Λάουρα Σταυρίδου, 22/11/2024 - 09:10 facebook twitter linkedin Πως οι Εξειδικευμένες Ασφαλίσεις, μπορούν να αναπτύξουν την καριέρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 22/11/2024 facebook twitter linkedin Ως εξειδικευμένες Ασφαλίσεις (Specialty Lines) θεωρείται η ομάδα ασφαλίσεων η οποία περιλαμβάνει καλύψεις όπως η ασφάλιση θαλάσσιων μεταφορών, οι ασφάλειες Διευθυντών και Στελεχών (D&O), τα συμβόλαια για Συγχωνεύσεις και Εξαγορές (M&A), οι καλύψεις για εταιρικά Ατυχήματα & Υγεία (A&H), η ασφάλιση για κινδύνους στον κυβερνοχώρο και οι ασφαλίσεις ταξιδιών. Γιατί να ασχοληθούμε με αυτή την ομάδα ασφαλίσεων; Σύμφωνα με τον επικεφαλής των αναλογιστών Gregory Hohman, στην Munich Re, οι ασφαλίσεις αυτές ακμάζουν, κυρίως γιατί αφορούν αναδυόμενους κινδύνους αλλά και παραδοσιακούς κινδύνους στους οποίους έχει ενταθεί η ζήτηση, όπως πχ η κάλυψη ταξιδιών και η Ασφάλιση Στελεχών. Αντίστοιχα η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Zurich, Sierra Signorelli, λέει ότι «Τα τελευταία χρόνια, τα συμβόλαια Specialty Lines αποτελούν μια περιοχή εστίασης για κερδοφόρα ανάπτυξη σε όλο το χαρτοφυλάκιο επιχειρηματικών κινδύνων και είναι ένα πολύτιμο στοιχείο για τη διατήρηση ενός ισορροπημένου χαρτοφυλακίου». Είναι αλήθεια ότι τα συμβόλαια επιχειρηματικών ασφαλίσεων, σταθεροποιούν ένα χαρτοφυλάκιο και όχι μόνο της εταιρείας αλλά και του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Υπάρχει μάλιστα ένα συμβόλαιο, αυτό της ασφάλισης της ευθύνης Διευθυνόντων και Στελεχών, που είναι πιο εύκολο να γίνει γιατί υπάρχει μεγάλη αγορά. Πάρα πολλές επιχειρήσεις έχουν Διοικητικό Συμβούλιο ακόμα και οι συνεταιρισμοί. Πολλές από τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις της χώρας μας, είναι Συνεταιρισμοί, των η Διοίκηση έχει την ευθύνη μιας ανωνύμου εταιρίας. Από 1η Ιανουαρίου 2019, ισχύει ο νέος νόμος για τις Ανώνυμες Εταιρείες (Ν. 4548/2018) που αντικατέστησε τον Ν. 2190/1920. Με αυτόν επήλθαν αλλαγές και για την ευθύνη του Διοικητικού Συμβουλίου. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως κάθε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ευθύνεται έναντι της εταιρείας για ζημία που αυτή υφίσταται λόγω πράξης ή παράλειψης που συνιστά παράβαση των καθηκόντων του. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως σύμφωνα με τον νέο νόμο υπάρχει ενδοεταιρική ευθύνη. Επίσης τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου Ανώνυμης Εταιρείας ευθύνονται για την αποκατάσταση της ζημίας της από πράξεις και παραλείψεις τους (άρθρο 102 παρ. 1 ν. 4548/2018). Ωστόσο δεν υφίσταται ευθύνη όταν τα μέλη καταφέρουν να αποδείξουν ότι κατέβαλαν «επιμέλεια συνετού επιχειρηματία» (άρθρο 102 παρ. 2 ν. 4548/2018). Είναι λοιπόν αλήθεια ότι η Διοίκηση μιας Επιχείρησης είναι θέση ευθύνης. Στην κάλυψη της όμως , μπορεί να συμβάλει ένα καλό συμβόλαιο. Το συμβόλαιο που καλύπτει την ευθύνη της Διοίκησης μιας εταιρίας, μπορεί να αποτελέσει door opener για κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή και αν είναι πραγματικός γνώστης, θα ανοίξει μια νέα αγορά, που θα αναπτύξει την καριέρα του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη;
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10
Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης! Όλοι οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν πως η έκβασης της πρώτης συνάντησης, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την τελική. Αυτό συμβαίνει διότι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14