Λάουρα Σταυρίδου, 12/6/2024 - 13:06 facebook twitter linkedin Δυο αναπάντεχα χαρακτηριστικά, που οδηγούν στην κορυφή τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή Λάουρα Σταυρίδου, 12/6/2024 facebook twitter linkedin Υπάρχουν πολλές ιδιότητες που αναζητούν οι Διευθυντές Ασφαλιστικών γραφείων όταν θέλουν να στελεχώσουν την ομάδα τους. Δεξιότητες όπως ο προσανατολισμός στο στόχο, η αισιοδοξία, η ευελιξία και η πειθώς είναι ψηλά στη λίστα της αναζήτησης για τον σωστό Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή. Φυσικά όλα τα παραπάνω, είναι απαραίτητα για την καλή επικοινωνία με τον πελάτη. Είναι όμως αυτά που θα καθορίσουν το κατά πόσο θα γίνει επιτυχημένος ή θα μείνει στον Ασφαλιστικό χώρο, ο Διαμεσολαβητής; Επιτυχημένοι managers Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, θεωρούν πως η βασική ιδιότητα που θα καθορίσει την επιτυχία του Α.Δ είναι…η αγάπη του για το χρήμα! Άτομα που έχουν επιχειρηματική νοοτροπία με στόχο το κέρδος, αναζητούν μια διαχρονική αύξηση των αποδοχών τους, θέλουν να έχουν τον έλεγχο των αποδόσεων τους και έχουν επίμονη επιθυμία να κερδίσουν, θεωρούνται οι πιο κατάλληλοι για αυτή την εργασία. Ένα δεύτερο βασικό χαρακτηριστικό που θα πρέπει να έχουν και να συνδυάζεται με το πρώτο, είναι η εστίαση στο «τώρα»! Ότι πρέπει να γίνει θα γίνεται άμεσα και χωρίς χρονοτριβή. Σήμερα θα καλέσει τον πελάτη με τον οποίο έχουν εκκρεμότητα, σήμερα θα επιλύσει μια αποζημίωση, σήμερα θα στείλει τα emails για την προσέγγιση και γενικά θα πρέπει να μην είναι καθόλου αναβλητικός. Αυτά τα χαρακτηριστικά συνήθως πρέπει να συνοδεύονται από ικανότητες επικοινωνίας, ωστόσο αν αυτά τα δύο δεν υπάρχουν μαζί, το αποτέλεσμα θα είναι μέτριο ή δεν θα είναι σταθερό. Αυτές λοιπόν είναι οι απόψεις ορισμένων πολύ επιτυχημένων managers Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Ίσως αξίζει τον κόπο να ρωτήσουμε τον εαυτό μας για το ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που κάνουμε αυτό το επάγγελμα και ίσως η πιο συνηθισμένη απάντηση «γιατί είναι λειτούργημα»… να μην είναι αυτή που οδηγεί στην επιτυχία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26