Nextdeal newsroom, 3/7/2014 - 13:47 facebook twitter linkedin Ι.ΧΟ.Σ.: Αυξήστε το ποσοστό κλεισίματός σας και προετοιμαστείτε δυναμικά για το φθινόπωρο! Nextdeal newsroom, 3/7/2014 facebook twitter linkedin Την τελευταία ημερίδα του καλοκαιριού με θέμα "Β' ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΕΛΑΤΗ" "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ" πραγματοποιεί το IXOSAcademy την Τρίτη 8 Ιουλίου 2014 και ώρα 13.30 - 18.30 (ώρα προσέλευσης - εγγραφών 13.00), στο ξενοδοχείο "PRESIDENT", αίθουσα "ΕΥΡΩΠΗ". Αναλυτικότερα το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών (Ι.ΧΟ.Σ.) θα παρουσιάσει σε μια πενταώρη ημερίδα για πρώτη φορά: Τα αμέτρητα σεμινάρια για το κλείσιμο έχουν «γνωστοποιήσει» τις περισσότερες τεχνικές στον πελάτη. Στο καινοτόμο αυτό σεμινάριο θα αναλυθούν: Α) Η εκμάθηση της ορθής δόμησης ενός επιχειρήματος σε τρείς πυλώνες που βοηθά τον πελάτη να ολοκληρώσει την εννοια του ωφέλους στο μυαλο του και να προχωρήσει σε απόφαση και τον ασφαλιστικό σύμβουλο να κάνει τη «θετική διαφορετικότητα» που έχει ανάγκη ο πελάτης, προκειμένου να τον επιλέξει. Αποφυγή των κλασσικών λάθος τεχνικών που οδηγούν σε αναποτελεσματικές παρουσιάσεις και χαμηλό ποσοστό κλεισίματος ειδικά στην περίοδο της ύφεσής. Β) Νέες τεχνικές βασισμένες στον προτρεπτικό λόγο του Αριστοτέλη, προσαρμοσμένες στη σύγχρονη ασφαλιστική καθημερινότητα, η χρήση ειδικά διαμορφωμένης εικόνας που προτρέπει το πελάτη στη ορθή απόφαση, και θα αναλυθεί η τεχνική της υπέρκαμψης της αντίρρησης με τη δοκιμασμένα αποτελεσματική μέθοδο ΘΑΥΜΑΣΤΕ. Για δήλωση συμμετοχής πατήστε εδώ Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 15/1/2025 Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3)
Ποιος συνδυασμός ασφαλιστικών προϊόντων, δίνει νέο αέρα στο χαρτοφυλάκιο; Ο καλύτερος τρόπος να δείξει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής την εμπειρία του στον πελάτη, είναι να κάνει ένα σωστό συνδυασμό, που... Λάουρα Σταυρίδου, 15/01/2025 - 08:52 15/1/2025
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 2ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/01/2025 - 09:33 14/1/2025