Κώστας Ακριβόπουλος, 17/5/2024 - 09:37 facebook twitter linkedin Κώστας Ακριβόπουλος: Υπάρχει κάποιος να …βοηθήσει; Κώστας Ακριβόπουλος, 17/5/2024 facebook twitter linkedin *Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Πολλοί ρωτούν… και ειδικά οι Υποψήφιοι των εξετάσεων: «Τελικά τι είναι “Αγορά-Στόχος” και τι “Διαδικασία Έγκρισης”; Με τη “Δοκιμή Προϊόντος” τι γίνεται ; Έχω μπερδευτεί! Μπορείτε να βοηθήσετε;» ….Θα βοηθήσουμε όμως εμείς σήμερα, διότι το Next Deal συνηθίζει να βοηθάει όλες και όλους, σε όλα τα προβλήματα και μάλιστα είχε προβλέψει τις ανησυχίες και τις απορίες σας, στο συγκεκριμένο θέμα και είχε δημοσιεύσει σχετικό άρθρο πριν από τέσσερα χρόνια, τον Σεπτέμβρη του 2020 !!! Σημείωσε λοιπόν φίλε μου: Με την εφαρμογή του ν. 4583/2018 και του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/2358, πριν κυκλοφορήσει κάποιο νέο ασφαλιστικό προϊόν στην αγορά, δηλαδή όλα τα νέα ασφαλιστικά προϊόντα, καθώς και τα υφιστάμενα τα οποία τροποποιούνται, πρέπει, οι Aσφαλιστικές Eπιχειρήσεις, που δημιουργούν τα προς πώληση ασφαλιστικά προϊόντα, να διαθέτουν και να εφαρμόζουν νέα πολιτική και διαδικασία, για την έγκριση του τελικού ασφαλιστικού προϊόντος και συγχρόνως να δημιουργούν συνθήκες και προδιαγραφές, για την προώθησή τους στην αγορά και μάλιστα σε συγκεκριμένη ομάδα Καταναλωτών, μέσω συγκεκριμένης ομάδας Διαμεσολαβητών. Η διαδικασία δημιουργείται με ευθύνη της Εταιρείας, ώστε να είναι σίγουρο ότι τα σχεδιαζόμενα προϊόντα θα εξυπηρετούν και θα είναι ευθυγραμμισμένα με τους στόχους και τα συμφέροντα των Πελατών, στους οποίους απευθύνονται και ότι θα προλαμβάνουν ή μετριάζουν τη ζημιά για τον Πελάτη. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται “Διαδικασία Έγκρισης Προϊόντων- Product Oversight and Governance (POG)”, είναι πάντοτε γραπτή, τίθεται στη διάθεση του αρμόδιου προσωπικού και διασφαλίζεται ότι είναι έγκυρη και επικαιροποιημένη, συνάδει δε με τα ενδιαφέροντα των Πελατών και, αν απαιτηθεί, τροποποιείται αναλόγως . Η “Διαδικασία Έγκρισης Προϊόντων”, καταγράφεται από το αρμόδιο προσωπικό και παραμένει σε πιθανό έλεγχο, από την Εποπτική Αρχή (ΤτΕ). Για τη “Διαδικασία Έγκρισης”, υπάρχουν κάποια βήματα που ακολουθούνται. Πρέπει πρώτα να δημιουργηθεί μία Πιλοτική Ομάδα, (το αρμόδιο προσωπικό), αποτελούμενη από Διευθυντές Δικτύου, Διαμεσολαβητές, Ασφαλιστικούς Υπαλλήλους, που θα αποφασίσει: α) το Είδος του προϊόντος, το οποίο θα δημιουργηθεί, σύμφωνα με τη “Διαδικασία Έγκρισης Προϊόντος”, προκειμένου να καθοριστούν αυτόνομα τα ουσιώδη χαρακτηριστικά και τα βασικά στοιχεία του (καλύψεις, κόστος, κλπ) αλλά και β) την Αγορά, στην οποία το προϊόν θα απευθυνθεί, δηλαδή την “Αγορά Στόχο” που θα είναι η Ομάδα Πελατών που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά, στο προφίλ κινδύνου, στην πολυπλοκότητα και τη φύση του σχεδιαζόμενου ασφαλιστικού προϊόντος, γ) Στη συνέχεια θα προχωρήσει στον έλεγχο όλων των προδιαγραφών του προϊόντος, δηλαδή αν το προϊόν, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του, τα οφέλη του, την καταλληλότητα του, θα πληροί καθ΄όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του, τις προδιαγραφές του, και θα καλύπτει τις ανάγκες της αγοράς, δηλαδή γίνεται και η γνωστή “Δοκιμή Προϊόντος”. Έτσι ελέγχοντας τις