Λάουρα Σταυρίδου, 3/1/2025 - 09:20 facebook twitter linkedin Το 2025 φέρνει μια νέα φιλοσοφία στην παγκόσμια Ασφαλιστική αγορά Λάουρα Σταυρίδου, 3/1/2025 facebook twitter linkedin Μετά από μια σειρά ετών όπου η κλιματική αλλαγή έφερε καταστροφές, εκ των οποίων το 70% παγκοσμίως ήταν ανασφάλιστο, οι Ασφαλιστές θεωρούν ότι πρέπει να γίνουν ορισμένες αλλαγές. Το πλήγμα στην Ισπανία, δίδαξε ότι η καταστροφή μπορεί να χτυπήσει οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Γενικότερα, οι Ασφαλιστές θα ενθαρρύνουν τους ασφαλισμένους να μειώσουν προληπτικά τον κίνδυνο και τις πιθανές απώλειες, συμπεριλαμβανομένων των κινδύνων που σχετίζονται με το νερό. Τα συμβόλαια που καλύπτουν απώλειες από φυσικές καταστροφές, Θα προσαρμόζουν τα ασφάλιστρα σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές υψηλού κινδύνου, θα αποσύρονται από άλλες, θα δίνουν εκπτώσεις για όσους ασφαλισμένους τηρούν μέτρα ασφαλείας και θα ρυθμίζουν τα όρια κάλυψης. Το σημαντικό όμως είναι ότι πλέον θα κάνουν σύμπραξη με εταιρείες τεχνολογίας, για τη πρόληψη και άλλων κινδύνων, ώστε να μειωθεί το συνολικό κόστος των αποζημιώσεων. Στόχος είναι να μειωθούν οι ζημιές και από άλλες αιτίες, στα ασφαλισμένα κτίρια, όπως πχ οι ζημιές από διαρροή νερών, οι οποίες γενικά θεωρούνται πολύ κοστοβόρες για τις εταιρίες. Για παράδειγμα – Η WINT Water Intelligence, η HSB και η Munich Re δημιουργούν μαζί μια ουσιαστική αλλαγή στη διαχείριση κινδύνων, προσφέροντας ολιστικές τεχνολογικές λύσεις σε μια από τις πιο πιεστικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τομέας ακίνητης περιουσίας σήμερα, τις ζημιές απο νερά. Οι Ασφαλιστές θα κάνουν την τεχνολογία αισθητήρων επιλογή ή ακόμη και απαίτηση για την κάλυψη. Οι εταιρίες τεχνολογίας, υπόσχονται στις Ασφαλιστικές ως και 73% λιγότερες αξιώσεις για αποζημίωση αλλά και ως 90% μικρότερο κόστος αποζημίωσης! Πλέον οι ασφαλιστικές θεωρούν ότι το παλαιότερο «επισκευή – αντικατάσταση» (repair and replace) θα αλλάξει και θα γίνει «σύνδεση και προστασία» (connect and protect). Πλέον ο ασφαλιζόμενος θα καλείται να εφαρμόζει τεχνολογίες που βασίζονται σε αισθητήρες που θα παρέχουν δεδομένα για να προβλεφθεί ενεργά και να αποτραπεί ένας κίνδυνος όπως πχ διαρροή υδάτων στο κτίριο. Εν ολίγης η τεχνολογία που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη θα δίνει λύσεις για την πρόληψη και τη μείωση της ζημιάς από το νερό. Αυτή είναι μόνο η αρχή, σε μια προσπάθεια να συνδεθεί στενά η Ασφάλιση και η τεχνολογία και σε αυτή τη προσπάθεια θα συμμετέχει και ο Ασφαλιζόμενος διότι θα κερδίζει περισσότερο από τη πρόβλεψη της ζημιά παρά από την επισκευή της. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 03/01/2025 - 09:20 Το 2025 φέρνει μια νέα φιλοσοφία στην παγκόσμια Ασφαλιστική αγορά
Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25 Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη Σε μια έρευνα της Eiopa για τη σύνταξη, αποκαλύφθηκε μια δυσάρεστη πραγματικότητα. Το 47% των ανδρών από το σύνολο των ερωτηθέντων,... Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57
Ποια προσθήκη δίνει υπεραξία στο πρόγραμμα υγείας; Τα περισσότερα συμβόλαια που αφορούν στην υγεία, περιλαμβάνουν μόνο ένα πρόγραμμα νοσηλείας. Ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις, όπου τα «πολλά» χρήματα, καλείται να... Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2024 - 08:55
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07