Κώστας Ακριβόπουλος, 3/10/2024 - 13:23 facebook twitter linkedin Εσείς χρησιμοποιείτε τα social media για να προσεγγίσετε νέες ομάδες υποψήφιων; Κώστας Ακριβόπουλος, 3/10/2024 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Σίγουρα χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προσωπικά σας θέματα! Τα χρησιμοποιείτε όμως και για τη δουλειά σας; Αυξήστε το πελατολόγιό σας, επαναπροσδιορίζοντας το target group που θα αποτανθείτε. Σήμερα οι άνθρωποι είναι πολύ απασχολημένοι, ή ακόμη και φοβισμένοι από διάφορα γεγονότα του παρελθόντος και συνήθως βρίσκουν διάφορες δικαιολογίες να αποφύγουν μία συνάντηση μαζί μας, ένας προς έναν, εσείς όμως πρέπει να βρείτε τρόπο να συνεχίσετε και να αυξήσετε τα εισοδήματά σας. ΣΤΟΧΟΣ ΣΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ -ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ!!!! Μπορείτε λοιπόν να συνδεθείτε μαζί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης! Κάντε like και πολλά αιτήματα φιλίας. Με αυτόν τον τρόπο «ζεστάνετε» την εμπιστοσύνη, την εξοικείωση, ανεβάζοντας δημοσιεύσεις σχετικά με την επαγγελματική σας ζωή, τα επιτεύγματα, τις ιδέες σας και ούτω καθεξής. Παρόλο που δεν είναι μια συνομιλία ένας προς έναν, βοηθά τους άλλους να σας γνωρίσουν και να χτίσουν εμπιστοσύνη με βάση τις δημοσιεύσεις σας. Όταν οι υποψήφιοι πελάτες κάνουν like ή απαντούν στις αναρτήσεις σας, έχετε περισσότερες προσωπικές αλληλεπιδράσεις ένας προς έναν μαζί τους. Μπορείτε να συγκεντρώνετε τις βασικές πληροφορίες οικονομικού σχεδιασμού και να είσθε έτοιμοι και σε λειτουργία πωλήσεων, όταν χρειαστεί, διότι οι υποψήφιοι μπορεί να μην έχουν ασφαλιστικές ανάγκες, όταν βλέπουν τις αναρτήσεις σας, αλλά όταν έρθει η ανάγκη, θα είστε οι πρώτοι που θα εμφανιστούν στο μυαλό τους. Και αφού επικοινωνείτε μαζί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν είστε ξένος για αυτούς. Αρκετοί Πελάτες πολλών Ασφαλιστών. προέρχονται από τα social media. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας επιτρέπουν πολλές προοπτικές, χωρίς περιορισμό σε χρόνο και απόσταση. ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΤΡOΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 27/01/2025 - 09:41 Έχω Υποψήφιο, αλλά Αναποφάσιστο Πελάτη για Πυρός! Τι να του πω;
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/01/2025 - 09:11 Γιατί οι Υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης αλλάζουν γνώμη;
Οι άλυτες ασκήσεις στην ύλη των unit linked! …ας βοηθήσουμε λίγο ακόμη, (επόμενες εξετάσεις U/L, για το 1ο 6μηνο του 2025 01/02 Ηρκλ, 16/02 Aθήνα, 29/03 Ιωάννινα, 13/04 Θεσ/κη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 21/01/2025 - 09:24
Η πώληση του “Τώρα-Ασφάλιση” και του “Αύριο-Κάλυψη” θα φέρει την επιτυχία σας! Τι φέρνει στο φως η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των ανθρώπων Το αντικείμενο δηλαδή της Συμπεριφορικής Επιστήμης, την οποία εισήγαγε στην... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:55
Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση και δείτε νέους Πελάτες! ΝΑΙ! Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση, γιατί σας φέρνει…άγχος… νεύρα… με αποτέλεσμα ….δικαιολογίες και…αδράνεια! Επικεντρωθείτε στα βασικά σας Brands (Προιόντα) Είναι... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:11
Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT,... Κώστας Ακριβόπουλος, 17/01/2025 - 09:35
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 15/01/2025 - 09:45
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 2ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/01/2025 - 09:33