Nextdeal newsroom, 9/6/2011 - 15:25 facebook twitter linkedin Ο ρόλος της Γραμματέως και η Συναισθηματική Νοημοσύνη στο ΕΙΑΣ Nextdeal newsroom, 9/6/2011 facebook twitter linkedin Νέα σεμινάρια με θέματα "Ο ρόλος της Γραμματέως στο σύνθετο περιβάλλον των επιχειρήσεων (προσωπική ανάπτυξη)" και "Συναισθηματική Νοημοσύνη" διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών στο εκπαιδευτικό του κέντρο (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος). Το πρώτο Σεμινάριο διάρκειας 18 εκπαιδευτικών ωρών απευθύνεται στις γραμματείς που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να υιοθετήσουν ρόλους που θα τις καταστήσουν ικανές να ανταποκριθούν με επιτυχία στο σύνθετο εργασιακό τους περιβάλλον. Σκοπός του Προγράμματος είναι η ενδυνάμωση των προσωπικών ικανοτήτων στην επικοινωνία, στις συναλλαγές, στις διαπροσωπικές με τους εσωτερικούς και με τους εξωτερικούς πελάτες της επιχείρησης και των δικτύων πωλήσεων. Το Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 5 Ιουλίου 2011: 09.00 – 15.45 και την Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011: 16.00 – 20.15 με εισηγητή τον κ. Χαράλαμπο Κουνάκη – Σύμβουλο Επιχειρήσεων. Βασικά θέματα που θα αναπτυχθούν είναι: Η γραμματεύς: Ο ρόλος, τα καθήκοντα, και η συμβολή «της Γραμματέας, βοηθού διοίκησης» στη λειτουργία, στη διαμόρφωση, στη διατήρηση και στην προώθηση της δημόσιας εικόνας της επιχείρησης και των δικτύων πωλήσεων. Οι γνώσεις που χρειάζεται να κατέχει για : Τις βασικές έννοιες και τις λειτουργίες του management Τον ρόλο της επικοινωνίας ως εργαλείο διαχείρισης του ανθρώπινου παράγοντα στο Γραφείο πωλήσεων και στην επιχείρηση: Α. Κανόνες επικοινωνίαςΒ. Τύποι συμπεριφοράς. Βασικές αρχές ομαδικής συνεργασίας: Βασικές αρχές του marketing: Η ποιότητα της εξυπηρέτησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών της επιχείρησης: Εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου Η αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων ή αντιπαραθέσεων ΠλεονεκτήματαΗ απόκτηση του αναγκαίου υπόβαθρου καλών πρακτικών για την ανταπόκριση των απαιτήσεων ενός έντονα μεταβαλλόμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.Μεθοδολογία εκπαίδευσης Το σεμινάριο είναι εργαστηριακής μορφής με τη ενεργό και συνεχή ανάμειξη των συμμετεχόντων σε ασκήσεις αυτογνωσίας και πρακτικής εφαρμογής για την απόκτηση εμπειρίας, σε μελέτες περιπτώσεων και παρέχεται η δυνατότητα μέτρησης του ατομικού πλέγματος συμπεριφοράς κάθε εκπαιδευόμενου. Επίσης το πρόγραμμα υποστηρίζεται από τετράδιο εργασίας, το οποίο χρησιμεύει σαν εργαλείο ασκήσεων και σημειώσεων ιδεών άμεσης εφαρμογής. Επίσης συνοδεύεται από τετράδιο σημειώσεων του θεωρητικού μέρους του σεμιναρίου. Δικαίωμα Συμμετοχής: 320€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και 380€ για τα μη μέλη. Για τις Εταιρίες – Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής: 290€ (από 3 – 5 άτομα) 270€ (από 6 – 10 άτομα) 260€ (άνω των 10 ατόμων) NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Για τις Εταιρίες μη Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής: 340€ (από 3 – 5 άτομα) 320€ (από 6 – 10 άτομα) 300€ (άνω των 10 ατόμων) *Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011 Το δεύτερο Σεμινάριο που απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν τις ικανότητες επικοινωνίας, συμπεριφοράς, διοίκησης και παρακίνησης των συνεργατών τους και σε πωλητές που χρειάζεται να αντιλαμβάνονται με ένα πιο αποτελεσματικό τρόπο την επικοινωνία τους και τους τρόπους εξυπηρέτησης της πελατείας τους θα είναι διάρκειας 8 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011: 16.30 – 19.45 και την Τρίτη 28 Ιουνίου 2011: 16.30 – 19.45. Εισηγητής του Σεμιναρίου θα είναι ο κ. Σπύρος Λευθεριώτης – Εντεταλμένος Σύμβουλος Διοίκησης – Μέλος Δ.