Λάουρα Σταυρίδου, 2/11/2023 - 09:09 facebook twitter linkedin Λέξεις με δύναμη που βοηθούν κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή να εδραιώσει ένα αποτέλεσμα Λάουρα Σταυρίδου, 2/11/2023 facebook twitter linkedin Οι λέξεις που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα, είναι ένα ισχυρό εργαλείο και στην πώληση των ασφαλίσεων ισχύει ακριβώς το ίδιο. Τα λόγια μας μπορούν να έχουν διαρκή επίδραση, είτε θετική είτε αρνητική. Ορισμένες φορές όμως δεν σκεφτόμαστε ιδιαίτερα τι λέξεις χρησιμοποιούμε. Έχετε σκεφτεί τι ακριβώς μήνυμα θέλετε να μεταφέρετε; Αν ναι, πρέπει να σκεφτείτε τις λέξεις που μεταφέρουν ακριβώς αυτό που έχετε κατά νου. Η ενσωμάτωση αυτών των λέξεων στο καθημερινό σας λεξιλόγιο θα αυξήσουν τις πωλήσεις. Μια λέξη από αυτές είναι το «αποφύγετε». Μπορεί να εκπλαγείτε από τον αριθμό των ανθρώπων που κάνουν κάτι για να αποφύγουν κάτι άλλο, σε σχέση με τον αριθμό των ανθρώπων που επιδιώκουν κάτι. Ας δούμε ένα παράδειγμα: «Κύριε Πελάτη, θα ήθελα να συναντηθώ μαζί σας αυτήν την εβδομάδα γιατί είναι δουλειά μου να σας βοηθήσω να αποφύγετε τις πιθανές απώλειες που βλέπουμε τόσο συχνά κατά την ώρα των αξιώσεων». Επίσης: «Κύριε πελάτη είδαμε απίστευτες απώλειες στην περιοχή μας πρόσφατα. Θα ήθελα να σας βοηθήσω να αποφύγετε να κολλήσετε σε μια κακή κατάσταση, αν έχουμε επανάληψη των ίδιων φαινομένων». Μια πολύ ωραία λέξη με θετικό νόημα είναι η λέξη «επιλογές». Όλοι θέλουμε να έχουμε επιλογές, άλλωστε σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, ανάγκη είναι να μην μπορείς να κάνεις διαφορετικά, ενώ ελευθερία είναι το να μπορείς να κάνεις κι αλλιώς. Η αλήθεια είναι πως η ασφάλιση προσφέρει επιλογές και αυτό μάλιστα είναι η ουσία της. Να μπορεί να επιλέξει κανείς το που θα νοσηλευτεί, με ποιόν γιατρό, στο εσωτερικό ή και στο εξωτερικό. Ακόμα και αν έχει μια μεγάλη ζημιά στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο, τα χρήματα από την ασφάλιση του δίνουν την δυνατότητα να επιλέξει το πως θα το χειριστεί. Όταν δεν υπάρχουν χρήματα οι επιλογές περιορίζονται. Είναι ένας εμπειρικός κανόνας που όλοι γνωρίζουν. Μια άλλη μικρή και μαγική λέξη είναι το «απλό». Ποιος δεν θέλει να απλοποιήσει τη ζωή του και να κάνει τα πράγματα εύκολα; Η αλήθεια είναι πως η λέξη «απλό» φέρνει συνειρμικά τη λέξη εύκολο. Υπενθυμίστε στον πελάτη πόσο απλή είναι η συνεργασία μαζί σας. Κλείνοντας τη συμφωνία θα έχει δίπλα του πάντα εσάς να κάνετε τα πράγματα εύκολα. Αλλά και το να κλείσει την συμφωνία είναι απλό, εφόσον εσείς φροντίζετε για όλα. «Κύριε πελάτη, τώρα που έχετε σχεδιάσει και προσαρμόσει το σχέδιο προστασίας σας, το επόμενο βήμα θα ήταν να το εφαρμόσετε σήμερα. Αυτή η διαδικασία θα είναι εξαιρετικά απλή». Οι παραπάνω λέξεις έχουν σκοπό να ενσταλάξουν ένα ηρεμιστικό συναίσθημα καθώς τις λέτε ώστε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να αισθάνονται ασφαλείς και φροντισμένοι! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 25/07/2024 - 08:45 Τι σχέση μπορεί να έχουν ο καύσωνας ή ο Long Covid με το εργατικό ατύχημα; Προστατέψτε την επιχείρηση σας!