πιθανές επιπτώσεις και τους πιθανούς κινδύνους στην συγκεκριμένη αγορά, θα ολοκληρωθεί η “Διαδικασία Έγκρισης του Προϊόντος ”. Τα σχεδιαζόμενα προϊόντα πρέπει να εξυπηρετούν τους στόχους και τα συμφέροντα των Πελατών της “Αγοράς Στόχου” που απευθύνεται το Προϊόν. Ο ορισμός της “Aγοράς-Στόχου” αφορά τόσο τα νομικά όσο και τα φυσικά πρόσωπα. δ) Η Ασφαλιστική Επιχείρηση που θα διαθέσει το προϊόν προς πώληση, επιλέγει προσεκτικά το Δίκτυο Διανομής του, ώστε να ενδείκνυται για την “Αγορά-Στόχο”, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και συγχρόνως παρέχει στους Διανομείς, κατάλληλες, σαφείς, ολοκληρωμένες και επικαιροποιημένες πληροφορίες σχετικά με τη Στρατηγική Διανομής που πρέπει να εφαρμόσουν, την Αγορά-Στόχο που θα το διαθέσουν, καθώς και τα βασικά στοιχεία και χαρακτηριστικά του προϊόντος. Η Ασφαλιστική Εταιρεία επίσης διατηρεί την πλήρη ευθύνη για τη συμμόρφωση της “Διαδικασίας Έγκρισης Προϊόντων” σύμφωνα με τον ν. 4583/2018 και τον Κανονισμό (ΕΕ) 2017/2358, ακόμη και στην περίπτωση που αναθέσει σε κάποιον τρίτο τον σχεδιασμό των προϊόντων της. Τέλος, εάν δεν υπάρξει η “Διαδικασία Έγκρισης του Προϊόντος” για την προώθησή του στην αγορά, ή αποδειχτεί ότι γενικά το προϊόν δεν ανταποκρίθηκε στις προδιαγραφές, ή είχε μεγαλύτερο κίνδυνο, ή ήταν λάθος η υποτιθέμενη Αγορά, δηλ. το αγοραστικό κοινό, η Εποπτική Αρχή έχει το δικαίωμα να διακόψει την πώληση των συγκεκριμένων προϊόντων. Άρα “Αγορά-Στόχος”, “Διαδικασία Έγκρισης Προϊόντος” και “Δοκιμή Προϊόντος”, είναι συγκοινωνούντα δοχεία! Ελπίζουμε να …δώσαμε ένα χέρι βοηθείας! Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 13/01/2025 - 09:45 Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1ο)
Κώστας Ακριβόπουλος, 30/12/2024 - 09:35 Ποια αγορά δεν έχετε προσεγγίσει; Έχετε προσεγγίσει τη χρονιά που πέρασε, όλες τις ομάδες των Ελεύθερων Επαγγελματιών;
Βοηθήστε τους Πελάτες να κατανοήσουν την σημαντικότερη αποταμίευση, από τα τρία είδη της! Διαπιστώνουμε ότι πολλοί από τους Πελάτες μας, ανεξαρτήτως εισοδήματος, δεν έχουν ιδέα πόσα χρήματα εξοικονομούν, πόσα αποταμιεύουν και πόσα ξοδεύουν... Κώστας Ακριβόπουλος, 19/12/2024 - 09:15
5 βασικές συνήθειες για διαρκή επιτυχία Η διαρκής επιτυχία δεν προέρχεται αποκτώντας έναν μεγάλο Πελάτη. Αντίθετα, υπάρχουν συνήθειες που δημιουργούν ένα σχέδιο για την επιτυχία με επιλεγμένες... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/12/2024 - 09:27
Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 3ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching ... Κώστας Ακριβόπουλος, 13/12/2024 - 09:54
Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 2ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching ... Κώστας Ακριβόπουλος, 09/12/2024 - 09:20
Εξετάσεις πιστοποίησης στη Θεσσαλονίκη (07 και 08/12/2024) - Συνέχεια στην βοήθεια των υποψηφίων | Αλλά αυτή τη φορά ας βοηθήσουμε τους υποψήφιους μεσίτες ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ Αλλά αυτή τη φορά ας βοηθήσουμε τους Υποψήφιους ΜΕΣΙΤΕΣ Να θυμίσουμε ότι οι εξετάσεις θα διεξαχθούν στη Θεσσαλονίκη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 06/12/2024 - 09:48
Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 1) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 02/12/2024 - 09:39