close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τελευταίες οδηγίες προς τους Υποψηφίους των Εξετάσεων για πιστοποίηση Ασφαλιστικών Πρακτόρων!
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
31/5/2024 - 09:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τελευταίες οδηγίες προς τους Υποψηφίους των Εξετάσεων για πιστοποίηση Ασφαλιστικών Πρακτόρων!

Κώστας Ακριβόπουλος, 31/5/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

*Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)

(τα σημερινά πηγάζουν από τις ερωτήσεις 16, 83, 17, 29, 266, 197, 199, 200, 68, 69, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 85, 86, 72, 596 της Ύλης ΤτΕ Πιστοποίησης Ασφαλιστικών Πρακτόρων)

“Τα μεγάλα μυαλά έχουν στόχους, τα μικρά επιθυμίες!

Aς βοηθήσουμε λίγο ακόμη, πριν το αύριο, με διάφορα θέματα!

  • Ως σταθερό μέσον που πρέπει να παραδίδουμε στον Πελάτη, θεωρείται, ένα σχετικό CD ή μικρο-flash, με ό,τι του έχουμε πει, εκτός του σχετικού εντύπου της Εταιρείας για το προϊόν (IPID/Insurance Product Information Document, για τις Γενικές, ή KID/Key Information Document, για τα επενδυτικά).(ΕΡΩΤ. 16 και 83)
  • “Ως αμοιβή (του Διαμεσολαβητή) …άλλου χρηματικού ή μη, οφέλους ή κινήτρου” θεωρούνται όλες τις αμοιβές, προμήθειες, bonus, ταξίδια, σύμφωνα με τον κανονισμό πωλήσεων της κάθε Εταιρείας (και υποτίθεται ότι πρέπει να ενημερώνουμε τον Πελάτη για αυτά) .(ΕΡΩΤ. 17)
  • Όλα τα προϊόντα Ζωής να οποία είναι εκτεθειμένα και επενδύονται στην αγορά, τα γνωστά PRIIPs, και έχουν υπέρ απόδοση αποθέματος, έχουν το δικαίωμα εξαγοράς, συνήθως μετά τον τρίτο χρόνο και δίνουν στη λήξη τους το κεφάλαιο μαζί με πιθανά κέρδη, σύμφωνα με το τεχνικό επιτόκιο που ίσως έχει συμφωνηθεί, αφού αφαιρεθούν κάποια έξοδα της Εταιρείας. (ΕΡΩΤ. 29,266)
  • Ερωτ. 197: Δικαιούχος είναι εκείνος που θα εισπράξει το ασφάλισμα (το ασφαλισμένο Κεφάλαιο). Στις Γενικές ασφαλίσεις, Δικαιούχος είναι ο Συμβαλλόμενος (δηλ. εκείνος, στο όνομα του οποίου έχει εκδοθεί το συμβόλαιο, έχει το έννομο δικαίωμα και διεκδικεί το περιουσιακό στοιχείο). Στις ασφαλίσεις Ζωής δικαιούχος στη λήξη είναι ο ίδιος ο Συμβαλλόμενος, σε περίπτωση όμως θανάτου του Συμβαλλόμενου πριν τη λήξη του συμβολαίου, Δικαιούχος είναι εκείνος, το όνομα του οποίου έχει δοθεί από τον Συμβαλλόμενο και έχει καταγραφεί στη θέση του Δικαιούχου. Ο Συμβαλλόμενος επίσης έχει το δικαίωμα να αλλάζει το όνομα του Δικαιούχου στο συμβόλαιο, έως την τελευταία ημέρα του συμβολαίου. Πρόβλημα στην αλλαγή υπάρχει και απαιτούνται ειδικές διαδικασίες, όταν το όνομα του Δικαιούχου συνοδεύεται από τη φράση «Ανέκκλητος Δικαιούχος»
  • Ερωτ.199: Ασφάλιση για λογαριασμό άλλου έχουμε όταν π.χ. Πατέρας ως Συμβαλλόμενος (πληρώνει το ασφάλιστρο), ασφαλίζει την Κόρη του. (υπάρχει το έννομο συμφέρον)
  • Eρωτ. 200 : Όπως προαναφέραμε, σε μία ασφάλιση πρέπει να υπάρχει μεταξύ του Συμβαλλόμενου και του περιουσιακού στοιχείου, ή του Συμβαλλόμενου και του Ασφαλισμένου, μία σχέση με έννομο-νομικά κατοχυρωμένο Ασφαλιστικό συμφέρον.
  • Ερωτ. 68, 69, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 85 και 86 : Ο 4583/2018 αναφέρει το IPID (Insurance Product Information Document-Ειδικό Έντυπο για Γενικές Ασφαλίσεις) όπου αναφέρονται με σαφήνεια οι καλύψεις (Ερωτ. 77), τα ασφαλισμένα ποσά, και οι εξαιρέσεις του προϊόντος, οι υποχρεώσεις του, που είναι καλυμμένος, πότε λήγει η ασφάλιση, πως μπορεί να ακυρώσει (Ερωτ. 78),

