Nextdeal newsroom, 8/10/2010 - 13:13 facebook twitter linkedin Το μεγαλύτερο ρίσκο όλων είναι να το μην κάνεις τίποτα… Nextdeal newsroom, 8/10/2010 facebook twitter linkedin Ο καινοτόμος νικά. Αυτοί που τολμούν συνήθως κερδίζουν. Κάποιοι αυτόν τον καιρό μαζεύτηκαν. Κάποιοι άλλοι περιόρισαν όχι τα έξοδα, αλλά τα δίκτυα. Κάποιος περιόρισε το Agency και ανοίχθηκε σε πράκτορες και μεσίτες. Όμως τώρα του πρωτοεμφανίσθηκαν και οι απάτες και οι συμπαιγνίες με πελάτες. Πήρε ένα ρίσκο που ίσως το πληρώσει ακριβά η εταιρεία του και όχι αυτός, που θα βρει κάπου αλλού να συνεχίσει το λάθος management του. Κάποιοι άλλοι δεν κάνουν τίποτα και περιμένουν να σταματήσει η «βροχή». Όμως το μεγαλύτερο ρίσκο για έναν ηγέτη είναι να κρατά τους στρατιώτες του σε απραξία και άμυνα… Ένα άλλο ρίσκο είναι να αντιγράφει τους ανταγωνιστές του… Δυστυχώς, θα φτάσουν πρώτοι στους πελάτες τους και όταν πάει δε θα έχει θέση να κάτσει…*Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 126, Ιούλιος-Αύγουστος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη; Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή... Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04 30/1/2025
Μέθοδοι δημιουργίας υποψηφίων πελατών Έδωσα στις προηγούμενες δύο επικοινωνίες μας, δύο πηγές «ετοίμων» υποψηφίων πελατών. Άλλη πηγή, τα ελεύθερα συμβόλαια, επειδή παραμένουν για χρονικά διαστήματα... Βασίλης Τερζίογλου, 24/01/2025 - 09:38 24/1/2025