Λάουρα Σταυρίδου, 10/6/2024 - 08:33 facebook twitter linkedin Η γενιά των Millennials Ασφαλίζεται. Τι περιμένουν από την Ασφαλιστική εταιρία και τον Ασφαλιστικό τους Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 10/6/2024 facebook twitter linkedin Η γενιά των Millennials ή αλλιώς η γενιά Υ, γεννήθηκαν από το 1981 έως το 1996 και είναι γνωστή ως η πιο ποικιλόμορφη αλλά και μορφωμένη γενιά στην ιστορία. Φυσικά η σύνδεση της με την τεχνολογία είναι πολύ δυνατή. Αυτή τη στιγμή είναι το πιο δυνατό target group για την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων, καθώς βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης. Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς, ως αγοραστές; Τι θα πρέπει να γνωρίζει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που θέλει να εμβαθύνει στοχευμένα σε αυτή την αγορά; ‘Όταν θέλουν να επιλέξουν εταιρία: Ένα από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά τους είναι ότι λόγω της ισχυρής διασύνδεσης που έχουν με την τεχνολογία, κάνουν τη δική τους έρευνα προϊόντων στον ιστότοπο μιας εταιρείας πριν λάβουν μια απόφαση. Βασίζονται σε κριτικές και σχόλια που βρίσκουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος παίζει μεγάλο ρόλο για την τελική τους απόφαση. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό τους ως αγοραστές είναι ότι η εταιρική κοινωνική ευθύνη ήταν σημαντική για αυτούς όταν πρόκειται να λάβουν μια απόφαση αγοράς. Όταν θέλουν να εμπιστευτούν έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή: Εκτιμούν πολύ την ειλικρίνεια και την συνέπεια. Έτσι αν για παράδειγμα το συμβόλαιο που τους προτείνετε έχει κάποιες αδυναμίες, είναι προτιμότερο να τις σχολιάσετε εσείς, πριν το διαβάσουν κάπου. Θέτουν σε πολύ υψηλή θέση την εμπειρία που θα έχουν από την αγορά μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Το να επικοινωνείτε συχνά και να παρέχετε περισσότερες πληροφορίες ή επιλογές, είναι εξαιρετικά σημαντικό. Πάνω απ 'όλα, όταν προσπαθείτε να πείσετε τους millennials, ο τόνος σας πρέπει να είναι φυσιολογικός και ανεπίσημος. Αισθάνονται δυσπιστία όταν νιώθουν ότι ο λόγος είναι τυπικός και ξύλινος. Στην επικοινωνία μαζί τους, όταν είναι ήδη πελάτες σας, προτιμήστε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Νιώθουν πιο οικεία! Αν λάβετε υπόψη αυτές τις συμβουλές θα πουλάτε πιο αποτελεσματικά, σε μια οικονομικά δραστήρια ομάδα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25 Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια προσθήκη δίνει υπεραξία στο πρόγραμμα υγείας; Τα περισσότερα συμβόλαια που αφορούν στην υγεία, περιλαμβάνουν μόνο ένα πρόγραμμα νοσηλείας. Ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις, όπου τα «πολλά» χρήματα, καλείται να... Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2024 - 08:55
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09