Κώστας Παπαϊωάννου, 5/12/2024 - 09:20 facebook twitter linkedin Η ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα με μια ματιά και τα στοιχεία που επιβάλλεται να γνωρίζουν οι πελάτες! Κώστας Παπαϊωάννου, 5/12/2024 facebook twitter linkedin Roi-Mat των ασφαλιστικών πρακτόρων για την αξιοπιστία τους! Καλά ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι πελάτες! Η ΕΑΕΕ εξέδωσε το νέο εργαλείο για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές «Η ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα με μια ματιά» (δείτε εδώ) Με αυτό το εργαλείο οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (και με δεδομένο ότι έχουν τις κατάλληλες γνώσεις για να το χρησιμοποιήσουν), θα μπορούν να επικοινωνούν καλύτερα με τους πελάτες τους και να τους βοηθούν να κατανοήσουν πλήρως το γιατί τα χρήματά τους είναι απολύτως εξασφαλισμένα στην ασφαλιστική αγορά από πλευράς φερεγγυότητάς της (και δεν κινδυνεύουν από περιπτώσεις εταιριών που αιφνιδίως κλείνουν) και γιατί ζωές τους, οι οικογένειές τους, οι επιχειρήσεις τους και οι περιουσίες τους γενικότερα είναι απολύτως εξασφαλισμένες, εφόσον είναι ασφαλισμένες! Με μια ματιά οι πελάτες θα μπορούν να δουν πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία, που διασφαλίζουν την φερεγγυότητα της ασφαλιστικής αγοράς, όπως αυτό: Επιπλέον θα μπορούν να δουν βασικά μεγέθη της αγοράς, όπως οι ετήσιες αποζημιώσεις που κατέβαλαν την περασμένη χρονιά οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις και το ύψος των επενδύσεων που έκαναν σε σχέση με το ΑΕΠ, αλλά και στοιχεία που αφορούν τον υψηλό δείκτη φερεγγυότητας της Ελληνικής αφοράς, ο οποίος είναι από τους υψηλότερους στην Ευρώπη και ο οποίος βρίσκεται στο 184,6%, καθώς και αρκετά ακόμα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με την Εποπτεία της ΤτΕ και το εύρος της προστασίας που προσφέρουν οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Καλό θα είναι οι ασφαλιστικοί πράκτορες να χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα και να τα εμπλουτίζουν/συσχετίζουν με τα αντίστοιχα δεδομένα των εταιριών των οποίων τα ασφαλιστικά προϊόντα προωθούν στους πελάτες τους! Αυτός είναι ένας ακόμα καλός λόγος που δείχνει ότι οι ασφαλιστικοί πράκτορες χρειάζονται επιπλέον εκπαίδευση και υποστήριξη στις γνώσεις τους, που επιβάλλονται από τη σύγχρονη νομοθεσία, προκειμένου να τις χρησιμοποιούν στη διαδικασία πώλησης. Άριστα εκπαιδευμένοι πράκτορες + υποστήριξη με τα ανάλογα δεδομένα = αποτελεσματικές πωλήσεις + ευχαριστημένοι πελάτες! Συγχαρητήρια στην ΕΑΕΕ που για μια ακόμα χρονιά εξέδωσε αυτό το πολύτιμο και εύχρηστο εργαλείο! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και Visiting Professor του University of Athens MBA με εξειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση. Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022 και «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών» στους κλάδους και τα προϊόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων, εκδόσεις Σπύρου 2024, επιπλέον έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37 Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας!
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες και η κανονιστική συμμόρφωσή τους! Ποιες είναι οι κανονιστικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων και κατά πόσο σήμερα είναι πλήρως συμμορφωμένοι με αυτές; Στο σημερινό περιβάλλον της... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/03/2025 - 09:19
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21
Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας; Προστατεύστε τους εαυτούς σας και τους πελάτες σας με τα εργαλεία που σας παρέχει το Solvency II ! Μια εταιρία δεν... Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05