Λάουρα Σταυρίδου, 23/07/2024 - 08:48 Υπόθεση CrowdStrike: Ποιος αποζημιώνει τι και σε ποιόν; Ένα παγκόσμιο δίκτυο Αστικών Ευθυνών!
Λάουρα Σταυρίδου, 22/07/2024 - 08:51 Η ψηφιακή άβυσσος της CrowdStrike, τα σενάρια προσδιορισμού κινδύνων και η σημασία της Αστικής ευθύνης των επιχειρήσεων!
Κινδυνεύετε να χάσετε μια επιχειρηματική ασφάλιση εξ αιτίας ενός αρνητικού ανθρώπου. Πως να διαχειριστείτε την κατάσταση; Ας υποθέσουμε ότι έχετε πάρει σύσταση για μια επιχειρηματική ασφάλιση, σε μια εταιρεία που σας ενδιαφέρει πολύ. Όταν όμως συναντάτε το... Λάουρα Σταυρίδου, 18/07/2024 - 08:38
Επιχειρηματική Ασφάλιση στις διακοπές του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Είναι πιο εύκολο από όσο πιστεύετε! Φυσικά δεν αναφερόμαστε στις ολιγοήμερες διακοπές που θα κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, αλλά όταν επιλέγει για να ξεκουραστεί τον τόπο... Λάουρα Σταυρίδου, 16/07/2024 - 09:13
Σας ζήτησαν ασφάλιση υγείας λίγο πριν από τις διακοπές; Αποφύγετε την «παράλυση απόφασης» και κρατήστε το απλό… Διαφέρει η «καλοκαιρινή» από τη «χειμωνιάτικη» πώληση προγραμμάτων υγείας; Ναι, διαφέρει και η βασική διαφορά είναι η ψυχολογία του πελάτη. Η... Λάουρα Σταυρίδου, 15/07/2024 - 09:30
Πως σχετίζεται η πίεση στο κλείσιμο με τη μείωση της Διατηρησιμότητας; Μήπως υπάρχουν καλύτεροι τρόποι ολοκλήρωσης του συμβολαίου; Σχεδόν κάθε βιβλίο πωλήσεων, περιλαμβάνει ένα κεφάλαιο σχετικό με το κλείσιμο της πώλησης. Σε σχέση λοιπόν με το κλείσιμο, υπάρχουν πολλές... Λάουρα Σταυρίδου, 12/07/2024 - 09:12
Το καλοκαίρι είναι τέλειος χρόνος για ορισμένου τύπου επιχειρηματικές ασφαλίσεις! Είναι γεγονός ότι τα καλοκαίρια που είναι πλέον πιο ζεστά, ρίχνουν ακόμη περισσότερο από παλιά, τους ρυθμούς αλλά και τη... Λάουρα Σταυρίδου, 10/07/2024 - 08:45
Η ασφάλιση υγείας είναι ακριβή, αλλά η έλλειψη της κοστίζει περισσότερο. Ας δούμε τους βασικούς λόγους: Πληθαίνουν οι φωνές για τις αυξήσεις στον κλάδο υγείας της ασφαλιστικής Βιομηχανίας. Πραγματικά οι αυξήσεις στα περισσότερα συμβόλαια όλων των εταιριών... Λάουρα Σταυρίδου, 08/07/2024 - 08:42