Βασίλης Τερζίογλου, 2/1/2025 - 13:23 facebook twitter linkedin Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 2 Βασίλης Τερζίογλου, 2/1/2025 facebook twitter linkedin Αγαπητοί συνάδελφοι, σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά! Με υγεία και ευημερία! Γνωρίζω ότι όλοι μας έχουμε αντιληφθεί την αναγκαιότητα στην χρήση της τεχνολογίας σε όλες τις διαδικασίες, πού ακολουθούμε, στην καθημερινότητα μας πλέον, σε όλες τις επικοινωνίες εντός των τμημάτων της εταιρίας. Βεβαίως η εσωτερική επικοινωνία, θα είναι αποτελεσματική, εφ’ όσον συμπεριληφθούν κατά την εφαρμογή της, όλα τα τμήματα, πού είναι αναγκαία να συμμετέχουν, για την λειτουργία της εταιρίας ως προς τα οικονομικά αποτελέσματα πού στοχεύει. Οι πωλήσεις όμως ενημερώνονται; συμμετέχουν; Υπάρχει μια διαδικασία επικοινωνίας; Σταθερή με συγκεκριμένο σχέδιο – ελέγχου ως προς την αποτελεσματική εφαρμογή μεθόδων – κινήτρων; Θα ξεκινήσουμε πρώτα να παραδεχτούμε, ότι υπάρχουν τράπεζες ή ασφαλιστικές εταιρίες πού με δικές τους μεθόδους κάνουν προσπάθεια πρόσκτησης νέων εργασιών, αυτό βοηθά και εμάς, όσον αφορά εμπέδωση της χρησιμότητας του θεσμού, το οποίον η νομοθεσία προστατεύει, ώστε αν ο πελάτης θελήσει να ασφαλιστεί σε ασφαλιστική εταιρία της προτιμήσεώς του, να είναι ελεύθερος. Αν ο ασφαλιστής έχει ήδη πελάτη τον δανειολήπτη τότε εφ’ όσον η νομοθεσία δίνει δικαίωμα επιλογής εταιρίας να ασφαλιστεί, τότε έχουμε ελλιπές σέρβις εκ μέρους του συνεργάτη (θα το αναλύσω στο κεφάλαιο σέρβις) Θα κάνω μία επικοινωνιακή παρένθεση, ίσως σε μικρό ποσοστό στον κλάδο αυτοκινήτων, επειδή αγοράζεται και δεν πουλιέται, να υπάρχει μια ελάχιστη διαφορά. Επανέρχομαι στα κίνητρα υλικά – ηθικά – αξιοκρατικά, βοήθεια της τεχνολογίας στην διαδικασία ενημέρωσης του δικτύου ως προς την παραγωγή των συνεργατών σε σχέση με τα κίνητρα, εδώ και αν έχουμε, σήμερα όσο ποτέ άλλοτε την βοήθεια της τεχνολογίας. Αρά έχουμε σε διαδικασία την παρακίνηση, εμπλουτισμένη από τον διευθυντή της μονάδας, με συγκριτικά στοιχεία. Με μνεία στο χρονικό διάστημα (Πίνακας παραγωγής τώρα στον Η/Υ του ασφαλιστή) το κλίμα στην εταιρία, το κλίμα της μονάδας, είναι τονωτικό της παρακίνησης, πού είναι η καύσιμη ύλη της προόδου. Ένα δεύτερο στοιχείο της παρακίνησης, είναι οι αποζημιώσεις πού δόθηκαν και προστάτευσαν από μία απρόσμενη οικονομική αιμορραγία τους ασφαλισμένους, σε εμβέλεια στατιστικής στην επικράτεια και στην εταιρία. Τρίτο στοιχείο, επίσημες πληροφορήσεις σε διαδικασία, όσον αφορά την συχνότητα επέλευσης του κινδύνου κατά κλάδο. Τα λέμε, αφού πρώτα, συνεχίσω για την συμβολή της τεχνολογίας, στα αναγκαία διαδικαστικά, είτε έχω δίκτυο agency, είτε ελεύθερο δίκτυο, όσον αφορά την διαχείριση. Γνωρίζω τι θέλετε να σας πω, υποψηφίους πελάτες; Θα έρθουμε και εκεί. Κλείνοντας βρίσκουμε πάντα αυτό πού περίμενα να βρούμε και εισπράττουμε πάντα αυτό πού διεκδικήσαμε. Ποιός είναι ο Βασίλης Τερζίογλου Ο Βασίλης-Θεολόγος Τερζίογλου, ήρθε στην Αθήνα το 1965, από την Κωνσταντινούπολη όπου γεννήθηκε τον Απρίλιο του 1945 και στα 22 του ξεκινά σαν ασφαλιστικός υπάλληλος στο ασφαλιστικό συγκρότημα Δ. ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΑΕ, από το 1967 ως το 1972. Δημιουργεί ασφαλιστικό πρακτορείο ως το 1974 και ξεκινά στην INTERAMERICAN ως ασφαλιστικός σύμβουλος το 1975. Το 1979 έγινε Unit Manager στο Agency Λεωνίδα Τσιφτσή. Το 1981 γίνεται Agency και το 1993 Επιθεωρητής Πωλήσεων ως το 2004 που επιστρέφει στο συγκρότημα Δ. Αθηναίος ως το 2008, όταν ιδρύει την πρακτορειακή NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. INSURE Agents Professionals. Σήμερα, 50 χρόνια μετά την πρώτη του επαφή με τις ασφάλειες συνεχίζει την προσφορά του στο θεσμό ιδιωτικής ασφάλισης εκπαιδεύοντας και ασφαλίζοντας. Υπήρξε μέλος του Συνδέσμου Συντονιστών (ΠΣΣΑΣ), του ΙΧΟΣ (Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών), της GAMA INTERNATIONAL (βραβεύτηκε με χάλκινα και ασημένια μετάλλια) και απόφοιτος σεμιναρίων LIMRA. Τιμήθηκε με πολλούς επαίνους για την προσφορά του. Η «πειθαρχία» και «αυτοπειθαρχία» ήταν βασική του φιλοσοφία για τις πωλήσεις και το ελεύθερο επάγγελμα το οποίο του πρόσφερε πολλές χαρές αλλά και στενοχώριες στα μεταβατικά στάδια μετασχηματισμού της INTERAMERICAN, που υπηρέτησε 33 χρόνια αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει όπως υποστηρίζουν φίλοι του. Σημαντικό ρόλο για την επιτυχία παίζει η εκπαίδευση των στελεχών επισημαίνει συνεχώς ο κ. Β. Τερζίογλου, ένας ευγενής συνάδελφος που σαν σιγανή δημιουργική βροχή πότισε το δένδρο της ασφάλισης και έφερε πολλούς καρπούς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 5 Αγαπητοί μου συνάδελφοι, πρέπει με αποδείξεις τις προσπάθειες μας, ώστε να αποτελούν κίνητρο, πού μπορεί και θα έχει δικαίωμα να... Βασίλης Τερζίογλου, 15/01/2025 - 14:15
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 4 Θα ξεκινήσω κάνοντας μνεία σε ένα κομβικό σημείο, πού πρέπει να γίνει αποδεκτό στο ότι οι εταιρείες βάζουν τα χρήματα... Βασίλης Τερζίογλου, 07/01/2025 - 10:05
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 3 Να ευχηθώ καλή Χρονιά, Υγεία και πρόοδο. Στην πρώτη του έτους επικοινωνία μας θα αναφερθώ στο σχεδιασμό της Διεύθυνσης Πωλήσεων, στην... Βασίλης Τερζίογλου, 03/01/2025 - 09:35
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 2 Αγαπητοί συνάδελφοι, σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά! Με υγεία και ευημερία! Γνωρίζω ότι όλοι μας έχουμε αντιληφθεί την αναγκαιότητα στην χρήση... Βασίλης Τερζίογλου, 02/01/2025 - 13:23
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Ξεκινώντας, δεν μπορώ να μην αναφερθώ σε, Δ. Κοντομηνά, αιωνόβιος στον θεσμό και στις καρδιές μας. Ευχαριστώ, τον κ . Ευάγγελο... Βασίλης Τερζίογλου, 18/12/2024 - 15:50