόπος που κοιτάς το δυνητικό πελάτη, αν ξέρεις πόσο σημαντικό είναι αυτό για το οποίο μιλάς ή αν σκοντάφτεις». Αυτό που έλεγε ουσιαστικά ο Feldman, είναι πως πιο σημαντικό είναι να πιστεύεις στην αξία της Ασφάλισης. Ένας δείκτης, για την πίστη στην ασφάλιση, είναι να έχει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής αγοράσει αυτό που πουλάει. Ένας άλλος δείκτης, που ίσως να μετράει και τη δυνατότητα να επιτύχει ο σύμβουλος σε αυτό το επάγγελμα, είναι να μπορεί να κοιτάξει τον δυνητικό πελάτη στα μάτια και να του πει: Κύριε πελάτη, μπορείτε να πείτε «Δεν το χρειάζομαι ασφάλιση», αλλά μπορείτε να πείτε «Η οικογένειά μου δεν θα τη χρειαστεί;». «Κάποιος πάντα πληρώνει την ασφάλεια ζωής, είτε αγοράζει είτε όχι. Το ερώτημα είναι, ποιος; - Το ίδιο το άτομο ή τα εξαρτώμενα από αυτόν πρόσωπα;». «Η ασφάλιση είναι ένας από τους τρόπους για να κρατήσετε τον έλεγχο των οικονομικών σας». «Πληρώσατε τόσα χρήματα για να αποκτήσετε το σπίτι σας. Δεν αξίζει να δίνετε 1‰ για να το κρατήσετε;». «Ο Συνταξιοδοτικός Σχεδιασμός είναι απαραίτητος, ώστε να μη ζήσουμε περισσότερο από τον καταθετικό μας λογαριασμό!». «Ως επιχειρηματίας είστε εστιασμένος στο αποτέλεσμα. Εσείς θα κάνετε αυτό που ξέρετε για το αποτέλεσμα και η ασφάλιση, θα προστατέψει τις προσπάθειες σας, ώστε να το πετύχετε!». Εάν μπορείτε να κοιτάξετε ένα φίλο στα μάτια και να του πείτε κάτι τέτοιο, όπως τα παραπάνω, έναν πρώην συνάδελφο, γείτονα, ξάδελφο κτλ τότε μπορείτε να βγάλετε χρήματα από αυτή τη δουλειά και ταυτόχρονα να σας αρέσει αυτό που κάνετε. Αν νιώθετε ότι δεν μπορείτε, τότε δοκιμάστε να κάνετε θέατρο πωλήσεων, τόσες φορές όσες να νιώσετε άνετα με αυτό το στυλ. Δεν είναι ανάγκη να είναι μια από αυτές τις φράσεις. Βρείτε κάτι άλλο που να σας εκφράζει καλύτερα. Αν και πάλι δεν μπορείτε, τότε το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα βγάλετε χρήματα από αυτό το επάγγελμα. Γιατί για να τα καταφέρει κανείς σε αυτόν τον χώρο, θα πρέπει να λέει κάποιες από αυτές τις φράσεις, ή κάποιες ανάλογες, πολλές φορές μέσα στην εβδομάδα. Και η αλήθεια είναι ότι μπορεί να τις πει, μόνο αν τις πιστεύει. Κάντε λοιπόν το παραπάνω τεστ και θα δείτε αν μπορείτε να βγάλετε χρήματα από το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17 Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54 Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10
Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης! Όλοι οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν πως η έκβασης της πρώτης συνάντησης, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την τελική. Αυτό συμβαίνει διότι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14
«Κύριε πελάτη, σήμερα ας μιλήσουμε για Χρήματα…» Πολλοί έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, αναρωτώνται, πως είναι δυνατόν οι άνθρωποι να μην ασφαλίζονται όσο θα έπρεπε να ασφαλίζονται, ή γιατί... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2024 - 08:56
Μήπως οι πολλές πληροφορίες «πνίγουν» τον πελάτη; Τι μπορούμε να κάνουμε; Ο δυνητικός πελάτης νιώθει ότι χρειάζεται πολλή πληροφόρηση, προκειμένου να πάρει μια απόφαση. Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που χρειάζεται είναι ουσιαστική... Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 - 09:02