Δημήτρης Μπάτρης, 5/2/2025 - 12:20 facebook twitter linkedin Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης! Δημήτρης Μπάτρης, 5/2/2025 facebook twitter linkedin Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που πρόσφεραν μέσω των δικτύων πωλήσεων διάφορα προϊόντα ή υπηρεσίες. Όταν κλείνετε ένα επαγγελματικό ραντεβού ίσως να μην γνωρίζετε, τι εμπειρία έχει από εταιρείες ή συναδέλφους από την χρήση προϊόντων του ίδιου επαγγέλματος σας. Ο υποψήφιος πελάτης κατά την παρουσίαση σας για το ποιος είστε εσείς και η εταιρεία συνεργασίας σας, ίσως σας πει ότι συνεργάζεται με την εταιρεία Χ και με ένα καλό συνάδελφο σας που είναι ευχαριστημένος και από τους δύο. Όπως καταλαβαίνετε ο πελάτης το ήξερε αυτό πριν δεχτεί το ραντεβού σας. Τότε γιατί δέχτηκε να σας δει; Γιατί υπάρχει κάτι σχετικά με την Χ εταιρεία που δεν του αρέσει; Ή με τον σύμβουλο πωλήσεων; Εσείς πρέπει να ξεσκεπάσετε αυτή την δυσαρέσκεια του πελάτη. Εσείς έχετε οπλιστεί με επιχειρήματα σχετικά με το σε τι διαφέρετε εσείς από τον άλλον; Έχετε κάποια εξειδίκευση στον τομέα που απασχολεί τον υποψήφιο πελάτη ή η εταιρεία σας εξειδικεύεται στον τομέα αυτό; Προκειμένου να αποφύγετε διάφορα θέματα και να καθυστερήσετε να μάθετε τι συμβαίνει. Προτείνω κατά την σύσταση σας που συνήθως λέγεται «σας ακούω», κάνετε την εξής ερώτηση προς τον υποψήφιο πελάτη: «κύριε……όταν δεχθήκατε το ραντεβού μας τι σκεφθήκατε να με ρωτήσετε όταν συναντηθούμε;» Τον ακούτε με προσοχή και ρωτά για διασαφήνιση εάν υπάρχει. Η συνήθης τοποθέτηση τους είναι αυτό που θέλετε να μάθετε, δηλαδή ποιο είναι το πρόβλημα του. Όπως λέει και ένας φίλος μου γιατρός παθολόγος, όταν ο ασθενής του λέει ότι πονάει στο στομάχι ή στην κοιλιά, του λέει δείξε που πονάς χωρίς το όνομα του οργάνου, γιατί ξέρει ότι πολύ λίγοι άνθρωποι ξέρουν πού βρίσκεται το κάθε τους όργανο. Μία άλλη ερώτηση που «σκοτώνει» όπως λέγεται, είναι: «Ναι είναι καλή η εταιρεία σας (χωρίς το όνομα της) ή καλός ο συνάδερφος. Θα θέλατε να ξέρετε σε ποια σημεία διαφέρουμε;» Η απάντηση σας δεν πρέπει να προσβάλει τον ανταγωνιστή. Μία ενδεχόμενη τέτοια απάντηση θα προσέβαλλε την νοημοσύνη του πελάτη, Ο πελάτης συνήθως θα απαντήσει ναι, γιατί αυτή ακριβώς είναι η ερώτηση που θέλει να ακούσει. Θέλει να ξέρει τις διαφορές ανάμεσα σε εσάς και τον Χ συνάδελφο ή την Ψ εταιρεία, πριν αποφασίσει να συνεργαστεί μαζί σας. Αυτό δεν ισχύει και με τον γιατρό σας; Το σημείο της διαφοροποίησης σας θα πρέπει όντως να σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνιστή σας. Δεν χρειάζεται να είναι καλύτερο ή χειρότερο αρκεί να είναι διαφορετικό. Το σημείο διαφοροποίησης πρέπει να προσφέρει πληροφορίες ή μια καινούργια διάσταση την οποία δεν έχει υπόψη του ο πελάτης. Με βάση τα νέα δεδομένα, ο πελάτης μπορεί να αλλάξει τη γνώμη του χωρίς να ντρέπεται, ή να φοβάται. Ο πελάτης έχει ανάγκη να δει μια διαφορά, να ακούσει νέες πληροφορίες, ώστε να μπορεί να αλλάξει τη γνώμη του. Ο κάθε ένας διαφέρει από τον άλλον, χωρίς αναγκαστικά να είναι και καλύτερος. Οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων πουλάνε αυτό που είναι διαφορετικό, εσείς ξέρετε σε τι διαφέρετε από τους άλλους; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52 Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30 Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!
Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης! Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που... Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη; Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή... Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους! Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά... Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18
Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία... Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38
Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας! Ο τρόπος και το μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη καλό είναι να καθορίζονται από τον ίδιο. Το να απαντάτε στις... Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47
Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης; Στα πρώτα σεμινάρια των πωλήσεων όλοι σας θα θυμάστε τον θέμα, πως θα σπάσετε τον «πάγο» στο πρώτο ραντεβού με... Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04