Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 - 09:02 facebook twitter linkedin Μήπως οι πολλές πληροφορίες «πνίγουν» τον πελάτη; Τι μπορούμε να κάνουμε; Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 facebook twitter linkedin Ο δυνητικός πελάτης νιώθει ότι χρειάζεται πολλή πληροφόρηση, προκειμένου να πάρει μια απόφαση. Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που χρειάζεται είναι ουσιαστική πληροφόρηση, όχι μεγάλη σε ποσότητα αλλά σε ποιότητα. Η αλήθεια είναι, ότι μια ισορροπία μεταξύ ελλείψεως και υπερβολής, είναι δύσκολη. Η πράξη όμως έχει αποδείξει ότι τα λίγα και απλά λόγια θα του είναι πιο βοηθητικά, από το να πνιγεί μέσα σε μια θάλασσα από ασύνδετες πληροφορίες. Μη ξεχνάμε ότι ο πελάτης δεν έχει ασφαλιστικές γνώσεις. Πως μπορεί να αξιολογήσει αν οι 500.000€ νοσοκομειακή κάλυψη είναι λίγα ή πολλά; Με τι κριτήριο θα αποφασίσει για το αν θα πάρει πρωτοβάθμια περίθαλψη ή όχι; Με το να του δίνουμε συνεχώς χαρακτηριστικά για το πρόγραμμα, το πιο πιθανό είναι να τον οδηγήσουμε ν’ αναζητήσει και κάτι άλλο για να το συγκρίνει. Γιατί; Γιατί έτσι λειτουργεί το μυαλό. Είναι συγκριτικό όργανο. Για καλύτερο αποτέλεσμα, προσπαθήστε να κάνετε εσείς τις «συγκρίσεις» για εκείνον. Όχι με τον ανταγωνισμό…αλλά με τα πραγματικά στοιχεία. Πχ: «Το ποσό κάλυψης Χ που σας δίνει το πρόγραμμα για το νοσοκομείο, είναι πολύ ικανοποιητικό, διότι η μέση νοσηλεία κοστίζει Χ». «Το εξωνοσοκομειακό, είναι ένα συμφέρον για την οικογένεια πρόγραμμα, διότι μια οικογένεια κάνει κατά μέσο όρο Χ επισκέψεις το έτος σε ιατρούς με 50€ την επίσκεψη». Μόνο κάνοντας τέτοιες συγκρίσεις, μπορείτε να βοηθήσετε τον πελάτη να συγκρατήσει πληροφορίες. Το σημείο κλειδί είναι να αποδείξετε, όχι πως το πρόγραμμα είναι καλό, αλλά το ότι είναι χρήσιμο και χρηστικό. Όσο λιγότερα λόγια του πείτε, τόσο περισσότερα θα θυμάται. Απλώς το να συμπυκνώσουμε την ουσία σε λίγα λόγια, είναι πραγματικά δύσκολο και θέλει προετοιμασία και έρευνα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 25/04/2025 - 09:10 Είναι αποτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή όταν δεν μπορεί να «περάσει το μήνυμα» της ασφάλισης σε ορισμένους;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/04/2025 - 09:34 Η σημαντική κάλυψη του Σεισμού έχει μόνο δύο εξαιρέσεις και προστατεύει περιουσίες!
Λάουρα Σταυρίδου, 23/04/2025 - 09:04 Κάναμε λάθος σε μια επιχειρηματική Ασφάλιση; Το Α.Ι μας δίνει ιδέες!
Λάουρα Σταυρίδου, 22/04/2025 - 10:50 Οι τρεις Ασφαλίσεις που καλύπτουν παγκόσμιους επιχειρηματικούς κινδύνους
Ασφαλίζοντας τα Πασχαλινά…«ρίσκα»! Η άνοιξη είναι μια εξαιρετική εποχή για εκδρομές και το Πάσχα δίνει αυτή την ευκαιρία σε πολλούς αλλά και όσοι... Λάουρα Σταυρίδου, 16/04/2025 - 09:35
Μεγάλες ευκαιρίες πωλήσεων, δίνει πλέον η νομοθεσία στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές! Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερο γίνεται αντιληπτός ο τρόπος που η Ασφαλιστική Βιομηχανία υποστηρίζει την οικονομία και προστατεύει την... Λάουρα Σταυρίδου, 14/04/2025 - 09:04
Υπάρχει Ασφάλιση Υγείας για νεογέννητα; Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν πως το νεογέννητο καλύπτεται από το συμβόλαιο της μητέρας του. Η αλήθεια είναι πως... Λάουρα Σταυρίδου, 11/04/2025 - 09:02
Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο; Πολλοί γνωρίζουν πως η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες με την υψηλότερη ιδιοκατοίκηση. Μάλιστα το 39% έχουν και εξοχική... Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58
Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος; Θεωρώ πως κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, πριν προχωρήσει σε μια πρόταση για ένα συνταξιοδοτικό συμβόλαιο, έχει ερευνήσει τις επιθυμίες του δυνητικού... Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50
Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος; Η επιβολή δασμών έχει αναστατώσει τις αγορές σε όλο τον πλανήτη, οπότε γεννάται εύλογα το ερώτημα τι επίδραση θα έχει... Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00