Λάουρα Σταυρίδου, 12/7/2024 - 09:12 facebook twitter linkedin Πως σχετίζεται η πίεση στο κλείσιμο με τη μείωση της Διατηρησιμότητας; Μήπως υπάρχουν καλύτεροι τρόποι ολοκλήρωσης του συμβολαίου; Λάουρα Σταυρίδου, 12/7/2024 facebook twitter linkedin Σχεδόν κάθε βιβλίο πωλήσεων, περιλαμβάνει ένα κεφάλαιο σχετικό με το κλείσιμο της πώλησης. Σε σχέση λοιπόν με το κλείσιμο, υπάρχουν πολλές «σχολές» και πολλές διαφορετικές τεχνικές. Καθώς η γνώση των ανθρώπων γύρω από τον εαυτό, συνεχώς αυξάνει, πολλές από τις τεχνικές αυτές πρέπει να αλλάξουν. Πιο συγκεκριμένα, κάθε τεχνική που περιλαμβάνει «πίεση» μάλλον θα μείνει αχρησιμοποίητη. Πολλές μελέτες δείχνουν πως η πίεση και το στρες που τη συνοδεύει μπορεί να επηρεάσει τη λήψη αποφάσεων. Σε κατάσταση πίεσης μειώνεται η ικανότητα ανάλυσης και αξιολόγησης των στοιχείων που καλείται ο εγκέφαλος να επεξεργαστεί. Ως απόκριση στη πίεση ο εγκέφαλος καταφεύγει σε νοητικές συντομεύσεις και οδηγείται σε παρορμητική λήψη αποφάσεων. Φυσικά σε μια πιο ήρεμη κατάσταση, αναγνωρίζει πως πήρε μια βιαστική απόφαση και την αναιρεί. Μη φανταστείτε πως πίεση στο κλείσιμο θεωρείται μόνο η χρήση καταιγιστικών επιχειρημάτων. Επίσης οι χειριστικές τεχνικές (δημιουργία ενοχών), ο υπερβολικός ενθουσιασμός, η παραπληροφόρηση και πολλά άλλα τέτοια «τεχνάσματα», αναπόφευκτα θα οδηγήσουν στη μη ανανέωση του συμβολαίου. Η αλήθεια είναι πως το «κλείσιμο» είναι μια διαδικασία και ξεκινάει από τη πρώτη στιγμή της πώλησης. Χτίστε μια σχέση εμπιστοσύνης, ακούστε πραγματικά και μετά την πρώτη συνάντηση, ρωτήστε τον εαυτό σας: τι ήθελε από ένα συμβόλαιο αυτός ο πελάτης; Αν δεν μπορείτε ν’ απαντήσετε συγκεκριμένα, πάρτε περισσότερες πληροφορίες. Διαβεβαιώστε τον πελάτη πως όλα θα γίνουν όταν νιώσει έτοιμος και πως ο σκοπός σας είναι να είναι καλυμμένος και σωστά και στον σωστό χρόνο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10