Λάουρα Σταυρίδου, 1/11/2024 - 08:50 facebook twitter linkedin Στόχος της Ασφάλισης είναι η επαναφορά στη κανονικότητα. Είναι όμως εφικτός αυτός ο στόχος στην Ελλάδα; Λάουρα Σταυρίδου, 1/11/2024 facebook twitter linkedin Εκεί που νομίζουμε ότι έχουμε εξοικειωθεί με εικόνες καταστροφής εξαιτίας της κλιματικής κρίσης, βλέπουμε ότι μπορεί να υπάρξουν ακόμα χειρότερες. Η τεράστια καταστροφή στη Βαλένθια είναι αδιανόητη ακόμα και για ταινίες φαντασίες. Είναι πολύ δύσκολο για κάποιον που δεν του έχει συμβεί, να φανταστεί τι θα κάνει την επόμενη ημέρα έπειτα από μια καταστροφή τέτοιων διαστάσεων. Σε μια από τις πολλές εικόνες που αξίζουν 1.000 λέξεις, ήταν ένας διασώστης που ανέβαζε στο ελικόπτερο έναν άνθρωπο που κρατούσε αγκαλιά ένα σκύλο και δεν φορούσε ούτε παπούτσια. Χάθηκαν αυτοκίνητα, διαλύθηκαν σπίτια και καταστράφηκε το περιεχόμενο τους. Οι άνθρωποι θα χρειαστούν χρήματα για μετεγκατάσταση μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές και μπορεί κάποιοι να πρέπει να νοσηλευτούν και ενδεχομένως να χρειαστεί να έχουν περισσότερη ρευστότητα και …και …και. Πρέπει λοιπόν κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να θυμίζει σε κάθε πελάτη του, όχι μόνο τα ζητήματα για τα οποία είναι καλυμμένος, αλλά και αυτά για τα οποία δεν είναι. Με μια αστική ευθύνη στο αυτοκίνητο, δεν καλύπτεται το αυτοκίνητο ως αγαθό. Με ένα συμβόλαιο υγείας, δεν καλύπτεται το σπίτι, το περιεχόμενο του, η ρευστότητα για ώρα ανάγκης, μια αναπηρία, μια οικογένεια στην οποία χάθηκε ο κυρίως πάροχος του εισοδήματος. Οι καταστάσεις είναι τέτοιες, που πλέον απαιτείται όχι ένα συμβόλαιο αλλά ένας σωστός ασφαλιστικός σχεδιασμός, με συνδυασμό συμβολαίων, που να καλύπτει την περιουσία και την υγεία του ασφαλισμένου, σωστά. Γιατί ο σκοπός της ασφάλισης είναι ένας: Η επαναφορά του ανθρώπου, στην κανονικότητα του, το συντομότερο δυνατόν. Για αυτή την επαναφορά, δεν επαρκούν τα συμβόλαια που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα. Αυτό εύκολα το διαπιστώνουμε βλέποντας τα ασφάλιστρα κατά κεφαλή (Insurance Density). Το 2022 τα κατά κεφαλή ασφάλιστρα ήταν τα υψηλότερα της δεκαετίας, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΑΕΕ: 471.84 €. Συγκεκριμένα στη ζωή ήταν 229.73€ και στις γενικές 242.11€. Πρέπει να παραδεχτούμε ότι στην Ελλάδα, είμαστε σοβαρά υπασφαλισμένοι και συνεπώς ανοχύρωτοι σε κάθε αιφνίδιο κίνδυνο. Αυτή την πραγματικότητα καλείται να αλλάξει κάθε ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26