Βασίλης Τερζίογλου, 15/1/2025 - 14:15 facebook twitter linkedin Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 5 Βασίλης Τερζίογλου, 15/1/2025 facebook twitter linkedin Αγαπητοί μου συνάδελφοι, πρέπει με αποδείξεις τις προσπάθειες μας, ώστε να αποτελούν κίνητρο, πού μπορεί και θα έχει δικαίωμα να συμμετέχει επί ίσους όρους, ο κάθε συνάδελφος – συνεργάτης. Το agency system, καλλιεργεί την συνείδηση του συνεργάτη να συμμετέχει σε κοινό αγώνα, κοινή ευθύνη (την αισθάνεται;) πως; Διότι το μάνατζμεντ δεν μπορεί να είναι εξουσιαστικό, αλλά διοικητικό, άλλο εξουσιάζω και άλλο διοικώ. Αυτό δεν μπαίνει σε κανόνες, θέλει επιμόρφωση. Το πως καλλιεργείται αυτή η συνείδηση, πού όλοι οι συμμετέχοντες νοιώθουν ότι δοκιμάζονται οι δυνατότητές τους, κάθε αρχή του έτους σε ένα συνολικό σχέδιο επίτευξης αποτελέσματος. Εδώ η τροφοδότηση της κοινοποίησης, μέσω της τεχνολογίας, των αποτελεσμάτων, λεπτομερειακά της παραγωγής, αφυπνίζει την διάθεση. Καλλιεργείται η ευγενής άμιλλα μέσω της σιγουριάς πού εγγυάται η αξιοκρατία, ο ενθουσιασμός είναι η δύναμη πού κινεί, σε όλα τα επίπεδα τον πλανήτη. Τι κλίμα συναντά ο νέος συνεργάτης; Διαδικτυακά (εδώ η τεχνολογία). Θα πρέπει να συμμετέχει, να λέει ελεύθερα την άποψή του, ώστε να έχει ικανοποιητικές όχι μόνο απαντήσεις, αλλά και αποδείξεις αξιοκρατικές. Υπάρχουν στοιχεία πού πρέπει απαραίτητα, να γνωρίζει ο συνεργάτης, αυτά όσον αφορά τις γνώσεις της παρακίνησης πού πρέπει να κατέχει ο συνεργάτης, δηλαδή, είχα την δική μου διεύθυνση – επιθεώρηση και στεγαζόμασταν όλοι στην Βεΐκου 3 στο Γαλάτσι, όποιον συνεργάτη ή και διευθυντή συναντούσα τυχαία στο ασανσέρ, τον ρώταγα, τι υπόλοιπο έχει, για να αναβαθμίσει τον τίτλο του συνεργάτη πού είχε, ταυτόχρονα σε σχάση με τρέχοντα διαγωνισμό πού βρίσκετε ο ίδιος; Σκεφθείτε σήμερα με την βοήθεια της τεχνολογίας, πόσο προσιτά, προσβάσιμα είναι. Στην ζωή ή έχεις δικαιολογίες ή έχεις αποτελέσματα. Η υπόσχεσή μου ισχύει, θα έχουμε την γνώση, σε ένα μοναδικό επάγγελμα που τα προϊόντα του έχουν τόσο μεγάλη ζήτηση. Επίσημες καταστάσεις παραγωγής από Ε.Α.Ε.Ε, εκεί είναι δυνατόν να μη «βλέπω» τους πελάτες; Φαντάζεστε να μην σας το αποδείξω; Μην εύχεστε να ήταν όλα πιο εύκολα, να εύχεστε να είσαστε εσείς οι καλύτεροι. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 5 Αγαπητοί μου συνάδελφοι, πρέπει με αποδείξεις τις προσπάθειες μας, ώστε να αποτελούν κίνητρο, πού μπορεί και θα έχει δικαίωμα να... Βασίλης Τερζίογλου, 15/01/2025 - 14:15
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 4 Θα ξεκινήσω κάνοντας μνεία σε ένα κομβικό σημείο, πού πρέπει να γίνει αποδεκτό στο ότι οι εταιρείες βάζουν τα χρήματα... Βασίλης Τερζίογλου, 07/01/2025 - 10:05
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 3 Να ευχηθώ καλή Χρονιά, Υγεία και πρόοδο. Στην πρώτη του έτους επικοινωνία μας θα αναφερθώ στο σχεδιασμό της Διεύθυνσης Πωλήσεων, στην... Βασίλης Τερζίογλου, 03/01/2025 - 09:35
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 2 Αγαπητοί συνάδελφοι, σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά! Με υγεία και ευημερία! Γνωρίζω ότι όλοι μας έχουμε αντιληφθεί την αναγκαιότητα στην χρήση... Βασίλης Τερζίογλου, 02/01/2025 - 13:23
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Ξεκινώντας, δεν μπορώ να μην αναφερθώ σε, Δ. Κοντομηνά, αιωνόβιος στον θεσμό και στις καρδιές μας. Ευχαριστώ, τον κ . Ευάγγελο... Βασίλης Τερζίογλου, 18/12/2024 - 15:50