Λάουρα Σταυρίδου, 13/1/2025 - 09:18 facebook twitter linkedin Πόσες Αστικές Ευθύνες Ανελκυστήρα έχουμε δώσει σε πελάτες μας; Λάουρα Σταυρίδου, 13/1/2025 facebook twitter linkedin Με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα με το ασανσέρ σε δημόσιο νοσοκομείο, το οποίο παρεμπιπτόντως είχε κάλυψη από την Generali, αναρωτήθηκα για το πόσες αστικές ευθύνες λειτουργίας ασανσέρ έχουμε δώσει στις πολυκατοικίες που μένουμε και που μένουν πελάτες μας. Στα γραφεία τους, στα εμπορικά κέντρα που έχουν τα καταστήματα τους, στις επιχειρήσεις τους, στα ξενοδοχεία και τα συνεδριακά κέντρα, στα πανεπιστήμια και σε τόσους άλλους χώρους. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ περισσότερο από το 44,7% του συνόλου των κατοικιών βρίσκεται σε πολυκατοικίες. Μαζί με τη συγκεκριμένη αστική ευθύνη, καλό θα ήταν να προτείναμε και την Αστική Ευθύνη διαχειριστή, όπως επίσης να καλύψουμε την Αστική Ευθύνη της εταιρίας που εγκαθιστά τους αυτοματισμούς. Επίσης η Αστική Ευθύνη προϊόντος, είναι μια κάλυψη που θα πρέπει να έχει ο εργολάβος που κάνει την εγκατάσταση και το service του ασανσέρ, καθώς πολλά από τα εξαρτήματα δεν τα κατασκευάζει αλλά τα προμηθεύεται από τρίτους. Για να είναι ολοκληρωμένη η κάλυψη, την συμπληρώνουμε και με μια Νομική Προστασία. Τα συμβόλαια Αστικής Ευθύνης και της Νομικής Προστασίας, είναι ένας καλός τρόπος να «ξεφύγουμε» λίγο από τα νοσοκομειακά προγράμματα. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μπορεί να δημιουργεί ένα πλέγμα προστασίας σε κάθε πελάτη, το οποίο να απαρτίζεται από διαφορετικά συμβόλαια και όχι μόνο αυτοκίνητο και υγείας. Πραγματικά υπάρχει χώρος ανάπτυξης στην αγορά μας και δυνατότητα απόκτησης υψηλού εισοδήματος. Αρκεί να τολμήσει κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να βγει λίγο έξω από τη «ζώνη πωλησιακής βολής» και οι επιθεωρητές πωλήσεων να δουν τα πράγματα με μια πιο ευρεία ματιά.. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/02/2025 - 09:05 Πως ασφαλίζονται οι οδηγοί άνω των 65 ετών; Νομικές και Ασφαλιστικές προϋποθέσεις
Λάουρα Σταυρίδου, 10/02/2025 - 09:05 Απειλεί η «Επαγγελματική Αποσύνδεση» τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή και όλη την αγορά;
Η Ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού και οι προϋποθέσεις για μια σωστή αποζημίωση! Είναι γνωστό πως η χώρα μας είναι η πιο σεισμογενής χώρα στην Ευρώπη. Ωστόσο ενάντια στην κοινή λογική, πολύ μικρό... Λάουρα Σταυρίδου, 05/02/2025 - 09:09
Διακριτικές αλλά βαθιές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε για να γνωρίσετε τον δυνητικό πελάτη: Έχετε ακούσει σίγουρα τη φράση που λέει « δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία να κάνεις πρώτη εντύπωση». Ε λοιπόν κάτι τέτοιο... Λάουρα Σταυρίδου, 04/02/2025 - 08:58
Τελικά έχουν χρήματα για ασφάλιση οι οικογένειες ή όχι; Μια από τις πιο συνηθισμένες αντιρρήσεις «το δεν έχω χρήματα», των δυνητικών πελατών, φαίνεται να έχει επηρεάσει πολλούς από τους... Λάουρα Σταυρίδου, 03/02/2025 - 09:25
Είναι όντως τεμπελιά, η έλλειψη επαρκούς δραστηριότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Είναι διαπιστωμένο, πως για πολλούς Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, οι ώρες εργασίας στην αγορά, δεν είναι τόσες, όσες θα μπορούσαν να είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 30/01/2025 - 08:54
Γιατί η ρήτρα «Ασφάλιση σε Αξία Καινούργιου» χρειάζεται προσοχή; Η ρήτρα « ασφάλιση σε αξία Καινούργιου» διασφαλίζει στον ασφαλισμένο, πως αν τα ασφαλιζόμενα αντικείμενα καταστραφούν συνεπεία επέλευσης ασφαλισμένου κινδύνου,... Λάουρα Σταυρίδου, 29/01/2025 - 09:00
Πόσο μεγάλη είναι η Ασφαλιστική αγορά για τα Air BnB; Μια ευκαιρία για ανάπτυξη εργασιών! Με τον πρόσφατο Ν.5170/2025 (ΦΕΚ A 6 - 20.01.2025) έγινε η Θέσπιση προδιαγραφών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης (Air BnB). Μέσα στις... Λάουρα Σταυρίδου, 28/01/2025 - 09:00