 

 

  • Επίσης ο 1286/2014 αναφέρει το KID (Key Information Document-Ειδικό Έντυπο για Προϊόντα ζωής Επενδυτικού τύπου) με όλες τις αντίστοιχες πληροφορίες, αλλά και με προσθήκη την πιθανότητα κινδύνου, του προϊόντος στην Αγορά και στην Εταιρεία και συγκεκριμένα αναφέρει τον Δείκτη SRM (Summery Risk Measure από το 1 έως 7) που είναι συνδυασμός των δύο δεικτών, του ΜRM : Μarket Risk Measure ( Τιμές αναλόγως του κινδύνου αγοράς του προϊόντος για τον Πελάτη) και του CRM : Credit Risk Measure (Τιμές αναλόγως του πιστωτικού κινδύνου για τον Πελάτη).
  • Τα ενημερωτικά αυτά έντυπα θεσπίστηκαν, επίσης, με τον Ν. 4583/2018 και έχουν στόχο την ομοιόμορφη παρουσίαση των ασφαλιστικών προϊόντων μέσω συγκεκριμένου μορφότυπου, κοινού για όλες τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις. Έχουν στόχο την εύκολη σύγκριση μεταξύ προγραμμάτων επί θεμάτων που κρίνονται σημαντικά από τον νομοθέτη και αφορούν τις εκατέρωθεν υποχρεώσεις και την ξεκάθαρη καταγραφή τυχόν περιορισμών και εξαιρέσεων

Πρέπει να παραδώσουμε τα συγκεκριμένα έγγραφα στον πελάτη, με έντυπο της Εταιρείας ή με κάποιο άλλο υπόθεμα, πριν από την σύναψη ασφάλισης (Ερωτ. 75) και εξηγούμε στον Πελάτη, ειδικά στα επενδυτικά προϊόντα που συνοδεύονται από το KID, τον Δείκτη Κινδύνου του προϊόντος (Ερωτ. 71).

  • Τα δύο έγγραφα είναι ίδια σε όλη την Ευρώπη για όλες τις Ασφαλιστικές Εταιρείες (σχέδια-χρώματα), με τυποποιημένο μορφότυπο, συγκεκριμένες σελίδες και γραμματοσειρές, ακόμη και τα εικονίδια, για να είναι σε θέση ο Πελάτης να το κατανοεί και να το συγκρίνει με αντίστοιχα άλλων Εταιρειών (Ερωτ. 85). Διαφέρουν μεταξύ των στα κείμενα (διαφορά για Γενικές και για Ζωή/Επενδυτικά). Η Ευθύνη δε και η Σύνταξη των εγγράφων είναι ευθύνη της κάθε Ασφαλιστικής Εταιρείας (Ερωτ. 74). Τα δύο έγγραφα IPID και KID δεν υποκαθιστούν την ασφαλιστική σύμβαση, ούτε την αίτηση, ούτε τους όρους της σύμβασης (Ερωτ. 76)

  • Ερωτ.72 και 596: Σε περίπτωση υποχρέωσης του Διαμεσολαβητή, να καλύψει οικονομικά κάποιο παράπτωμά του, απέναντι στους Πελάτες του, θα λειτουργήσει το συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης του, που θα πρέπει να έχει με την Εταιρεία του και το οποίο σήμερα καλύπτει 1.300.380 e με ανώτατο το 1.924.560 e, αφού αφαιρεθεί το ποσόν απαλλαγής, το οποίο πρέπει να καλυφθεί από τον ίδιο και το οποίο εξαρτάται από τη σύμβασή του με την Εταιρεία του. (σήμερα το ανώτατο ποσόν απαλλαγής είναι 19.510e).

