Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 7/7/2022 - 10:10 facebook twitter linkedin Ρομποτική στον ασφαλιστικό κλάδο Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 7/7/2022 facebook twitter linkedin Ο ασφαλιστικός κλάδος είχε ιστορικά πολλές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της υπερπληθώρας δεδομένων, του χειροκίνητου υπολογισμού κάθε συναλλαγής και των μεγάλων, βαρετών ωρών εργασίας για τους υπαλλήλους με αποτέλεσμα την αργή εξυπηρέτηση πελατών. Για όλα αυτά τα προβλήματα πλέον, υπάρχει μία λύση: Αυτοματισμός Διαδικασιών Ρομποτικής (RPA). Τι είναι το RPA; Παραδοσιακά, οι ασφαλιστικές εταιρείες είτε υπολόγιζαν κάθε συναλλαγή και τα δεδομένα της, με το χέρι είτε με ογκώδη και αναξιόπιστα API. Αυτά τα API προκάλεσαν προβλήματα επεκτασιμότητας και απαιτούν δαπανηρή τεχνική υποστήριξη, η οποία αποθάρρυνε τις ασφαλιστικές εταιρείες από την αναβάθμιση, καθιστώντας τις διαδικασίες τους αργές. Η έλευση των RPA διέγραψε την ανάγκη για ογκώδεις αναβαθμίσεις ή δαπανηρές αναδιαμορφώσεις του λογισμικού που λειτουργεί για την ομαλή λειτουργία του ασφαλιστικού κλάδου 24/7. Αλλά τι μπορούν πραγματικά να κάνουν οι RPA στον ασφαλιστικό κλάδο; Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν μια πολύπλοκη ροή εργασίας που, αν δεν βελτιστοποιηθεί , μπορεί να γίνει εξαιρετικά αναποτελεσματική πολύ γρήγορα. Τα RPA μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλά σημεία της ροής εργασιών, όπως η επεξεργασία αξιώσεων, η παρακολούθηση δεδομένων, ακόμη και η νομική ρύθμιση. Η βελτιστοποίηση αυτών των μικρότερων διαδικασιών μπορεί να προκαλέσει εκθετικό πολλαπλασιασμό της αποτελεσματικότητας μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Αναδοχή Αυτή είναι η διαδικασία επαλήθευσης. Για την έκδοση ασφάλισης σε έναν πελάτη, η ασφαλιστική εταιρεία πρέπει πρώτα να επαληθεύσει τα περιουσιακά στοιχεία και την ταυτότητα του πελάτη. Είναι μια επώδυνα μακρά διαδικασία που περιλαμβάνει πολλή γραφειοκρατία. Αντί για χειρωνακτική εργασία , ένας RPA μπορεί να ολοκληρώσει την εργασία που συνήθως θα διαρκούσε εβδομάδες σε λίγες μέρες. Οι RPA για αναδοχή είναι συνήθως RPA αναζήτησης που αναζητούν βάσεις δεδομένων για να βρουν πληροφορίες. Ένας υπάλληλος θα εξακολουθούσε να απαιτείται να ελέγχει χειροκίνητα τα αποτελέσματα, ωστόσο, η διαδικασία εξακολουθεί να βελτιστοποιείται εκθετικά , καθώς ο εργαζόμενος πρέπει να ασχοληθεί μόνο με σχετικά δεδομένα. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι ότι τα RPA μπορούν να κωδικοποιηθούν γύρω από τους νόμους περί απορρήτου. Επομένως, η τυχαία παραβίαση είναι αδύνατη. Κανονισμός λειτουργίας Οι ασφαλιστικές εταιρείες ρυθμίζονται αυστηρά από ομοσπονδιακούς νόμους και πρότυπα. Αυτοί οι κανονισμοί αλλάζουν συνεχώς και μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσουμε με αυτούς. Αντί να αλλάζετε την ανθρώπινη ροή εργασίας κάθε φορά που αλλάζει ένας νόμος, είναι πολύ πιο αποτελεσματικό να έχετε ένα ρομπότ κωδικοποιημένου λογισμικού να κάνει τη δουλειά. Ακριβώς όπως οι RPA μπορούν να κωδικοποιηθούν γύρω από τους νόμους περί απορρήτου, μπορούν να προγραμματιστούν γύρω από όλους τους κανονισμούς στους οποίους υπόκειται η συγκεκριμένη εργασία τους. Αυτό καθιστά την αλλαγή με τη ρύθμιση πολύ πιο εύκολη αφού απαιτεί μόνο αλλαγή ορισμένων γραμμών κώδικα σε σύγκριση με την αλλαγή ολόκληρων τμημάτων γύρω από τους νέους κανονισμούς. Επεξεργασία συναλλαγών Η αξίωση ασφάλισης μπορεί να είναι μια τέτοια ταλαιπωρία. Χιλιάδες χαρτιά, εκατοντάδες τηλεφωνήματα και χρειάζονται ακόμη μήνες για την επεξεργασία. Μια μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να