Κώστας Ακριβόπουλος, 9/12/2024 - 09:20 facebook twitter linkedin Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 2ο) Κώστας Ακριβόπουλος, 9/12/2024 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Έχετε βρει τρόπο να αντιμετωπίσετε τους δύσκολους πελάτες; (σήμερα σας έχουμε άλλους δύο Δύσκολους Πελάτες) Υπενθυμίζουμε τα σημεία που αναφέραμε στο 1ο μας μέρος, ότι από την Video Arts, τον γνωστό σε όλους μας John Gleese και την Panoptron, έχουμε μάθει ότι • Η συναλλαγή με τέτοιους ανθρώπους είναι αποκαρδιωτική , • Πρέπει να είσαστε σε θέση να τους αντιμετωπίζετε αποτελεσματικά και ευγενικά. • Να θυμάστε τις προτιμήσεις τους (data –base). • Να εξατομικεύετε τις υπηρεσίες που προσφέρετε. • Να διατηρείτε επαφή. Ας δούμε σήμερα άλλους δύο Δύσκολους Πελάτες, τον Αναποφάσιστο και Ευθυνόφοβο και τον Απότομο και μόνιμα Εξοργισμένο Ο Αναποφάσιστος και Ευθυνόφοβος ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ • Τρέμει κάθε ανώτερο, κάποιον πιο δυναμικό (ίσως σύζυγο). • Τρέμει μην κάνει λάθος και δεν εμπιστεύεται και γιαυτό δεν παίρνει αποφάσεις. • Χρησιμοποιεί τις αντιρρήσεις ως ασπίδα . ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ • Μην επηρεάζεστε από την αντίδρασή σου. Σίγουρα είναι ασπίδα σωτηρίας για τον φόβο του. • Ηρεμίστε τις ανησυχίες του με στοιχεία. • Συμμαχήστε με τους φόβους του, υπενθυμίζοντας του τι θα χάσει αν δεν το δεσμεύσει τώρα, μαζί σας. Θυμίστε του ότι μπορείτε να του καλύψετε την ανάγκη του, ώστε να τον απαλλάξετε από το άγχος του. Ο Απότομος και μόνιμα Εξοργισμένος ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ • Εξοργίζεται με το παραμικρό, όσο ασήμαντο κι αν είναι. • Νευριάζει με όλους και για όλα. • Ζητάει συνεχώς εξηγήσεις και απαιτεί συνεχώς με ένα “γιατί;” ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ Μην αντιλέγετε, Μην ανταλλάσσετε προσβολές, Μη σαρκάζετε, Επιλύστε το πρόβλημα, Μη γίνεστε δουλοπρεπείς, Μη κατηγορείτε την εταιρεία σας, Συμφωνήστε μαζί του τη λύση (και υλοποιήστε την). Και θυμηθείτε ότι, όπως προαναφέραμε στο 1ο μας μέρος, γενικά αυτούς τους Πελάτες πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε με -Ευγένεια, Αποτελεσματικότητα, Σεβασμό, Φιλικότητα, Ενθουσιασμό, Ευθυμία και Διακριτικότητα. Και θα έρθει το καλό αποτέλεσμα…ο νέος Πελάτης! Καλή Επιτυχία με νέους Πελάτες Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 30/12/2024 - 09:35 Ποια αγορά δεν έχετε προσεγγίσει; Έχετε προσεγγίσει τη χρονιά που πέρασε, όλες τις ομάδες των Ελεύθερων Επαγγελματιών;
Κώστας Ακριβόπουλος, 19/12/2024 - 09:15 Βοηθήστε τους Πελάτες να κατανοήσουν την σημαντικότερη αποταμίευση, από τα τρία είδη της!
5 βασικές συνήθειες για διαρκή επιτυχία Η διαρκής επιτυχία δεν προέρχεται αποκτώντας έναν μεγάλο Πελάτη. Αντίθετα, υπάρχουν συνήθειες που δημιουργούν ένα σχέδιο για την επιτυχία με επιλεγμένες... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/12/2024 - 09:27
Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 3ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching ... Κώστας Ακριβόπουλος, 13/12/2024 - 09:54
Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 2ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching ... Κώστας Ακριβόπουλος, 09/12/2024 - 09:20
Εξετάσεις πιστοποίησης στη Θεσσαλονίκη (07 και 08/12/2024) - Συνέχεια στην βοήθεια των υποψηφίων | Αλλά αυτή τη φορά ας βοηθήσουμε τους υποψήφιους μεσίτες ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ Αλλά αυτή τη φορά ας βοηθήσουμε τους Υποψήφιους ΜΕΣΙΤΕΣ Να θυμίσουμε ότι οι εξετάσεις θα διεξαχθούν στη Θεσσαλονίκη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 06/12/2024 - 09:48
Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 1) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 02/12/2024 - 09:39
Μήπως έχετε ξεχάσει αυτές τις ομάδες Υποψηφίων Πελατών; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching ... Κώστας Ακριβόπουλος, 28/11/2024 - 10:22