Λάουρα Σταυρίδου, 30/9/2024 - 08:54 facebook twitter linkedin Γιατί τόσο μεγάλη η διαφορά, στην ικανοποίηση ασφαλισμένων, μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης; Λάουρα Σταυρίδου, 30/9/2024 facebook twitter linkedin Καθώς το 2024 βαίνει προς το τέλος του, δημοσιεύονται πολλές έρευνες για την ικανοποίηση των ασφαλισμένων πελατών. Διαβάζοντας ένα άρθρο για την Αμερικανική αγορά, διαπίστωσα πως γενικά αυτά τα νούμερα είναι πολύ υψηλά. Συγκεκριμένα : Το 80% των πελατών του κλάδου αυτοκινήτου δήλωσαν ότι ήταν κάπως ή πλήρως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας τους. Το 76% των πελατών ασφάλισης κατοικίας ήταν πλήρως ή κάπως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας τους. Το 71% των πελατών ασφάλισης υγείας ήταν απόλυτα ικανοποιημένοι ή κάπως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών. Το 67% των πελατών ασφάλισης ζωής είπε ότι η εξυπηρέτηση πελατών τους ικανοποιεί πλήρως ή κάπως. Αυτή η έρευνα έγινε από ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών σε 5.600 πελάτες ασφαλιστικών εταιριών. Η έρευνα ζήτησε από τους πελάτες να βαθμολογήσουν τις εταιρείες τους σχετικά με την εξυπηρέτηση, την ικανοποίηση των αξιώσεων και την σχέση αξίας με το κόστος. Επίσης ερωτήθηκαν κατά πόσο σκέφτονται να ανανεώσουν το συμβόλαιο τους στην ίδια εταιρία καθώς και αν είναι πρόθυμοι να συστήσουν την εταιρεία σε φίλους ή συγγενείς. Μάλιστα συγκεκριμένες εταιρίες βαθμολογήθηκαν αρκετά ψηλότερα από το μέσο όρο, όπως : Για την ασφάλιση κατοικίας η USAA συγκέντρωσε υψηλό βαθμό ικανοποίησης από το 96% των πελατών. Αντίστοιχα από τις ασφαλιστικές εταιρείες ζωής η American General προηγείται με 83,2% ικανοποιημένους πελάτες. Στην ασφάλιση υγείας, η Kaiser Permanente έχει 83,6% πολύ κοντά με την Blue Cross & Blue Shield που έλαβε 83,3%. Αναρωτιέστε τι γίνεται στην Ευρώπη; Σύμφωνα με τη έρευνα που έκανε η Guidewire το 2024, ενώ 4 στους 10 πελάτες (40%) είναι ικανοποιημένοι, αυτό το δείγμα αφορά μόνο εκείνους που έκαναν κάποιο είδους αξίωση. Οι ικανοποιημένοι πελάτες χαρακτήρισαν ότι οι ενέργειες των ασφαλιστών το περασμένο έτος τους έκαναν να αισθάνονται πιο θετικά για τον κλάδο. Ωστόσο μεταξύ εκείνων που δεν έχουν υποβάλει αξίωση, το ποσοστό ικανοποίησης είναι μόλις 8%. Μάλιστα στη Μ. Βρετανία το 38% λέει ότι δεν έχουν μιλήσει ποτέ με τον Ασφαλιστή τους. Τα παραπάνω νούμερα, δείχνουν προφανώς ότι δεν υπάρχει συχνή επικοινωνία, μεταξύ Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και πελατών, ειδικά στον κλάδο του αυτοκινήτου. Όμως η κλιματική αλλαγή έχει αυξήσει τον κίνδυνο στα νοικοκυριά και ο Covid 19 έχει αλλάξει το τοπίο της υγείας. Υπάρχουν πολλά θέματα που μπορεί να συζητήσει μαζί μας ένας υφιστάμενος πελάτης, που έχει μόνο ένα συμβόλαιο. Ας το σκεφτούμε σοβαρά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη;
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10
Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης! Όλοι οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν πως η έκβασης της πρώτης συνάντησης, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την τελική. Αυτό συμβαίνει διότι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14