Λάουρα Σταυρίδου, 13/1/2025 - 09:18 facebook twitter linkedin Πόσες Αστικές Ευθύνες Ανελκυστήρα έχουμε δώσει σε πελάτες μας; Λάουρα Σταυρίδου, 13/1/2025 facebook twitter linkedin Με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα με το ασανσέρ σε δημόσιο νοσοκομείο, το οποίο παρεμπιπτόντως είχε κάλυψη από την Generali, αναρωτήθηκα για το πόσες αστικές ευθύνες λειτουργίας ασανσέρ έχουμε δώσει στις πολυκατοικίες που μένουμε και που μένουν πελάτες μας. Στα γραφεία τους, στα εμπορικά κέντρα που έχουν τα καταστήματα τους, στις επιχειρήσεις τους, στα ξενοδοχεία και τα συνεδριακά κέντρα, στα πανεπιστήμια και σε τόσους άλλους χώρους. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ περισσότερο από το 44,7% του συνόλου των κατοικιών βρίσκεται σε πολυκατοικίες. Μαζί με τη συγκεκριμένη αστική ευθύνη, καλό θα ήταν να προτείναμε και την Αστική Ευθύνη διαχειριστή, όπως επίσης να καλύψουμε την Αστική Ευθύνη της εταιρίας που εγκαθιστά τους αυτοματισμούς. Επίσης η Αστική Ευθύνη προϊόντος, είναι μια κάλυψη που θα πρέπει να έχει ο εργολάβος που κάνει την εγκατάσταση και το service του ασανσέρ, καθώς πολλά από τα εξαρτήματα δεν τα κατασκευάζει αλλά τα προμηθεύεται από τρίτους. Για να είναι ολοκληρωμένη η κάλυψη, την συμπληρώνουμε και με μια Νομική Προστασία. Τα συμβόλαια Αστικής Ευθύνης και της Νομικής Προστασίας, είναι ένας καλός τρόπος να «ξεφύγουμε» λίγο από τα νοσοκομειακά προγράμματα. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μπορεί να δημιουργεί ένα πλέγμα προστασίας σε κάθε πελάτη, το οποίο να απαρτίζεται από διαφορετικά συμβόλαια και όχι μόνο αυτοκίνητο και υγείας. Πραγματικά υπάρχει χώρος ανάπτυξης στην αγορά μας και δυνατότητα απόκτησης υψηλού εισοδήματος. Αρκεί να τολμήσει κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να βγει λίγο έξω από τη «ζώνη πωλησιακής βολής» και οι επιθεωρητές πωλήσεων να δουν τα πράγματα με μια πιο ευρεία ματιά.. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26