Λάουρα Σταυρίδου, 4/3/2024 - 09:07 facebook twitter linkedin Μεγάλο το Ασφαλιστικό Κενό στην Κυβερνοασφάλιση. Που οφείλεται; Λάουρα Σταυρίδου, 4/3/2024 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Insurance Europe Andrea Brandstetter, υπάρχουν 4 μεγάλα Ασφαλιστικά Κενά και αυτά εντοπίζονται στην σύνταξη, την υγεία, την κλιματική κρίση και την κυβερνοασφάλιση. Το ασφαλιστικό κενό στην κυβερνοασφάλιση διευρύνεται συνεχώς. Ποιοι όμως είναι οι λόγοι για αυτό το διαπιστωμένο γεγονός; Πρώτος λόγος είναι τα υψηλά ασφάλιστρα, τα οποία συνεχώς αυξάνονται. Σε σχετική έρευνα το 67% των ερωτηθέντων σημείωσε ότι τα ασφάλιστρα τους αυξήθηκαν κατά 50%-100% κατά την ανανέωση του συμβολαίου. Φυσικά αυτό δεν είναι ένα εύκολο πρόβλημα να λυθεί καθώς αυξάνονται οι ζημιές για τις Ασφαλιστικές εταιρίες, κυρίως λόγω των απειλών ransomware, του διαρκώς μεταβαλλόμενου τοπίου και της έλλειψης αξιόπιστων δεδομένων για την αξιολόγηση του κινδύνου. Ο δεύτερος λόγος είναι οι εξαιρέσεις που έχουν τα ασφαλιστήρια, οι οποίες γίνονται όλο και πιο σκληρές και οι περισσότεροι ερωτηθέντες θεώρησαν ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην καλυφθούν ακόμα και αν είχαν συμβόλαιο. Ωστόσο οι Ασφαλιστικές εταιρείες επισημαίνουν πως η πλειονότητα των ασφαλισμένων επιχειρήσεων, δεν τηρεί τα πρωτόκολλα ασφαλείας, ούτε τις κατάλληλες διαδικασίες συμμόρφωσης, ενώ το προσωπικό είναι ελάχιστα ή καθόλου εκπαιδευμένο στην κυβερνοασφάλεια. Διευκρινιστικά να πούμε πως κυβερνοασφάλιση είναι η ασφάλιση μέσω συμβολαίου, ενώ κυβερνοασφάλεια είναι ο γενικότερος όρος για τη προστασία κατά τη χρήση του διαδικτύου. Η αλήθεια είναι πως για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά ο ασφαλιστικός κλάδος της κυβερνοασφάλισης, θα πρέπει ιδιώτες και επιχειρήσεις να ακολουθούν τις βέλτιστες πρακτικές που προτείνονται από τους ειδικούς της Κυβερνο - υγιεινής (Cyber hygiene). Αυτό βέβαια απαιτεί εκπαίδευση και χρόνο προσαρμογής, που όμως είναι απαραίτητα στην νέα πραγματικότητα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη;
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10
Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης! Όλοι οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν πως η έκβασης της πρώτης συνάντησης, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την τελική. Αυτό συμβαίνει διότι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14