λάβει πάνω από ένα εκατομμύριο αποζημιώσεις την ημέρα. Σε μια κατάσταση όπως αυτή, η επεξεργασία ανθρώπινου χαρτιού μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά αναποτελεσματική. Εκεί μπαίνουν οι RPA. Σε αυτήν την περίπτωση, οι RPA μπορούν όχι μόνο να βοηθήσουν στη συλλογή των δεδομένων και των εγγράφων αλλά και στην οργάνωσή τους. Αν και η ανθρώπινη επίβλεψη εξακολουθεί να απαιτείται, μια αυτοματοποιημένη διαδικασία μπορεί να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της επεξεργασίας των αξιώσεων έως και 75%. Διαχείριση Δεδομένων NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ως μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία με εκατομμύρια πελάτες, υπάρχουν αρχοντικά γεμάτα δεδομένα για διαχείριση και επεξεργασία. Επιπλέον, λόγω αυστηρών ρυθμίσεων, οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν έχουν την πολυτέλεια να έχουν παραπληροφόρηση στις βάσεις δεδομένων τους. Σε μια κατάσταση όπως αυτή, μια αυτοματοποιημένη διαδικασία μπορεί να είναι ανεκτίμητη. Οι RPA διαχείρισης δεδομένων συχνά λειτουργούν με την ίδια τη ρίζα των δεδομένων - την εισαγωγή δεδομένων. Εάν τα δεδομένα εισαχθούν σωστά, η υπόλοιπη εργασία γίνεται πολύ πιο εύκολη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αντί τα ογκώδη API να αναλύουν τις συναλλαγές αφού πραγματοποιηθούν, οι RPA καταγράφουν τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Αυτό όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο αλλά και βελτιώνει σημαντικά την ακρίβεια. Επεκτασιμότητα Η επεκτασιμότητα του λογισμικού είναι υψίστης σημασίας για κάθε εταιρεία που μπαίνει στον κόπο να το εφαρμόσει. Στην περίπτωση των περισσότερων ασφαλιστικών εταιρειών, το λογισμικό υλοποιείται πρώτα σε μια μικρή διαδικασία και στη συνέχεια κλιμακώνεται. Αυτή η κλιμάκωση γίνεται πολύ πιο εύκολη με την αυτοματοποίηση. Οι RPA έχουν τη δυνατότητα να αυξάνονται ή να συρρικνώνονται σε μέγεθος ανάλογα με την ανάγκη. Επιπλέον, εάν απαιτείται δραστικά περισσότερη αυτοματοποίηση, περισσότερα ρομπότ μπορούν εύκολα να αναπτυχθούν εν ριπή οφθαλμού. Αναβαθμίσεις Η τεχνολογία είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος τομέας όπου νέες αναβαθμίσεις συμβαίνουν κάθε δευτερόλεπτο. Προκειμένου οι ασφαλιστικές εταιρείες να συμβαδίσουν με αυτήν την τάση, η τεχνολογία που εφαρμόζουν τώρα πρέπει να είναι επεκτάσιμη στην τεχνολογία του μέλλοντος. Με τα τρέχοντα API που χρησιμοποιούνται, η επεκτασιμότητα θα σήμαινε σχεδόν ξερίζωμα ολόκληρου του mainframe και επανεκκίνηση. Από την άλλη πλευρά, τα RPA παρέχουν μια πολύ πιο εφαρμόσιμη λύση με την προσέγγισή τους που μοιάζει με δομικό στοιχείο. Τα RPA μπορούν να χτιστούν το ένα πάνω στο άλλο. Αυτό επιτρέπει την προσθήκη περισσότερης τεχνολογίας καθώς είναι διαθέσιμη. Παρακολούθηση και ανάλυση Μια ενσωματωμένη ποιότητα των RPA είναι ότι παρακολουθούν την αποτελεσματικότητα των δικών τους συστημάτων μαζί με τα ανθρώπινα αντίστοιχά τους. Αυτό επιτρέπει στην ασφαλιστική εταιρεία να παρακολουθεί ποιες διαδικασίες ευδοκιμούν και ποιες απαιτούν ακόμη βελτιστοποίηση . Αυτή η ανάλυση μπορεί να αποδειχθεί ανεκτίμητη για τις μεγάλες εταιρείες. Επιπλέον, αυτά τα bots λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 7 365 ημέρες, επομένως δεν υπάρχει τίποτα που θα μείνει εκτός ανάλυσης. Πού μπορώ να πάρω ένα; Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν πολλές εταιρείες που εργάζονται για την ανάπτυξη και την εφαρμογή λύσεων ρομποτικής αυτοματοποίησης διεργασιών για ασφάλειες και τραπεζικές εργασίες, ωστόσο, η UiPath και η Automation Anywhere είναι οι δύο κορυφαίες εταιρείες που παρέχουν υποστήριξη RPA. Αυτές οι εταιρείες όχι μόνο παρέχουν αυτοματοποιημένες λύσεις λογισμικού τελευταίας τεχνολογίας, αλλά εγγυώνται επίσης ασφάλεια και υποστήριξη πελατών. Αυτές οι εταιρείες δεν περιορίζονται σε RPA για τον ασφαλιστικό κλάδο. Οι περιπτώσεις χρήσης RPA μπορούν να εκτείνονται σε κάθε κλάδο που χρειάζεται αυτοματοποιημένη αποτελεσματικότητα. