Nextdeal newsroom, 9/12/2010 - 17:52 facebook twitter linkedin Στρατηγική παραγωγικότητας του χρόνου Nextdeal newsroom, 9/12/2010 facebook twitter linkedin Κανένας μας δεν παραδέχεται ότι έχει χρόνο στη διάθεσή του, κι όμως όλοι έχουμε. Τελικά το πρόβλημα δεν είναι ο χρόνος, αλλά εμείς. Όχι πού θα βρούμε το χρόνο, αλλά πώς θα τον αξιοποιήσουμε. Ημερολόγιο Προγραμματισμός Καθορισμός στόχων Καθορισμός προτεραιοτήτων Πρόβλεψη *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Διαβάστε το άρθρο πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέθοδοι δημιουργίας υποψηφίων πελατών Έδωσα στις προηγούμενες δύο επικοινωνίες μας, δύο πηγές «ετοίμων» υποψηφίων πελατών. Άλλη πηγή, τα ελεύθερα συμβόλαια, επειδή παραμένουν για χρονικά διαστήματα... Βασίλης Τερζίογλου, 24/01/2025 - 09:38 24/1/2025
MEGA Brokers: Ο Ετήσιος Διαγωνισμός Πωλήσεων με προορισμό το Λας Βέγκας - Τρεις μήνες για την τελική ευθεία! Η MEGA Brokers ανακοινώνει ότι ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων για το 2025 πλησιάζει στην κορύφωσή του, με μόλις τρεις μήνες... Nextdeal newsroom, 20/01/2025 - 14:33 20/1/2025