Λάουρα Σταυρίδου, 15/11/2024 - 08:50 facebook twitter linkedin Η Φορολογική Απαλλαγή των παιδικών προγραμμάτων και το δίλημμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή Λάουρα Σταυρίδου, 15/11/2024 facebook twitter linkedin Θετική η φορολογική απαλλαγή για τα παιδικά προγράμματα, αλλά φαίνεται πως πρακτικά ίσως μείνει στα αζήτητα. Ο λόγος; Πολλές ασφαλιστικές εταιρίες παρέχουν έκπτωση σε οικογενειακά προγράμματα , ή μεγαλύτερη έκπτωση για το δεύτερο και το τρίτο παιδί. Άλλες πάλι προκειμένου να δώσουν οικονομικές επιλογές σε μια οικογένεια, παρέχουν την επιλογή μεταξύ ατομικού κεφαλαίου για κάθε μέλος ή ενιαίου κεφαλαίου για όλα τα μέλη. Τις περισσότερες φορές, κάποια από τις παραπάνω επιλογές είναι πιο συμφέρουσα οικονομικά για την οικογένεια, από το να κάνει ξεχωριστά παιδικά συμβόλαια. Μήπως λοιπόν η φορολογική αυτή απαλλαγή θα έπιανε περισσότερο τόπο στα οικογενειακά ασφαλιστήρια, προκειμένου να υποστηρίξει την επιλογή μιας οικογένειας να παραμείνει ασφαλισμένη, σήμερα που όλα έχουν ακριβύνει; Μήπως θα ήταν περισσότερο χρήσιμη αν δίνονταν σε συνταξιούχους, που το ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας που διατηρούν, έχει πάρει την μια αύξηση μετά την άλλη; Ακόμα καλύτερα, μήπως θα ήταν σωστότερο να δοθεί σε όλα τα συμβόλαια υγείας, δίνοντας κίνητρο ν’ αυξηθεί η ιδιωτική κάλυψη υγείας, τα ασφάλιστρα επι του ΑΕΠ, το κατά κεφαλή ασφάλιστρο και να μειωθεί επιτέλους το ασφαλιστικό κενό; Το λέμε γιατί ενώ η πρόθεση του νομοθέτη είναι καλή, στη πράξη υπάρχει δυσκολία εφαρμογής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17 Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54 Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10
Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης! Όλοι οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν πως η έκβασης της πρώτης συνάντησης, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την τελική. Αυτό συμβαίνει διότι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14
«Κύριε πελάτη, σήμερα ας μιλήσουμε για Χρήματα…» Πολλοί έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, αναρωτώνται, πως είναι δυνατόν οι άνθρωποι να μην ασφαλίζονται όσο θα έπρεπε να ασφαλίζονται, ή γιατί... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2024 - 08:56
Μήπως οι πολλές πληροφορίες «πνίγουν» τον πελάτη; Τι μπορούμε να κάνουμε; Ο δυνητικός πελάτης νιώθει ότι χρειάζεται πολλή πληροφόρηση, προκειμένου να πάρει μια απόφαση. Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που χρειάζεται είναι ουσιαστική... Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 - 09:02