Λάουρα Σταυρίδου, 7/1/2025 - 09:19 facebook twitter linkedin Μια απλή και αποτελεσματική Ανάλυση SWOT: Δυο λέξεις μόνο! Λάουρα Σταυρίδου, 7/1/2025 facebook twitter linkedin Συνηθίζεται στην αρχή κάθε χρόνου να κάνουμε μια επισκόπηση των στόχων που έχουμε θέσει για το νέο έτος. Καλό είναι, η οργάνωση ενός στόχου να περιλαμβάνει την γνωστή ανάλυση SWOT, για την οποία έχουν ειπωθεί πολλά. Ωστόσο στην πράξη την εφαρμόζουμε σπανιότατα, μπορούμε όμως να φτιάξουμε έστω ένα μέρος της. Αυτό πρακτικά είναι πιο απλό και βοηθητικό και από το καθόλου, θα κάνει μεγάλη διαφορά. Συγκεκριμένα η ανάλυση SWOT περιλαμβάνει, όπως λέει και το ακρωνύμιο, την καταγραφή των δυνατών (strengths) και αδυνάμων σημείων (weaknesses), καθώς και τις ευκαιρίες (opportunities) αλλά και τις απειλές (threats). Ως εργαλείο μπορεί να εφαρμοστεί σε μια ευρεία επιχειρηματική προσπάθεια, αλλά και σε ένα συγκεκριμένο στόχο. Φυσικά ταιριάζει και στην προσπάθεια που κάνει κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να επιτύχει τον ετήσιο στόχο του, μπορεί όμως να υποστηρίξει κάτι πιο συγκεκριμένο όπως πχ την προσπάθεια εισόδου σε μια νέα αγορά, την αύξηση του δείκτη κλεισίματος, την αύξηση του μέσου ασφαλίστρου ή ακόμα και του αριθμού των τελικών συνεντεύξεων. Όπως προείπαμε μπορεί να έχει καλό αποτέλεσμα, ακόμη και αν εφαρμόσουμε μόνο το ένα μέρος της, δηλαδή τον εντοπισμό και την καταγραφή των δυνατών και των αδυνάμων σημείων μας. Αυτά φυσικά πρέπει να αναφέρονται στο συγκεκριμένο εγχείρημα και όχι γενικά. Αρκεί μάλιστα να καταγράψουμε μόνο δυο λέξεις: Το βασικό μας δυνατό σημείο, που θα μας στηρίξει στην προσπάθεια μας και το πιο αδύναμο μας, αυτό που αποτελεί τροχοπέδη. Αν και θα καταγράψουμε δυο λέξεις μόνο, οπότε ακούγεται απλό, στην πράξη θέλει υψηλή αυτογνωσία και θάρρος. Γιατί θέλει αυτογνωσία ώστε να εντοπίσουμε το δυνατό μας σημείο για το συγκεκριμένο στόχο και θάρρος να παραδεχτούμε μια αδυναμία μας, που μπορεί να μας αποτρέψει από το να τον επιτύχουμε. Αφήνω σε εσάς να βρείτε το δυνατό σας σημείο, αλλά ως προς το πιο αδύναμο, θα σας δώσω μια ιδέα. Το πιο συχνό είναι η αναβλητικότητα. Ξέρουμε τι πρέπει να γίνει και το πως πρέπει να γίνει αλλά…απλώς δεν το κάνουμε. Το επόμενο βήμα είναι η ανάταξη του αδύναμου σημείου μας. Μπορεί κάποιος ή κάτι να μας βοηθήσει; Μπορούμε να το διορθώσουμε μόνοι μας με γνωσιακή, διαλογισμό, φιλοσοφία, αυτοπειθαρχία; Πάντως κανένας στόχος δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς καλή υποδομή και αυτού του τύπου η εργασία είναι μια πολλή καλή θεμελίωση μιας επιτυχίας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26