ΠΡΟΣΟΧΗ :

Στόχος σας η Επιτυχία!

Μην ξεχνάτε “ Oι Νικητές δεν παραιτούνται ποτέ, ενώ εκείνοι που παραιτούνται δεν γίνονται ποτέ Νικητές”

Η ΝΙΚΗ είναι εκεί, σας περιμένει!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1ο)
    Κώστας Ακριβόπουλος, 13/01/2025 - 09:45

    Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1ο)

  • Η νέα χρονιά ήρθε, είναι εδώ! Ποιο είναι το επόμενο βήμα;
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/01/2025 - 09:58

    Η νέα χρονιά ήρθε, είναι εδώ! Ποιο είναι το επόμενο βήμα;

  • Ποια αγορά δεν έχετε προσεγγίσει; Έχετε προσεγγίσει τη χρονιά που πέρασε, όλες τις ομάδες των Ελεύθερων Επαγγελματιών;
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/12/2024 - 09:35

    Ποια αγορά δεν έχετε προσεγγίσει; Έχετε προσεγγίσει τη χρονιά που πέρασε, όλες τις ομάδες των Ελεύθερων Επαγγελματιών;

  • Κάνετε Branding του εαυτού σας;
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/12/2024 - 09:26

    Κάνετε Branding του εαυτού σας;

  • Βοηθήστε τους Πελάτες να κατανοήσουν την σημαντικότερη αποταμίευση, από τα τρία είδη της!

    Βοηθήστε τους Πελάτες να κατανοήσουν την σημαντικότερη αποταμίευση, από τα τρία είδη της!

    Διαπιστώνουμε  ότι πολλοί από τους Πελάτες μας, ανεξαρτήτως εισοδήματος, δεν έχουν ιδέα πόσα χρήματα εξοικονομούν, πόσα αποταμιεύουν  και πόσα ξοδεύουν...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 19/12/2024 - 09:15
  • 5 βασικές συνήθειες για διαρκή επιτυχία

    5 βασικές συνήθειες για διαρκή επιτυχία

    Η διαρκής επιτυχία δεν προέρχεται αποκτώντας έναν μεγάλο Πελάτη.  Αντίθετα, υπάρχουν συνήθειες που δημιουργούν ένα σχέδιο για την επιτυχία με  επιλεγμένες...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/12/2024 - 09:27
  • Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 3ο)

    Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 3ο)

    Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος   Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching                       ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 13/12/2024 - 09:54
  • Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 2ο)

    Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 2ο)

    Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος   Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching                       ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 09/12/2024 - 09:20
  • Εξετάσεις πιστοποίησης στη Θεσσαλονίκη (07 και 08/12/2024) - Συνέχεια στην βοήθεια των υποψηφίων | Αλλά αυτή τη φορά ας βοηθήσουμε τους υποψήφιους μεσίτες

    Εξετάσεις πιστοποίησης στη Θεσσαλονίκη (07 και 08/12/2024) - Συνέχεια στην βοήθεια των υποψηφίων | Αλλά αυτή τη φορά ας βοηθήσουμε τους υποψήφιους μεσίτες

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ Αλλά αυτή τη φορά ας βοηθήσουμε τους Υποψήφιους ΜΕΣΙΤΕΣ Να θυμίσουμε ότι οι εξετάσεις θα διεξαχθούν στη Θεσσαλονίκη,...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 06/12/2024 - 09:48
  • Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 1)

    Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 1)

    Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching  (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 02/12/2024 - 09:39

