Λάουρα Σταυρίδου, 8/1/2025 - 09:00 facebook twitter linkedin Αυξήσεις ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας: Πως να τις χειριστούμε; Λάουρα Σταυρίδου, 8/1/2025 facebook twitter linkedin Η αύξηση των ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας και ειδικά στα ισόβια προγράμματα, είναι μεγάλη και έχει θορυβήσει τόσο τους πελάτες όσο και τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές. Δεν θα εξετάσουμε τους λόγους γι’ αυτές τις αυξήσεις, καθώς λίγο πολύ τους γνωρίζουμε, αλλά θα δούμε πως μπορούμε να μιλήσουμε γι’ αυτές στους πελάτες μας. Κατά αρχήν είναι πολύ σημαντικό, όπως σε κάθε διαχείριση κρίσης, να επικοινωνήσουμε πρώτοι με τον εκάστοτε πελάτη και όχι να περιμένουμε να μας παραπονεθεί. Έτσι λοιπόν πρέπει να φτιάξουμε εμείς μια προσέγγιση, είτε τηλεφωνική είτε μέσω email. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να είναι σύντομη και περιεκτική. Σας προτείνω να μείνετε στην ουσία του θέματος, δηλαδή στην Αξία της Υγείας, τονίζοντας τα επιχειρήματα υπέρ της ασφάλισης και συγκεκριμένα: -Το συμβόλαιο υγείας παρέχει στον Ασφαλισμένο πρόσβαση σε χρήματα και μάλιστα σε τόσα όσα χρειάζεται, τότε όταν θα τα χρειαστεί και χωρίς να τα χρωστάει. -Το Ασφάλιστρο είναι ένα μικρό ποσοστό του συνολικά παρεχόμενου ποσού. -Η Ασφάλιση υγείας παρέχει πρόσβαση σε ιατρική τεχνολογία αιχμής και σε νέες μεθόδους θεραπείας, που στοχεύουν σε αποτελεσματική θεραπεία καθώς και ευκολότερη ανάρρωση με το μικρότερο δυνατό πόνο. -Η Ασφάλιση εξασφαλίζει ταχύτητα στην θεραπεία σε αντίθεση με το κοινωνικό σύστημα υγείας. -Τα έξοδα νοσηλείας είναι εξαιρετικά υψηλά και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει κάποιος να μπει στη διαδικασία να ξοδέψει δικά του χρήματα. -Η Ασφάλιση είναι μια Προληπτική Συμφωνία Χρηματοδοτικής Στήριξης. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως κάθε έτος, ελέγχουμε τα γενικά δεδομένα της οικονομίας και τα ειδικότερα δεδομένα όπως αυτά του κλάδου νοσηλείας και των οικονομικών μας και στη συνέχεια ανανεώνουμε την συμφωνία με την Ασφαλιστική. Η συμφωνία γίνεται πριν από το γεγονός που θα καλύψει (προληπτική) και θα μας παρέχει τα χρήματα που θα χρειαστούμε, στηρίζοντας μας ώστε να ξεπεράσουμε το γεγονός. Στην περίπτωση του συμβολαίου υγείας, αυτή η συμφωνία είναι υπέρ του πελάτη, διότι τα έξοδα νοσηλείας είναι αιφνίδια και μπορεί να είναι εξαιρετικά μεγάλα. -Οι υγιείς άνθρωποι τείνουν να υποτιμούν τον κίνδυνο μιας ασθένειας ή ενός ατυχήματος, αλλά είναι και αυτοί που θα εκτιμήσουν περισσότερο την γρήγορη και αποτελεσματική επαναφορά στην καθημερινότητα τους. -Η υγεία όπως και η ελευθερία δεν έχει τίμημα. Είναι οι πιο υψηλές Αξίες στη ζωή ενός ανθρώπου αλλά απιτούν τη φροντίδα και την προνοητικότητα μας και ας μη ξεχνάμε το ρητό που λέει ότι «Η ελευθερία και η υγεία μοιάζουν με το οξυγόνο. Αισθάνεσαι την αξία τους όταν λείπουν». Μπορείτε να διαλέξετε κάποιο από τα παραπάνω ή να «χτίσετε» μια επιστολή γύρω από ένα δικό σας, οπωσδήποτε όμως, κάντε την πρώτη κίνηση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26