Λάουρα Σταυρίδου, 25/7/2024 - 08:45 facebook twitter linkedin Τι σχέση μπορεί να έχουν ο καύσωνας ή ο Long Covid με το εργατικό ατύχημα; Προστατέψτε την επιχείρηση σας! Λάουρα Σταυρίδου, 25/7/2024 facebook twitter linkedin Υπάρχουν αρκετές επιχειρήσεις οι οποίες θεωρούν ότι δεν χρειάζεται να ασφαλιστούν για την αστική τους ευθύνη ως προς τους εργαζομένους, ούτε προχωρούν στη σύμβαση ενός ομαδικού υγείας. Αυτό συμβαίνει γιατί θεωρούν ότι εργατικό ατύχημα, είναι ένα γεγονός που μπορεί να συμβεί μόνο σε ένα εργοστάσιο ή σε άλλο ανάλογα επικίνδυνο περιβάλλον. Ας δούμε όμως κάτι ενδιαφέρον: Σύμφωνα με τη νομολογία έχει κριθεί ότι η υπέρμετρη προσπάθεια του εργαζόμενου που του προκάλεσε θάνατο ή ανικανότητα για εργασία είναι εργατικό ατύχημα. Δηλαδή ένα οξύ έμφραγμα μυοκαρδίου, που προκλήθηκε από ασυνήθιστους όρους εργασίας, όπως για παράδειγμα το ολοήμερο σερβίρισμα σε εξωτερικό χώρο με πολύ υψηλή θερμοκρασία, μπορεί να κριθεί από τα Δικαστήρια ότι αποτελεί εργατικό ατύχημα. Επίσης ως εργατικό ατύχημα έχει κριθεί, οτιδήποτε αποτελεί επιδείνωση προϋπάρχουσας ασθένειας, που προκλήθηκε από υπέρμετρη προσπάθεια που κατέβαλε ο εργαζόμενος κατά την εκτέλεση της εργασίας του κάτω από εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες. Έχουμε ακούσει πολλά για τις μακροχρόνιες συνέπειες του Long Covid. Σε κάποιες περιπτώσεις ο ιός που προσβάλλει το αναπνευστικό, επηρεάζει και άλλα συστήματα. Έτσι οι ασθενείς μπορεί να έχουν εμμένοντα συμπτώματα ακόμα και μετά από 3 μήνες. Σκεφτείτε λοιπόν ότι έχει χαρακτηριστεί ως εργατικό ατύχημα εκείνο που συνέβη εξαιτίας ανάθεσης βαρείας εργασίας σε μη αποθεραπευθέντα εργαζόμενο. Έτσι λοιπόν πέρα από ένα γεγονός που μπορεί να συμβεί κατά την εκτέλεση της εργασίας ως άμεση συνέπεια αυτής όπως παραδείγματος χάριν ο τραυματισμός του εργαζομένου από ένα μηχάνημα, υπάρχουν και τα ατυχήματα που συμβαίνουν με αφορμή την εργασία. Ενδιαφέρον επίσης έχει, ότι τα Δικαστήρια έχουν κρίνει ως εργατικά ατυχήματα και εκείνα που συμβαίνουν κατά την ενέργεια μιας πράξης προς το συμφέρον του εργοδότη, ακόμα και όταν αυτή γίνεται χωρίς την εντολή του. Γενικά λοιπόν, επειδή οι άνθρωποι είμαστε ευάλωτα όντα, είναι καλύτερο να έχουμε υπόψη μας ότι όλα μπορούν να συμβούν. Έτσι το να έχει μια επιχείρηση σωστά ασφαλισμένο κάθε εργαζόμενο, στη πράξη σημαίνει ότι έχει διασφαλισμένα τα συμφέροντα της και τα πιο σημαντικά από τα κεφάλαια της: το ανθρώπινο δυναμικό της και τη φήμη της. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25 Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια προσθήκη δίνει υπεραξία στο πρόγραμμα υγείας; Τα περισσότερα συμβόλαια που αφορούν στην υγεία, περιλαμβάνουν μόνο ένα πρόγραμμα νοσηλείας. Ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις, όπου τα «πολλά» χρήματα, καλείται να... Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2024 - 08:55
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09