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Moody’s εξαγοράζει την CAPE Analytics, ενισχύοντας τα κορυφαία μοντέλα εκτίμησης ασφαλιστικού κινδύνου βασισμένα στην Τεχνητή Νοημοσύνη
15:47 Η Moody’s εξαγοράζει την CAPE Analytics, ενισχύοντας τα κορυφαία μοντέλα εκτίμησης ασφαλιστικού κινδύνου βασισμένα στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 15:39 Η Αθήνα «οικοδέσποινα» του συνεδρίου CAPA Airline Leader - ‘Airlines in Transition Summit 2025’
  • 15:21 Το σχέδιο του Υπουργείου Υγείας για τις αναμονές στα Επείγοντα - Οι αλλαγές στα κέντρα Υγείας, το «βραχιολάκι» και το «FindDoctors»
  • 15:15 NN Hellas: Μια ζωή με διάρκεια είναι πρόκληση, αλλά και ευκαιρία!
  • 14:27 ΕΑΣΕ-ICAPCRIF CEO Index - Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο τέταρτο τρίμηνο του 2024
  • 14:19 Μεταβολές στις τιμές των ομολόγων καταστροφών λόγω της έκθεσης στις πυρκαγιές του Λος Άντζελες
  • 13:38 Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Σ.Υ.Α.Ε.
  • 13:24 H EAEE ενημερώνει για τις θέσεις της Global Federation of Insurance Associations’ (GFIA) για την Τεχνητή Νοημοσύνη στον ασφαλιστικό κλάδο
  • 13:06 Gallagher Re: Οι ασφαλισμένες ζημίες από τις πυρκαγιές στο Λος Άντζελες θα ξεπεράσουν «σημαντικά» τα 10 δισ. δολάρια
  • 12:44 Ανοιχτός διαγωνισμός ύψους 50.000€ για καινοτόμες τεχνολογίες αντιμετώπισης των φυσικών καταστροφών από το GOBEYOND
  • 12:35 Νέα μείωση στον προϋπολογισμό του ΕΟΠΥΥ στα ιατροτεχνολογικά υλικά για Σακχαρώδη Διαβήτη!
  • 12:22 Moody’s: Δισεκατομμύρια σε ασφαλιστικές ζημίες αναμένονται από τις πυρκαγιές στο Λος Άντζελες
  • 12:09 Στον Ανδρέα Κουλούρη η υποτροφία του Ιδρύματος Έλενα Ηλιοπούλου Γιαμά για τη θεραπεία του καρκίνου!
  • 11:56 Στα 25 δισ. δολάρια αυξάνεται η εκτίμηση των ασφαλισμένων ζημιών για τις πυρκαγιές στο Λος Άντζελες
  • 11:37 Νέο Δ.Σ. στο Σύλλογο Ιατρικών Επισκεπτών
  • 11:23 Σπύρος Καπράλος: Τα άκρα, η Αμερική και το μέλλον της Ενωμένης Ευρώπης
  • 11:10 Οι ασθενείς με καρκίνο του πνεύμονα δηλώνουν έλλειψη πληροφόρησης, γνώσης και συμμετοχής στη λήψη αποφάσεων!
  • 10:56 Στο κατώφλι της νέας χρονιάς...
  • 10:50 Η Emily White διορίζεται ως Διευθύντρια Οικονομικών και Επιχειρησιακών Λειτουργιών στο Κέντρο για την Προστασία από Καταστροφές
  • 10:35 Η Linda Nieuwenhuizen αναλαμβάνει τη θέση της Chief Commercial Officer (CCO) στον Όμιλο Interamerican
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/1 Αυξήσεις ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας: Πως να τις χειριστούμε;
  2. 9/1 Ασφάλιστρα υγείας: Τι συμβαίνει με τις ακυρώσεις συμβολαίων, τι λένε οι αριθμοί
  3. 10/1 Βουλή: Ολόκληρη η συζήτηση για τα ασφάλιστρα υγείας-Καλείται η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  4. 10/1 Τακης Θεοδωρικάκος: Νέος δείκτης για τα ασφάλιστρα υγείας από την ΕΛΣΤΑΤ
  5. 7/1 ΕΑΕΕ: Η διαρκής αύξηση του κόστους υπηρεσιών υγείας απαιτεί την συμμετοχή της πολιτείας, της εποπτείας και όλων των φορέων που διαμορφώνουν κόστος για να λυθεί το πρόβλημα!
  6. 13/1 Μπαράζ συναντήσεων σήμερα με αντικείμενο τις αυξήσεις τα ασφάλιστρα υγείας
  7. 9/1 Στα Ελληνικά και Αγγλικά τα Στατιστικά μεγέθη ασφαλιστικών επιχειρήσεων Ελλάδος έτους 2023 (Ετήσια Στατιστική Έκθεση)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube