Κώστας Ακριβόπουλος, 13/12/2024 - 09:54 facebook twitter linkedin Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 3ο) Κώστας Ακριβόπουλος, 13/12/2024 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Έχετε βρει τρόπο να αντιμετωπίσετε τους δύσκολους πελάτες; (σήμερα σας έχουμε άλλους δύο Δύσκολους Πελάτες) • Όπως είπαμε η συναλλαγή με τέτοιους ανθρώπους είναι αποκαρδιωτική , • Πρέπει να είσαστε σε θέση να τους αντιμετωπίζετε αποτελεσματικά και ευγενικά. Ας δούμε σήμερα άλλους δύο Δύσκολους Πελάτες, τον Φλύαρο Πολυλογά και τον Ιδιότροπο και πάντα Ανικανοποίητο. Ο Φλύαρος- ο Πολυλογάς ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ • Πολυλογεί ακατάσχετα για οτιδήποτε εκτός από το προκείμενο. • Αρέσκεται να μιλά διαρκώς, λέγοντας πολλά και ανούσια λόγια • Περιγράφει ένα γεγονός με τόσα πολλά λόγια που στο τέλος ο ακροατής χάνει το ενδιαφέρον του • Δεν εστιάζει στην ουσία αλλά πλατειάζει πολύ στο λόγο του. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ • Φερθείτε με ευαισθησία, • Δείξτε του/της ότι τον/την ακούτε, • Διακόπτετε ευγενικά με ερωτήσεις των οποίων η απάντηση είναι συνήθως μονολεκτική, Ναι, Όχι, • Προσέχετε τη γλώσσα του σώματός σας, γιατί ενώ μιλάει παρατηρεί τις κινήσεις σας Ο Ιδιότροπος και Ανικανοποίητος ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ • Αμφισβητεί τα πάντα, βρίσκοντας ψεγάδια στο κάθε τι • Πάντα ζητάει δεύτερη, τρίτη, ίσως και τέταρτη λύση • Θα εκπλαγείτε αν ακούσετε τις σκέψεις και απορίες του ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ • Πάρτε βαθιά ανάσα, • Μη ξεχνάτε τους κανόνες σωστής εξυπηρέτησης, • Μην είστε υποχωρητικοί, • Μη γίνεστε πιεστικοί, • Μην υποκύπτετε σε εκφοβισμούς, • Μη κάνετε υπερβολικές παραχωρήσεις, • Δώστε τις επιλογές, τα οφέλη και τα μειονεκτήματα, • Αφήστε τον/την να αποφασίσει, Και θυμηθείτε ότι, όπως προαναφέραμε στα προηγούμενα μας μέρη, γενικά αυτούς τους Πελάτες πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε με -Ευγένεια, Αποτελεσματικότητα, Σεβασμό, Φιλικότητα, Ενθουσιασμό, Ευθυμία και Διακριτικότητα. Τελικά ΤΗΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ 1. Αξιολογείτε τους υποψήφιους πελάτες και κατανοήστε τη συμπεριφορά του 2. Αποκαλύψτε τον “πόνο” του υποψήφιου πελάτη και συνδυάστε τα προϊόντα σας με τον “πόνο” του 4. Διασφαλίστε ότι ο υποψήφιος πελάτης είναι αυτός που θα πάρει την τελική απόφαση. Και θα έρθει το καλό αποτέλεσμα…οι νέοι Πελάτες! Καλή Επιτυχία με νέους Πελάτες Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04 Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!
Κώστας Ακριβόπουλος, 27/01/2025 - 09:41 Έχω Υποψήφιο, αλλά Αναποφάσιστο Πελάτη για Πυρός! Τι να του πω;
Γιατί οι Υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης αλλάζουν γνώμη; Παρατηρώντας τους πίνακες συμμετεχόντων των Υποψηφίων Πρακτόρων, στις επόμενες εξετάσεις της ΤτΕ πιστοποίησης, που θα πραγματοποιηθούν στο Ηράκλειο Κρήτης την... Κώστας Ακριβόπουλος, 22/01/2025 - 09:11
Οι άλυτες ασκήσεις στην ύλη των unit linked! …ας βοηθήσουμε λίγο ακόμη, (επόμενες εξετάσεις U/L, για το 1ο 6μηνο του 2025 01/02 Ηρκλ, 16/02 Aθήνα, 29/03 Ιωάννινα, 13/04 Θεσ/κη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 21/01/2025 - 09:24
Η πώληση του “Τώρα-Ασφάλιση” και του “Αύριο-Κάλυψη” θα φέρει την επιτυχία σας! Τι φέρνει στο φως η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των ανθρώπων Το αντικείμενο δηλαδή της Συμπεριφορικής Επιστήμης, την οποία εισήγαγε στην... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:55
Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση και δείτε νέους Πελάτες! ΝΑΙ! Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση, γιατί σας φέρνει…άγχος… νεύρα… με αποτέλεσμα ….δικαιολογίες και…αδράνεια! Επικεντρωθείτε στα βασικά σας Brands (Προιόντα) Είναι... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:11
Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT,... Κώστας Ακριβόπουλος, 17/01/2025 - 09:35
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 15/01/2025 - 09:45