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, οι RPA έχουν την ικανότητα να αντικαθιστούν μεγάλο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού και να εκτελούν όλες τις περιττές εργασίες σε οποιοδήποτε εταιρικό περιβάλλον. Διαβάστε το άρθρο όπως δημοσιεύτηκε στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 196, Μάιος-Ιούνιος 2022 (Πατήστε επάνω στη φωτογραφία για μεγέθυνση): Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 23/01/2025 - 10:55 Η Universal Life έχει στόχο να αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και αριστείας στην παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών για τους πελάτες της
Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 16/01/2025 - 14:24 Φίλιππος Μυτιληναίος (Howden Agents): Ο ασφαλιστής σήμερα πρέπει να πιστεύει στον εαυτό του περισσότερο από ποτέ!
Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 16/01/2025 - 12:32 Ποια η αιτία που παρακινεί τους ανθρώπους να κάνουν κάτι; Είναι το χρήμα, η εργασιακή προσδοκία ή κάτι άλλο; Μια προσέγγιση μέσω της αυτορρύθμισης!
Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 16/01/2025 - 10:09 Άννα Νικηφορίδου: «Διάλεξε μια δουλειά που σου αρέσει και δεν θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μία μέρα στη ζωή σου»!
Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να κάνουν κάτι; Τι επηρεάζει τις προσπάθειες των ανθρώπων; Είναι το χρήμα «εργασιακή προσδοκία» των ανθρώπων ή κάτι άλλο; Τα αποτελέσματα της δουλειάς τι αξία... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 09/01/2025 - 16:20
Σοφία Ζερβουδάκη: Το χρήμα είναι σίγουρα ένας από τους βασικούς παράγοντες, αλλά δεν είναι το μοναδικό ούτε το σημαντικότερο για όλους! Γράφει η Ζερβουδάκη Σοφία Η επαγγελματική σταδιοδρομία, η δουλειά, η εργασία, το επάγγελμα που επιλέγουμε ή εξαναγκαζόμαστε να κάνουμε ή, αν... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 08/01/2025 - 10:38
Πώς η Tεχνητή Νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων Tου Γιώργου Μούζου Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει εξελιχθεί σε καταλύτη αλλαγών σε πολλούς τομείς της βιομηχανίας, και ο κλάδος των ασφαλίσεων... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 08/01/2025 - 10:24
Π. Συμπεράς: «Όταν μέσα από το επάγγελμά σου βοηθάς κόσμο και δη σε δύσκολες στιγμές, τότε βρίσκεις την πραγματική παρακίνηση!» Γράφει ο Παύλος Συμπεράς Κάθε μέρα όλοι όσοι έχουμε τύχη να εργαζόμαστε, ξεκινάμε το πρωί από το σπίτι, πηγαίνουμε στη δουλειά... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 08/01/2025 - 10:18
ΕΑΕΕ: Στα 230 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη των ασφαλιστικών εταιρειών το 2023 Στα €21,2 δισ. ανήλθε το σύνολο του Ενεργητικού των ασφαλιστικών εταιρειών το 2023, καταγράφοντας αύξηση 6,7%, σε σχέση με το... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 07/01/2025 - 11:05
Παγκόσμιο συνέδριο Αναλογιστών στο Βέλγιο: Οι προκλήσεις και οι προσδοκίες των νέων τεχνολογιών! Κεντρική Φωτογραφία: (από αριστερά) Charles Crowling, Γιώργος Συμεωνίδης, Mathew Langelier. Αποστολή στις Βρυξέλλες ΚΩΣΤΉΣ ΣΠΎΡΟΥ Ένα από τα βασικά θέματα συζήτησης μεταξύ... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 03/01/2025 - 16:32