Λάουρα Σταυρίδου, 13/9/2024 - 08:41 facebook twitter linkedin Κι όμως μια σχεδόν ξεχασμένη κάλυψη, η «Πρόσκρουση οχήματος» μπορεί να σας ανοίξει μια νέα αγορά! Λάουρα Σταυρίδου, 13/9/2024 facebook twitter linkedin Οι ειδήσεις, ειδικά τώρα τελευταία, δυστυχώς είναι γεμάτες με περιστατικά, στα οποία αυτοκίνητα που ξέφυγαν της πορείας τους, κατέληξαν σε μια βιτρίνα, σε ένα εστιατόριο ή σε ένα σπίτι. Φυσικά το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου, καλύπτει τις ζημιές. Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις των ανασφάλιστων οχημάτων, ή οδηγών που η άδεια τους έχει λήξει και γενικά κάποιες περιπτώσεις που μπορεί να περιπλέξουν την κατάσταση. Εάν το σπίτι, το γραφείο ή το κατάστημα του πελάτη σας, είναι ισόγειο, καλό είναι να του μιλήσετε για την πολύ χρήσιμη κάλυψη της «πρόσκρουσης οχήματος». Αυτή η κάλυψη βρίσκεται στο πυρασφαλιστήριο και με αυτή καλύπτονται οι υλικές ζημιές των ασφαλισμένων αντικειμένων που προκαλούνται από πρόσκρουση οποιουδήποτε οχήματος. Η πιο συνηθισμένη εξαίρεση που συναντάμε σε αυτή τη κάλυψη είναι το να ανήκει το όχημα που προκάλεσε τη ζημιά, στον ίδιο τον ασφαλισμένο ή σε μέλος της οικογενείας του. Μπορεί ωστόσο να υπάρχει και εξαίρεση για ζημιές που προκαλούνται από πρόσκρουση οχήματος σε μαντρότοιχους, περιφράξεις, ή αυλόπορτες όταν δεν μεσολαβεί πεζοδρόμιο μεταξύ αυτών και του δρόμου. Είναι μια εξαιρετικά χρήσιμη κάλυψη, ειδικά για μαγαζιά με βιτρίνες που η αντικατάσταση τους είναι ακριβή, ή για σπίτια με περίφραξη που κοστίζει. Όσο όμως και να φαίνεται παράξενο, αυτές είναι μικροζημιές! Πριν από μερικά χρόνια ένα λεωφορείο που κινούταν επι της οδού Λαρίσης, στους Αμπελόκηπους, στην προσπάθεια του να αποφύγει ένα μηχανάκι που κινούταν αντικανονικά, ανέβηκε στο πεζοδρόμιο και χτύπησε τη πρόσοψη μιας πολυκατοικίας με μαγαζιά. Χωρίς ευτυχώς να υπάρξει τραυματισμός, η ζημιά που προκλήθηκε ήταν τεράστια γιατί χτύπησε την κολώνα. Το αποτέλεσμα ήταν να εκκενωθεί το κτίριο για δύο χρόνια! Εν κατακλείδι, υπάρχουν ορισμένες καλύψεις στα πυρασφαλιστήρια οι οποίες δεν φαίνονται ως σημαντικές με την πρώτη ματιά. Μπορούμε όμως να φτιάξουμε μια αγορά ειδικά για αυτές τις καλύψεις. Η συγκεκριμένη, αφορά όλα τα ισόγεια καταστήματα, όπως τα φαρμακεία, τα γραφεία τελετών τις καφετέριες, τα ζαχαροπλαστεία και τα σπίτια που έχουν πρόσοψη στο δρόμο και είναι ένα πολύ καλό θέμα συζήτησης με έναν δυνητικό πελάτη. Δοκιμάστε να ξεκινήσετε από μια τέτοια κάλυψη αντί για τον παραδοσιακό τρόπο προσέγγισης τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25 Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια προσθήκη δίνει υπεραξία στο πρόγραμμα υγείας; Τα περισσότερα συμβόλαια που αφορούν στην υγεία, περιλαμβάνουν μόνο ένα πρόγραμμα νοσηλείας. Ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις, όπου τα «πολλά» χρήματα, καλείται να... Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2024 - 08:55
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09