Βασίλης Τερζίογλου, 18/12/2024 - 15:50 facebook twitter linkedin Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Βασίλης Τερζίογλου, 18/12/2024 facebook twitter linkedin Ξεκινώντας, δεν μπορώ να μην αναφερθώ σε, Δ. Κοντομηνά, αιωνόβιος στον θεσμό και στις καρδιές μας. Ευχαριστώ, τον κ . Ευάγγελο Σπύρου που καταξιώθηκε στον τίτλο του επιθεωρητή πωλήσεων, βιώνοντας όλα τα στάδια της ανοδικής του πορείας, από ασφαλιστικός σύμβουλος, Διευθυντής έως το τίτλο του Επιθεωρητή πωλήσεων και πού εξακολουθεί να προσφέρει προς γενικό όφελος αναδεικνύοντας τον θεσμό. Στην συνεργάτιδά μου κ. Έφη Μητροπούλου, πού επί 44 έτη προσφέρει τις υπηρεσίες της, με ξεχωριστή αγάπη για το θεσμό, συνεχίζοντας το έργο της ανάπτυξης και υποστήριξης του δικτύου σε όλες τις βαθμίδες. Να ευχαριστήσω όσους συνάντησα και συνεργάστηκα στην καριέρα μου. Θα ξεκινήσω λέγοντας, ότι είμαι ένας από εμάς, πράκτορας, Διευθυντής, Επιθεωρητής πωλήσεων και Διοίκηση, ως εκ τούτου θα αναφερθώ σε θέματα γνωστά. Δεν θα επισημάνω την εκάστοτε υπάρχουσα κατάσταση, αλλά θα προτείνω λύσεις. Στην διαδικασία της επικοινωνίας, πού θα έχουμε στην πορεία θα θίξω την αξιοποίηση της τρέχουσας συγκυρίας, πρωτίστως όμως θα αγγίξω συνοπτικά τα κεφάλαια πού χρήζουν κάποιας επεξεργασίας ως προς την επιτυχή εξέλιξη της εκτέλεσής τους, ως προς την συνδρομή τους στο τελικό επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Η έλευση της τεχνολογίας, διευκολύνει πάρα πολύ τις μεθόδους πού ακολουθούσαμε κατά το πρόσφατο παρελθόν, εφ’ όσον όμως συνυπάρχουν δύο γνώσεις. Εκπαίδευση είναι η εκμάθηση της τεχνικής στη χρήση της γνώσης και η ενσωμάτωση της γνώσης στις σύγχρονες μεθόδους της τεχνολογίας. Υπάρχει πολύ μεγάλη ευκαιρία, μπορώ να πω μοναδική στα 57 χρόνια πού είμαι στον χώρο των πωλήσεων, η αξιοποίηση της προοπτικής της καθημερινότητας, κανένα άλλο επάγγελμα ως προς την ζήτηση πού έχει, δεν συγκρίνεται, κυριολεκτικά είναι κάλεσμα! Γνωρίζω τις ευθύνες όλων των συναδέλφων, στην ιεραρχία της διοίκησης, όπως επίσης και των υπαλλήλων στους κλάδους και τους κόπους του δικτύου για να έρθει η αίτηση, να εκδοθεί το συμβόλαιο, να παραδοθεί στον πελάτη. Η όλη διαδικασία πρέπει να διεξάγεται, με αγάπη – αναγνώριση και σεβασμό στο έργο των συμμετεχόντων, να μην ξεχνάμε ότι έχουμε κοινό στόχο. Σέβομαι επίσης, τις διοικήσεις των εταιριών πού προσδοκούν αποτελέσματα ενθαρρυντικά, πού παρέχουν την σιγουριά σε εμάς τα δίκτυα πωλήσεων, μέσα από τα συμβόλαια πού θωρακίζουν την ασφάλεια των συμπολιτών. Γνωρίζω τι είναι αυτό που ενδιαφέρει σε ένα κοινό σημείο, όλους τους συμμετέχοντες στον θεσμό των ασφαλειών. Ευχαριστημένοι πελάτες. Κλείνοντας ένα παράπονο πού ακούει και ο κόσμος, πελάτες και μη, διαφήμιση εταιρίας ότι «εμείς δεν έχουμε ψιλά γράμματα» και επόμενη διαφήμιση ότι η εταιρία μας ξεκινά και γράφεται από γράμμα Ε πού προϊδεάζει για την εμπιστοσύνη. Στις επόμενες επικοινωνίες μας, θα αναφερθώ στην αξιοποίηση της τεχνολογίας, εντός της εταιρείας, στις πωλήσεις, συνύπαρξη στην επιδίωξη του στόχου εταιρείας, διοίκησης και δικτύου. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .