Λάουρα Σταυρίδου, 12/3/2025 - 09:00 facebook twitter linkedin Σε τι βοηθάει να είναι διαφορετικός ο Συμβαλλόμενος από τον Ασφαλιζόμενο σε ασφαλιστήριο Ζωής και Υγείας; Λάουρα Σταυρίδου, 12/3/2025 facebook twitter linkedin Στα περισσότερα συμβόλαια υγείας, βλέπουμε πως ο Συμβαλλόμενος με τον Ασφαλιζόμενο ταυτίζονται. Στην καθημερινότητα όμως, από αυτή την πρακτική μπορεί να προκύψουν μεγάλες δυσκολίες. Ένα παράδειγμα είναι η περίπτωση όπου ο συγγενής (φροντιστής) του νοσηλευόμενου ατόμου, πληρώνει απολογιστικά μέρος ή ολόκληρο των εξόδων νοσηλείας. Αυτό είναι κάτι ιδιαίτερα συνηθισμένο για καλύψεις όπως αυτή της αποκλειστικής νοσοκόμας. Σε περίπτωση θανάτου του νοσηλευόμενου ατόμου, για να εισπραχθεί η αποζημίωση θα πρέπει να βγει κληρονομητήριο (χρονοβόρο και κοστίζει), στο οποίο θα φαίνεται ότι ο/η σύζυγος κληρονομεί και άρα δικαιούται και το ποσό της αποζημίωσης. Ένα άλλο παράδειγμα, είναι το άτομο που νοσηλεύεται, να μην μπορεί να εισπράξει ένα ποσό αποζημίωσης όπως αυτό της μόνιμης ολικής ανικανότητας, διότι δεν το επιτρέπει η κατάσταση της υγείας του. Επίσης μια περίπτωση που απαιτεί χρόνο καθώς θα πρέπει τα άτομα που ορίζει ο νόμος (ΑΚ 1667) να ζητήσουν με αίτησή τους στο αρμόδιο Μονομελές Πρωτοδικείο την υποβολή του ενήλικου πάσχοντος ατόμου σε καθεστώς δικαστικής συμπαράστασης. Όλα αυτά τα δύσκολα και μπλεγμένα, θα ήταν πιο εύκολο να λυθούν εάν ο Ασφαλιζόμενος και ο Συμβαλλόμενος είναι διαφορετικά άτομα. Φυσικά πάντα ο συμβαλλόμενος έχει έννομο συμφέρον να ασφαλίσει τον ασφαλιζόμενο, είναι δηλαδή σύζυγος ή με σύμφωνο συμβίωσης, γονέας, ενήλικο τέκνο κτλ. Ως γνωστόν ο Συμβαλλόμενος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο με το οποίο η Εταιρία συνάπτει την ασφάλιση και υποχρεούται στην καταβολή του ασφαλίστρου, έχοντας ταυτόχρονα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την Ασφαλιστική σύμβαση. Αν όμως για διάφορους λόγους δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα του διαχωρισμού Ασφαλισμένου και Συμβαλλόμενου, η αμέσως επόμενη λύση, είναι μαζί με την αίτηση για το συμβόλαιο, να υποβληθεί και μια εξουσιοδότηση (γίνεται πανεύκολα και γρήγορα μέσω gov.gr). Σε αυτή το Ασφαλιζόμενο άτομο εξουσιοδοτεί το πρόσωπο της επιθυμίας του, να διαχειρίζεται κάθε εκκρεμότητα που προκύπτει από το συμβόλαιο, όπως αποζημίωση, πληρωμή κτλ. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που θίγει αυτό το ζήτημα, δηλαδή για το ποιος θα είναι ο «φροντιστής» σε περίπτωση ασθένειας ή ατυχήματος και που προτείνει μια από τις παραπάνω επιλογές, δείχνει έμπρακτα την υπεραξία του. Η Ασφάλιση ειδικά τα εφαρμοσμένα Ασφαλιστικά, είναι δύσκολη υπόθεση, χρειάζεται εμπειρία και γνώσεις και δεν είναι κάτι που μπορεί να το προσφέρει μια πλατφόρμα ή ένα Α.Ι τουλάχιστον όχι ακόμα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε; Πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ζήτησαν από το next... Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26