Nextdeal newsroom, 9/11/2015 - 11:35 facebook twitter linkedin Το νέο ρυθμιστικό περιβάλλον της διαμεσολάβησης και η εκπαίδευση Nextdeal newsroom, 9/11/2015 facebook twitter linkedin του Κώστα Παπαϊωάννου Τα δεδομένα αλλάζουν με μεγάλες ταχύτητες σε όλα τα επίπεδα (οικονομικά, νομικά, συνηθειών κ.λπ.) και η φυσικά η ασφαλιστική αγορά επιβάλλεται να ανταποκρίνεται και να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα. Τα δίκτυα των ασφαλιστών είναι η κύρια γραμμή κρούσης και η ουσιαστική δύναμη της ασφαλιστικής αγοράς. Αυτό αποδεικνύεται και από τις προσπάθειες που καταβάλλονται αυτή την εποχή, από μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες, να ξαναστήσουν τα αποδυναμωμένα δίκτυά τους, που πρόσφατα οι ίδιες μείωσαν ή και κατάργησαν. Ασχέτως των αλλαγών που σχεδιάζονται σε υψηλά επίπεδα (κυβερνητικά, τρόικας, επιχειρήσεων κ.λπ.) και αφορούν το κοινωνικοασφαλιστικό, τις συγχωνεύσεις και τις λοιπές εξελίξεις, τον κύριο όγκο εξυπηρέτησης των επερχόμενων αλλαγών, θα κληθούν να καλύψουν, για μια ακόμα φορά, τα δίκτυα πωλήσεων, οι ασφαλιστές. Σε αυτή την κρίσιμη στιγμή, δεν δικαιούμαστε να μην καλύπτουμε τις άμεσες και επείγουσες ανάγκες των δικτύων των ασφαλιστών, με την απαραίτητη υποστήριξη, τουλάχιστον σε επίπεδο εκπαίδευσης και ενημέρωσής τους, σχετικά με τις υποχρεώσεις, που ο νομοθέτης ορίζει και που μέσω αυτών, αναγκάζει τους ασφαλιστές να λειτουργούν, στο νέο περιβάλλον που έχει ήδη διαμορφωθεί. Σε αυτό το πλαίσιο, απλώς θα υπενθυμίσω τα αντικείμενα κάποιων εκ των «καυτών» τομέων της υποχρεωτικής ενημέρωσης και εκπαίδευσης των ασφαλιστών, εκτός και πέραν των πιστοποιήσεων, προκειμένου, όχι να γίνουν αποτελεσματικότεροι, αλλά τουλάχιστον να καλύπτουν τις προδιαγραφές που ο νομοθέτης ορίζει. Ενημέρωση για τις ρυθμίσεις που αφορούν στη σχέση ασφαλιστικής επιχείρησης με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή και τον πελάτη και αντίστοιχη ενημέρωση για τις ρυθμίσεις που αφορούν τη σχέση μεταξύ ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και πελάτη. Ενημέρωση για τις ρυθμίσεις που αφορούν στη σχέση ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και εποπτικής αρχής. Ενημέρωση για τη διαδικασία πληροφόρησης, την αποτύπωση διερεύνησης αναγκών του πελάτη (ανάλυση και αξιολόγηση αναγκών) και την αξιολόγηση του βαθμού κατανόησης του κινδύνου εκ μέρους του πελάτη. Ενημέρωση για τις ρυθμίσεις που αφορούν στην εκπαίδευση και πιστοποίηση γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Ενημέρωση για τις επιπτώσεις από την εφαρμογή του νέου ρυθμιστικού πλαισίου στην Ασφαλιστική αγορά. Ενημέρωση για τις αναγκαίες αναφορές / εκθέσεις, έγγραφα και διοικητικές μονάδες, που απαιτούνται για την εφαρμογή του νέου ρυθμιστικού πλαισίου. Αυτοί είναι κάποιοι τομείς ενημέρωσης και εκπαίδευσης των διαμεσολαβούντων που πρέπει να καλύπτονται αναλυτικά, προκειμένου ο ασφαλιστής να μπορεί να κάνει τη δουλειά του, έχοντας τις απαιτούμενες γνώσεις (ως επί το πλείστον τεχνοκρατικού και όχι πωλησιακού χαρακτήρα), πέραν βεβαίως των υπολοίπων υποχρεωτικών γνώσεων και πιστοποιήσεων / επαναπιστοποιήσεων, που είναι επίσης αναγκαίες. Αλήθεια αγαπητοί συνάδελφοι, πόσοι αισθάνεστε και είστε έτοιμοι να εργαστείτε, καλύπτοντας πλήρως αυτές, τουλάχιστον, τις προδιαγραφές; Οι πιστοποιήσεις και επαναπιστοποιήσεις, δεν είναι οι μόνοι υποχρεωτικοί τομείς εκπαίδευσης των ασφαλιστών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δείτε ποιες ακριβώς είναι οι υποχρεώσεις ενημέρωσης των πελατών σας σχετικά με τις επενδύσεις ESG! Επειδή η εποχή μας είναι σαφώς δυσκολότερη απ’ ότι ήταν ακόμα και στο εγγύς παρελθόν και επειδή οι υποχρεώσεις γνώσεων... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/01/2025 - 09:15 28/1/2025
Πόσο μεγάλη είναι η Ασφαλιστική αγορά για τα Air BnB; Μια ευκαιρία για ανάπτυξη εργασιών! Με τον πρόσφατο Ν.5170/2025 (ΦΕΚ A 6 - 20.01.2025) έγινε η Θέσπιση προδιαγραφών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης (Air BnB). Μέσα στις... Λάουρα Σταυρίδου, 28/01/2025 - 09:00 28/1/2025