Σ. ΕΙΑΣ. Σκοπός του Προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες: Να κατανοήσουν τη σπουδαιότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης και πως σχετίζεται με την επαγγελματική επιτυχία. Να συνειδητοποιήσουν μέσα από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων τα δυνατά τους σημεία αλλά και τις δεξιότητες που χρειάζονται ανάπτυξη. Να θέσουν στόχους για τις δεξιότητες που θέλουν να αναπτύξουν και να επιλέξουν τα κατάλληλα μέσα για την ανάπτυξή τους. Ενδεικτικά θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου: Εισαγωγή στη Συναισθηματική Νοημοσύνη Τι σημαίνει δουλεύω έξυπνα; Οι μύθοι της παραδοσιακής εξυπνάδας Ένα νέο μοντέλο μάθησης Πέρα από την κατάρτιση και την εξειδίκευση η ανάγκη για συναισθηματική νοημοσύνη Η υπεροχή της Συναισθηματικής Νοημοσύνης Ηγεσία και Συναισθηματική Νοημοσύνη Πηγές παρακίνησης και κίνητρα συμπεριφοράς Επικοινωνία με Συναισθηματική Νοημοσύνη Δικαίωμα Συμμετοχής: 100€.Για τις Εταιρίες ή τα Γραφεία Παραγωγής που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή άνω των 5 ατόμων σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται στα 50€, ανά συμμετοχή. *Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011 Το Δικαίωμα ΣυμμετοχήςΤο Δικαίωμα Συμμετοχής μπορεί να καταβληθεί με την κατάθεση της Αίτησης Συμμετοχής στα γραφεία του ΕΙΑΣ ή να κατατεθεί στην επωνυμία «Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών» στην ALPHA BANK, αρ. λογ/σμού: 114-00-2786006633, IBAN: GR 83 0140 1140 1140 0278 6006 633 ή στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, αρ.λογ/σμού: 142/48003627, IBAN: GR 65 0110 1420 0000 1424 8003 627 και να μας στείλετε με fax αντίγραφο του καταθετηρίου στον αριθμό 210 92.19.917. Οι υπηρεσίες του ΕΙΑΣ επίσης μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ. Ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες την δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,45% από τις εργοδοτικές εισφορές. Στην περίπτωση αυτή, η υποβολή των δικαιολογητικών πρέπει να γίνει τουλάχιστον 5 εργάσιμες ημέρες πριν την έναρξη του προγράμματος, εφόσον βέβαια έχετε ενταχθεί, ως επιχείρηση, στο μητρώο του ΟΑΕΔ και έχετε πάρει τους απαραίτητους κωδικούς. Περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουνστο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr. Αμέσως παρακάτω στη σύνδεση "Δείτε Επίσης" μπορείτε να δείτε τις αιτήσεις συμμετοχής στα Σεμινάρια Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Επαγγελματίες υγείας, πόσοι υπάρχουν στην Ελλάδα σήμερα και για ποιους κινδύνους μπορούν να ασφαλιστούν; Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 104.801 επαγγελματίες στον κλάδο υγείας, εκ των οποίων οι... Κώστας Παπαϊωάννου, 20/12/2024 - 09:17 20/12/2024
Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη; Αναντίρρητα, το πιο βασικό κριτήριο για τον δυνητικό πελάτη, προκειμένου ν΄ ασφαλιστεί είναι η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες αγοράζουν ασφάλιση με... Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 20/12/2024